Aihe: Uutta Ibanezia hommaamassa
1 2
Jaz
19.07.2011 19:06:52

Tuhkis: Älä osta Ibanezia ikinä edes seinäkoristeeksi.

Ei sitä seinäkoristeeksi kannata ostaakaan. Reilu 20 vuotta olen ibanezilla soittanut ja tyytyväinen olen ollut. RGA121:ssä on Gibraltar-talla (kiinteä) jos et välttämättä floikkaa tarvitse.
Osteri
19.07.2011 20:29:03
Ensinnäkin, Ibanez on hyvä merkki ja valikoimasta löytyy varmasti sulle sopiva keppi. Hyvin olet jo alustavaa duunia tehnytkin. Floikallisissa itse varmaan kääntyisin JS sarjan suuntaan, jotenkin se pyöreäreunaisuus miellyttää tuntumana ja spexit on riittävät. Makuasioita nämä.

Jos sittenkin kääntyisit kiinteätallaiseen niin osta tämä! http://ibanez.wikia.com/wiki/DN600
Eiko olekin törkeen hieno Shattered Mirror värityksellä? En tiedä mistä mulle on tullut päähänpinttymä että tuollainen pitäisi saada......
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
Ilelee
20.07.2011 15:08:15
Osteri: Jos sittenkin kääntyisit kiinteätallaiseen niin osta tämä! http://ibanez.wikia.com/wiki/DN600
Eiko olekin törkeen hieno Shattered Mirror värityksellä? En tiedä mistä mulle on tullut päähänpinttymä että tuollainen pitäisi saada......

Mul on tollainen DN-sarjan keppi, ja ihan mukava peli muuten, paitsi, että painaa vähän turhan paljon, asia kannattaa ottaa huomioon ennen kuin tekee ostopäätöksiä.
Purpelo
21.07.2011 16:07:06
Vielä kysymys kitaran valkoisesta väristä. Mitenköhän pahasti se kerää kaikki liat itseensä? Saako sen helposti putsattua?
Tinippa84
21.07.2011 17:19:39

Purpelo: Vielä kysymys kitaran valkoisesta väristä. Mitenköhän pahasti se kerää kaikki liat itseensä? Saako sen helposti putsattua?

Siinä se on väri kun mikä tahansa muukin. Mulla on ollu valkonen jem noin seitsemän vuotta ja hyvänä on pysyny.
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
Decadetroll
22.07.2011 06:00:29
Purpelo: Vielä kysymys kitaran valkoisesta väristä. Mitenköhän pahasti se kerää kaikki liat itseensä? Saako sen helposti putsattua?

Eipä siihen oo pakko hinkata paskaa.. ;) Jos nyt autoremontin jälkeen muistat pestä tassusi, niin tuskin se nyt kovin paljon likaa kerää. Ja helppohan se on pyyhkiä puhtaaksi, siinnon kuitenkin kiiltävä lakkapinta.
"ja by the way! tähdennän, että kyllä kyllä nukun alasti jos joku sitä miettii? mutta toivon, että kukaan ei menetä yö uniaan sen asian suhteen, mutta jos kuitenkin luulet, että olet mahdollisesti menettämässä unesi, niin laita "privana" viestiä." -Rijkar
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)