Antti1: Ei ole, mutta mun mielestä tuollaisilla paksuussuhteilla varustetut kielisetit ovat normaalivireisiin kovin omituisen tuntuisia. Mä tykkään ehdottomasti paksummalla alapäällä varustetuista kokonaisuuksista, esim. 11-54. Nyt on siinä aiemmin kysytyssä drop c:ssä käytössä jopa sellainen naurettavuus, kuin 10-60, josta sais ohuimmat kielet olla pykälää paksummat. Mutta takas kysymykseen, mä suosittelisin sulle 10-52 settiä kokeiltavaksi tohon normivireeseen, jos lisää jämäkkyyttä kaipaat. Ei sillä kyllä kauheasti mitään lisäbotnea soundiin kaiveta. Käännä vahvarin eq:sta lisää. Voisipa kokeilla kyllä. Tuossa espissä on jotenkin ehkä liian kirkas tuo soundi itessään, johtunee puista varmaan, sitä yritän vähän korjailla tuon jämäkkyyden lisäksi. Mikkien vaihdolla hirveästi en ole saanut vaikutettua, tällä hetkellä nuo bareknucklen nailbombit kiinni, olikohan alnicolla. Mutta joo, vireen pudotushan se sopis tuohon ku nyrkki silmään, vaan ei taida onnistua, tarttiis kuulemma E:llä paukutella :) run Forrest, ruuuuun! |
johnny-boy: Voisipa kokeilla kyllä. Tuossa espissä on jotenkin ehkä liian kirkas tuo soundi itessään, johtunee puista varmaan, sitä yritän vähän korjailla tuon jämäkkyyden lisäksi. Mikkien vaihdolla hirveästi en ole saanut vaikutettua, tällä hetkellä nuo bareknucklen nailbombit kiinni, olikohan alnicolla. Mutta joo, vireen pudotushan se sopis tuohon ku nyrkki silmään, vaan ei taida onnistua, tarttiis kuulemma E:llä paukutella :) Vaiha 250k potikat niihin mikkeihin niin tummenee. |
johnny-boy: Tuossa espissä on jotenkin ehkä liian kirkas tuo soundi itessään, johtunee puista varmaan, sitä yritän vähän korjailla tuon jämäkkyyden lisäksi. Ihan omana mutuna heittäisin, että kirkkaus on edelleen mikeistä kiinni. Jospa uudet mikit olivat vain liikaa vanhojen kaltaiset? Tai sitten "vika" on vahvistinosastolla. Käsittääkseni puulla ei ole niin suurta merkitystä saundiin, etteikö sitä saisi mikeillä/vahvarilla/eq:lla muutettua. Saatan toki olla väärässäkin, viisaammat korjatkoon... Kun lahjat ja taito loppuvat, alkaa tilutus |