Imper 20.02.2012 14:05:39 | |
---|
Ainut chorus josta oon ikinä tykännyt, on deluxe memory manissa ku laittaa sitä delayn toistoihin sopivasti mausteeksi! Se o hiano! Tosi erilainen kyllä ku mikään perus Bossin chorus... Everyone is a per-son |
McLeach 20.02.2012 14:08:35 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Siellä se nyt on - torilla. Ostakee pois. voi olla nottei tuolla hinnalla "uutenakaan" mene. Itse ostin muistaakseni viidelläkympillä ja bränärikunnossa |
Laulava Kylätohtori 20.02.2012 14:49:51 (muokattu 20.02.2012 14:51:25) | |
---|
McLeach: voi olla nottei tuolla hinnalla "uutenakaan" mene. Itse ostin muistaakseni viidelläkympillä ja bränärikunnossa Joo, onhan se vähän kallis.... Tehdäänpä maltillinen tarkistus... Nyt menee jo alle 0,7 * Thomann, joten yritetään nyt tällä.... Blues is easy to play, but hard to feel.
-Jimi Hendrix |
tender.insanity 20.02.2012 16:08:04 (muokattu 20.02.2012 16:09:47) | |
---|
Näin jälkeenpäin voi varmaan suositella, että heräteostoksia tehdessä pyyhkii sen shoppailumanian aiheuttaman vaahdon hetkeksi suupielestä ja sopii myyntipaikan kassa, että ottaa vaikka viikonlopuksi kotia testiin ja joko ostaa tai palauttaa. Näin toimin muutamaan otteeseen edellisen paikkakuntani musaliikkeen kanssa (aktiivikajareita ja jotain räkkiefektiä ja jokunen pedaali). Sitten jos pitempää testausta kaipaa, niin Thomannilta, jolloin 30pv palautusoikeus. |
Laulava Kylätohtori 20.02.2012 16:33:15 | |
---|
tender.insanity: Näin jälkeenpäin voi varmaan suositella, että heräteostoksia tehdessä pyyhkii sen shoppailumanian aiheuttaman vaahdon hetkeksi suupielestä ja sopii myyntipaikan kassa, että ottaa vaikka viikonlopuksi kotia testiin ja joko ostaa tai palauttaa. Näin toimin muutamaan otteeseen edellisen paikkakuntani musaliikkeen kanssa (aktiivikajareita ja jotain räkkiefektiä ja jokunen pedaali). Sitten jos pitempää testausta kaipaa, niin Thomannilta, jolloin 30pv palautusoikeus. Juu totta, näin olen yleensä tehnytkin. Nytkin on Bossin OD-3 kokeilussa. Tuon choruksen nyt ostin, kun sen vähän halvemmalla sai, joten ei siitä pitäisi pahasti takkiin tulla. Ehkä sitä olisi vielä pitänyt testatakin enemmän, ei muutama lyhyt testi kuitenkaan kerro vielä kaikkea... Blues is easy to play, but hard to feel.
-Jimi Hendrix |
p130 20.02.2012 19:37:26 (muokattu 20.02.2012 19:38:31) | |
---|
Imper: Ainut chorus josta oon ikinä tykännyt, on deluxe memory manissa ku laittaa sitä delayn toistoihin sopivasti mausteeksi! Se o hiano! Tosi erilainen kyllä ku mikään perus Bossin chorus... Löytyyköhän Deluxe Memory Manin chorusta muista EHX:n purkeista? Sille olisi kyllä käyttöä yksinäänkin... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Victor Helldriver 20.02.2012 21:35:55 | |
---|
chorus! hiton mageen kuulonen ku testaa laudassa soundei. kertaakaan en oo biisiin saanu sopimaan kyllä moista soundia :D Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
Laulava Kylätohtori 20.02.2012 21:56:29 | |
---|
Victor Helldriver: chorus! hiton mageen kuulonen ku testaa laudassa soundei. kertaakaan en oo biisiin saanu sopimaan kyllä moista soundia :D Tämä on muuten niin totta.... Blues is easy to play, but hard to feel.
-Jimi Hendrix |
Puavali 20.02.2012 23:26:43 | |
---|
Victor Helldriver: chorus! hiton mageen kuulonen ku testaa laudassa soundei. kertaakaan en oo biisiin saanu sopimaan kyllä moista soundia :D Kyä se puhtaan päälle ihan lievästi laitettuna käy. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Jucciz 21.02.2012 00:17:23 (muokattu 21.02.2012 00:18:07) | |
---|
Ekman: Kyä se puhtaan päälle ihan lievästi laitettuna käy. Hyvin harvoin oikeasti. 80-luvulla monien mielestä kävi, mutta ei silloinkaan oikeasti käynyt. Olivat vaan niin pöllyissä. Meinasin tähän aluksi vastata, että "Kokeile paperipainona", mutta en tohtinut. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
jyrkalt 21.02.2012 00:38:25 | |
---|
Mää ite en oo koskaan tykännyt choruksesta. Jos jotain muljutinta oon käyttänyt niin phasereista oon tykännyt kovinkin ja paljon sitä meidän ryhmän soittamassa musassa käytänkin. Harva vibe taas on kuulostanut siltä miltä se mun päässä kuulostaa, eli nuo vibetkin on olleet mulla kovin vähän aikaa omistuksessa. Kiertoa kiertoa... Jos tiedätte mitä tarkoitan? Tässä kerran kamarunkkareiden kokoontumisriehassa sitten tapahtuikin jotain tuon choruksen osalta. Yhdellä osanottajalla oli mukanaan Analogmanin Bi-Chorus ja siihen ihastuin niin että sellainen tuli nyt tilattuakin kun sinne ameriikkaan tilausta oltiin kimpassa tekemässä. Efekteillä on eroa. Choruksillakin on. Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu. |
tender.insanity 21.02.2012 07:53:29 | |
---|
Se että te ette saa chorus-efektistä mitään irti, ei tarkoita että sellainen huono olisi. Luova ja laajakatseinen taiteilija saa kaikkea mielenkiintoista aikaan millä vain. Omiin rutiineihin jämähtänyt itseään täynnä oleva ituhippi ei saa. |
elon arska 21.02.2012 08:30:37 | |
---|
Jucciz: Hyvin harvoin oikeasti. 80-luvulla monien mielestä kävi, mutta ei silloinkaan oikeasti käynyt. Olivat vaan niin pöllyissä. Älä vaan väitä, että niihin Richard Marxinkaan vonkausbiiseihin olisi mikään jazz cleani sopinu. Kyllä niissä pitää iso, hitaasti vellova, kunnolla kompressoitu chorus-soundi. |
sagajam 21.02.2012 09:31:09 | |
---|
Laudasta löytyy BBE mind bender josta haen lähinnä nopeaa säkätystä, sellaista leslie-tyyppistä. Tuossa tuo ajaa kyllä asiansa. "Kostuvatko pöksysi, keski-ikäinen nainen?"- chorukset olen jättänyt vähemmälle. Stürcka-vahvareita jo vuodesta 2008! |
Boozer 21.02.2012 09:32:40 | |
---|
meikä rakastaa chorusta! ihan aina cleaneissa päällä! sellanen simppeli yhen potikan true-bypass kasaripilluchorus pitäis löytää. tossa mun wylde choruksessa on liikaa potikoita, muuten hyvä. Let there be rock |
fullshred 21.02.2012 09:59:22 | |
---|
tender.insanity: Luova ja laajakatseinen taiteilija saa kaikkea mielenkiintoista aikaan millä vain. Omiin rutiineihin jämähtänyt itseään täynnä oleva ituhippi ei saa. Juuri näin. Plussaa napsahti. Jotta ei valuta sisällöttömään paperipainokeskusteluun.. Onko kellään omakohtaista kokemusta Neunaberin Chroma Choruksesta? |
Terry Pantheras 21.02.2012 11:31:12 | |
---|
Joskus kun omistin choruksen (Boss ch1 ja DOD stereo chorus) käytin lähinnä ääripään asetuksia. Eli kaikki lähes täysille väpättämään, tai sitten kaikki melkein nollille, jolloin saundiin saa hauskaa imua. Semmonen chorus on kanssa hauska jossa yhdessä kierron kohdassa sävelkorkeus muljahtaa aavistuksen vituralleen. Keskitien kasari-choruksesta en ole koskaan liiemmin välittänyt. MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
trent 21.02.2012 20:07:54 | |
---|
Boozer: meikä rakastaa chorusta! ihan aina cleaneissa päällä! sellanen simppeli yhen potikan true-bypass kasaripilluchorus pitäis löytää. tossa mun wylde choruksessa on liikaa potikoita, muuten hyvä. Ei ihan, mutta melkein sellainen: EHX Small Clone. Yksi potikka, Depth-kytkin ja päälle-pois kytkin (ei true-bypass). Säätövaraa on noilla vähillä säätimillä jopa liikaa mun mielestä. Halapa analoginen ja ihan hyvä, tykkään. Näillä mennään |
RamoQ 21.02.2012 22:41:39 | |
---|
Jucciz: Hyvin harvoin oikeasti. 80-luvulla monien mielestä kävi, mutta ei silloinkaan oikeasti käynyt. Olivat vaan niin pöllyissä. Meinasin tähän aluksi vastata, että "Kokeile paperipainona", mutta en tohtinut. Princen Purple Rain? Eihän sitä biisiä voisi ilman kuvitellakkaan? "Nobody boogie like the boogieman" |
Dreg 21.02.2012 23:17:03 | |
---|
Haluaisin päästä kokeilemaan EHX:n Deluxe Electric Mistressiä, sillä Andy Summersin siitä loihtimat chorus-soundit ovat mukavan kuuloisia. Testaamani Bossin chorus jätti kylmäksi, mutta tuota DEM:iä pitäisi koesoittaa jossain. "Great deeds on a small budget!" |