Aihe: Uusi vahvistin hjelppii
1 2
machinehead72
21.06.2011 18:26:28
Pikaviestillä....

Kerroinpahan vaan oman kokemukseni. En väitäkkään että olisi välttämättä parempi, annoin vain uuden vaihtoehdon. Uskallan myös väittää, että jos tarvitsee useampaa AIVAN eri soundia, ja kasallisen efektejä ilman multiefekti vehkeiden ja yksittäisten pedaalien hommaamista, niin kyllä flextone on parempi. Varsinkin jos "oma soundi" ei ole vielä löytynyt, niin tällaisella on hyvä sitä etsiskellä. Jos soundi on selvillä, tarvitsee vain sitä yhtä tai paria soundia, niin silloin varmaankin Tech 21 on parempi vaihtoehto.
http://maihinnousu.net/cherubs
Rubuinen
21.06.2011 20:02:15

ADEHD: Budjetti? Vähän ongelmallista toi, että tarvis sekä kerrostalossa että bändireeneissä pystyä vetään. En tiedä kannattaako putkivehjeitä suositella, ainakaan ilman keinokuormaa. Blackstarin HT-sarja vois olla hyvä. Vaikka putki onkin, saa siitä ihan hyvät soundit pienemmälläkin volumella. 20 tai 40wattinen vois olla sopiva.

Blackstarin 40 on omien kokemusten perusteella hyvä peli, vaihdoin nupin ja 2kaappia tohon, kun "viralliset" bändisoitot jäi viime vuoden lopulla. Mutta mitä kokeilin himassa, niin eihän ton kokoisella vehkeella himassa mitään tee, ihan samanmoista soundia saa 15w trankkukombolla(mä olen tätä mieltä aina ja nyt, vaikka moni väittää että putkea pitää olla himassakin). 20wattinen riittänee myöskin ihan kivasti bändisoittoihin...
novo
21.06.2011 20:06:09
Rubuinen: Blackstarin 40 on omien kokemusten perusteella hyvä peli, vaihdoin nupin ja 2kaappia tohon, kun "viralliset" bändisoitot jäi viime vuoden lopulla. Mutta mitä kokeilin himassa, niin eihän ton kokoisella vehkeella himassa mitään tee, ihan samanmoista soundia saa 15w trankkukombolla(mä olen tätä mieltä aina ja nyt, vaikka moni väittää että putkea pitää olla himassakin). 20wattinen riittänee myöskin ihan kivasti bändisoittoihin...

No perkule, pitää varmaan hommata kotia hirmusti sit niitä trankkucomboja, kun ne kerta niin hyvin pätee. Putkea ei tartte olla himassa väkipakolla, mutta kylläpä tuo soittaminen turhan anteeksiantavaa ja "helppoa" trankkupeleillä on ruukanna olla. Eikä oikein taho sillä volapotikallakaan särö puhistua. Juum. Mut joo, Tech Trademarkit kyllä hyviä pelejä kotiin.
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
Miikathebest
21.06.2011 22:15:41 (muokattu 21.06.2011 22:47:20)

Rubuinen: Blackstarin 40 on omien kokemusten perusteella hyvä peli, vaihdoin nupin ja 2kaappia tohon, kun "viralliset" bändisoitot jäi viime vuoden lopulla. Mutta mitä kokeilin himassa, niin eihän ton kokoisella vehkeella himassa mitään tee, ihan samanmoista soundia saa 15w trankkukombolla(mä olen tätä mieltä aina ja nyt, vaikka moni väittää että putkea pitää olla himassakin). 20wattinen riittänee myöskin ihan kivasti bändisoittoihin...

Oman kokemukseni perusteella Blackstarin (HT) särö on kylmä, kolkko, sirisevä ja huono.

Ihmetyttää, miksei Bugera V22 ole saanut enempää kannatusta :)
Liikaa säröä!
Ikosaedri
22.06.2011 07:08:03
Miikathebest: Oman kokemukseni perusteella Blackstarin (HT) särö on kylmä, kolkko, sirisevä ja huono.

Ihmetyttää, miksei Bugera V22 ole saanut enempää kannatusta :)

Multa saa kannatusta ihan tuo V5:nenkin. Yksinkertaisuutensa (=vähemmän rikkimenevää) takia tää ehkä enemmänkin =D. 500 eurolla mä kattoisin tiny terroria ja jotain kaappia, kummatkin käytettynä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)