machinehead72 11.12.2011 20:26:11 | |
---|
VeryHumis: Vastasin pikaviestillä. Vastaappa mullekkin (= http://maihinnousu.net/a/2404 Den of the lion --> Meininkiä Punkin ja Hard rockin välimaastosta |
tonicaster 11.12.2011 22:58:55 | |
---|
Taannoin ostoaikeissa testailin noita pikkunuppeja ( Vox night train, Engl gigmaster jne.) ja kyllä niistä Engeli yllätti positiivisesti monipuolisuudellaan. Lähellä oli etten ostanut, mut sitten kaveri myi mulle Orangen Thunderverbin ja sillä tiellä ollaan... Tuli ostettua isompi vehe mitä piti... |
VeryHumis 11.12.2011 23:13:07 | |
---|
machinehead72: Vastaappa mullekkin (= Vastattu sullekkin :) "Ei se musiikki sille mitään voi ketä sitä soittaa" |
kipu69 12.12.2011 09:09:13 | |
---|
tonicaster: Taannoin ostoaikeissa testailin noita pikkunuppeja ( Vox night train, Engl gigmaster jne.) ja kyllä niistä Engeli yllätti positiivisesti monipuolisuudellaan. Lähellä oli etten ostanut, mut sitten kaveri myi mulle Orangen Thunderverbin ja sillä tiellä ollaan... Tuli ostettua isompi vehe mitä piti... toss Gigmasterissa on vaan sellainen huono puoli (siis ainut mitä olen löytänyt!) että puhdasta ja kunnon säröä ei meinaa saada balanssiin. johtuu siis siitä että input gain pitää olla melkein nollassa ettei lähde säröytymään kovammalla tatsilla soitettaessa. Uskovaisten kanssa väittely on kuin pelaisi pulun kanssa shakkia: Se kaataa nappulat, kakkaa laudalle ja sen jälkeen lentää omien luokse kehumaan voitollaan.... |
Lilli 12.12.2011 10:52:42 (muokattu 12.12.2011 10:55:43) | |
---|
kipu69: toss Gigmasterissa on vaan sellainen huono puoli (siis ainut mitä olen löytänyt!) että puhdasta ja kunnon säröä ei meinaa saada balanssiin. johtuu siis siitä että input gain pitää olla melkein nollassa ettei lähde säröytymään kovammalla tatsilla soitettaessa. Kuinkahan hyvin seurailee tuo Gigmaster kitaran volapotikkaa, täpöllä hyvä lead-särö ja pienemmällä sopiva pikkurosoinen komppisoundi... Voisi vallan tuo toisessa threadissa käsitelty treble bleed päästä oikeuksiinsa. Ben Granfeltin soundiesittelyklipissä tuo Gigmaster vaikutti kaikinpuolin vallan mahtavalta peliltä. Onkohan kovinkin erilainen soundi 10"- ja 12"-kajareilla varustettujen kombojen välillä? The same thing that makes you live can kill you in the end |
Tiku35 12.12.2011 11:49:04 | |
---|
Lilli: Kuinkahan hyvin seurailee tuo Gigmaster kitaran volapotikkaa, täpöllä hyvä lead-särö ja pienemmällä sopiva pikkurosoinen komppisoundi... Voisi vallan tuo toisessa threadissa käsitelty treble bleed päästä oikeuksiinsa. Ben Granfeltin soundiesittelyklipissä tuo Gigmaster vaikutti kaikinpuolin vallan mahtavalta peliltä. Onkohan kovinkin erilainen soundi 10"- ja 12"-kajareilla varustettujen kombojen välillä? Itse olen miettinyt kans tuota 10" ja 12" eroa. Tekis mieli ostaa Gigmasterin kaveriks 1x12" Englin kaappi, mutta en uskalla kokeiliematta Flaxwood |
The Oath 17.12.2011 01:21:20 (muokattu 18.12.2011 00:25:01) | |
---|
Edit. ei mitään... |
_Petri_ 17.12.2011 21:22:34 | |
---|
VeryHumis: Vastattu sullekkin :) Mulle ei tarvii vastata mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, mikä tässä tiedossa on niin salaista ettei voi yleisesti kertoa? :) PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
The Oath 18.12.2011 00:37:32 | |
---|
Vaikuttas siltä että se on nyt H&K Tubemeister 5 vs Blackstar HT5RH. Eli kumpi on parempi? Jompikumpi noista ja sitten kaappi. Eiköhän se ois siinä? ps. Toki parempia saman hintaluokan kamoja saa ehdottaa. |