novo 14.10.2010 22:32:25 | |
---|
jussimus: Miks pelottais? Eihän tollasen kanssa tartte mitään kolhuja pelätä, koska ei sitä oo tarkoitus myydä eteenpäin ;) Sehä se vasta oiski ku joutuis pelkää viel jälleenmyyntiarvon puolesta :D Sanotaan, että 400e uutena sais maksaa keppi mitä mä uskaltaisin louhia vaikka seinään, sitä kalliimmat aiheuttaa liikaa puistatuksia moisen ajatuksen suhteen. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
Kivijalka 14.10.2010 22:42:01 | |
---|
tepeh: Äänessä jotain häikkää... joudun kuuntelemaan kuulokkeilla ja liian kovaa, eikä silti saa selvää kaikesta, mitä mies sanoo.. Ärsyttää. Juuh, tämä ärsytti kohtalaisen paljon. A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
jussimus 14.10.2010 22:54:24 | |
---|
novo: Sehä se vasta oiski ku joutuis pelkää viel jälleenmyyntiarvon puolesta :D Sanotaan, että 400e uutena sais maksaa keppi mitä mä uskaltaisin louhia vaikka seinään, sitä kalliimmat aiheuttaa liikaa puistatuksia moisen ajatuksen suhteen. Mä en louhisi seinään kitaraa vaikka se ois kuinka halpa tahansa :D |
reverend 15.10.2010 08:52:39 | |
---|
Vladi: E: Mutta kyllä, sivut on mainiot. Useampi kerta tullut vietettyä sen builderin äärellä. Juhahan mainitsi tossa luennossa vielä senkin, että kaikista kitaramalleista tulee jossain vaiheessa röntgenkuvat. Näkee miten kitara on rakennettu. Asiakaspalvelua parhaimmillaan! E2: Ne röntgenkuvat on jo siellä! Jännän näköisiä nuo röntgenkuvat. Muistelin Unicornin rakennusvideoista, että siihen olisi tullut kevennysporauksia, mutta ainakaan tuossa röntgenkuvassa ei niitä näy? http://www.ruokangas.com/?cat=130 |
PJS 15.10.2010 09:00:51 | |
---|
novo: Sehä se vasta oiski ku joutuis pelkää viel jälleenmyyntiarvon puolesta :D Sanotaan, että 400e uutena sais maksaa keppi mitä mä uskaltaisin louhia vaikka seinään, sitä kalliimmat aiheuttaa liikaa puistatuksia moisen ajatuksen suhteen. Soittimiahan ei ikään kuin ole tarkoitus käyttää kaivostoiminnan työkaluina. Peace! |
Frankster 15.10.2010 09:36:22 | |
---|
reverend: Jännän näköisiä nuo röntgenkuvat. Muistelin Unicornin rakennusvideoista, että siihen olisi tullut kevennysporauksia, mutta ainakaan tuossa röntgenkuvassa ei niitä näy? http://www.ruokangas.com/?cat=130 Minä en kyllä muista missään videossa maininneen että siihen olisi tulossa kevennysporauksia. Sitä vastoin muistan maininneen saman ku noissaki videoissa että ei ole sama asia käyttää painavampaa puuta ja porata siihen reikiä kevennykseksi kuin että tehdä samanpainoinen kitara kevyemmästä puusta, ilman reikiä. Korjatkaa jos olen väärässä. -Frankster |
novo 15.10.2010 10:59:48 | |
---|
PJS: Soittimiahan ei ikään kuin ole tarkoitus käyttää kaivostoiminnan työkaluina. No eihän niitä, mutta onpahan kerrankin kitara sen verran hittiä ottanut, että yhen nauhan veti reilusti kuopalle eikä sekään paljoa vaatinut, että näin kävi. Ammattimies tietty hoitaa tommoset hetkessä kuntoon, mutta oishan se vähän ikävämpää, kun viiden tonnin vehkeestä ois lapa poissa. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
PJS 15.10.2010 11:42:57 | |
---|
novo: No eihän niitä, mutta onpahan kerrankin kitara sen verran hittiä ottanut, että yhen nauhan veti reilusti kuopalle eikä sekään paljoa vaatinut, että näin kävi. Ammattimies tietty hoitaa tommoset hetkessä kuntoon, mutta oishan se vähän ikävämpää, kun viiden tonnin vehkeestä ois lapa poissa. Sen saa takaisin. Ja noissahan ei lapaa niin vaan katkaistakkaan. Peace! |
Joees 15.10.2010 12:43:35 | |
---|
novo: No eihän niitä, mutta onpahan kerrankin kitara sen verran hittiä ottanut, että yhen nauhan veti reilusti kuopalle eikä sekään paljoa vaatinut, että näin kävi. Ammattimies tietty hoitaa tommoset hetkessä kuntoon, mutta oishan se vähän ikävämpää, kun viiden tonnin vehkeestä ois lapa poissa. Kokemuksesta voin sanoa jotta noissa ei lapa mene ihan helpolla sohjoksi. Muistan elävästi erään keikan jossa frendi tuuppasi mun ritsan vahingossa standistansa nurin. Se kaatui just virittimet edellä maahan. Vaan eipä käynyt kuinkaan. Vire vähän heitti. Noita kaatumisiakin on käynyt muutamia mut ei kuitenkaan yhtä karusti kuin tossa tapauksessa. Les Paulista, niin paljon kuin mä niistä diggaankin, olisi mennyt lapa tuossa vaiheessa suht varmasti nurin. Tuo on myös mennyt lapa edellä kattoon ja hyvin hengittää. Nauhatkin on menny juu kuopalle, soittamisesta sekä osumasta. Fiksattu, ei ongelmaa. Soittamiseen nuo on tarkotettu, ei ne ihan helposta itseensä vakavasti ota. Tää nyt ei tietenkään tarkota sitä jotta niitä seinään tarvis hakata tarkotuksella... Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
J_Mantyla 15.10.2010 20:02:18 | |
---|
Tommosen Unicornin syvin olemus menee meiltä 95% vedetäänhyvältäsaundaarokkänrollijätkiäollaan-kastilta aivan hukkaan. En ole koskaan aitoa viisysiä eläissäni edes nähnyt, mutta väitän että tämän palstan lukijoista ainoastaan kourallinen kavereita haistaisi blindfoldattuna mikä luuttu on kädessä. Enkä itse taatusti kuuluisi siihen koplaan. Tässä suhteessa täällä päässä kyllä Ruokankaalle ja kotimaiselle eturivin tuotekehitykselle täydet pisteet. Ellei tänään niin sitten huomenna |
Miikathebest 15.10.2010 23:17:34 | |
---|
Onko nää nyt aikuisten kitaroita, ja onko tuo aikuisten kitaranrakennusfilosofiaa? Liikaa säröä! |
hollstro 15.10.2010 23:39:45 | |
---|
Miikathebest: Onko nää nyt aikuisten kitaroita, ja onko tuo aikuisten kitaranrakennusfilosofiaa? On. Ruokangas on ihan oikeasti asian ytimessä. Loistavaa materiaalia. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Räkkipeli 15.10.2010 23:47:20 | |
---|
Miikathebest: Onko nää nyt aikuisten kitaroita, ja onko tuo aikuisten kitaranrakennusfilosofiaa? Näitä vois sanoa aikuisten kitaroiksi. If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan |
Miikathebest 15.10.2010 23:56:26 | |
---|
hollstro: On. Ruokangas on ihan oikeasti asian ytimessä. Loistavaa materiaalia. Minusta taas aikuiset ovat kitaroineen jumissa siellä ytimessä ja Ruokangas on oikeilla jäljillä. Liikaa säröä! |
aristoteles666 16.10.2010 00:11:36 | |
---|
J_Mantyla: Tommosen Unicornin syvin olemus menee meiltä 95% vedetäänhyvältäsaundaarokkänrollijätkiäollaan-kastilta aivan hukkaan. En ole koskaan aitoa viisysiä eläissäni edes nähnyt, mutta väitän että tämän palstan lukijoista ainoastaan kourallinen kavereita haistaisi blindfoldattuna mikä luuttu on kädessä. Enkä itse taatusti kuuluisi siihen koplaan. Tässä suhteessa täällä päässä kyllä Ruokankaalle ja kotimaiselle eturivin tuotekehitykselle täydet pisteet. ei kukaan. |
Kontiak 16.10.2010 11:44:03 | |
---|
PJS: Soittimiahan ei ikään kuin ole tarkoitus käyttää kaivostoiminnan työkaluina. Ei ole ei, Ruokankaan kepit vaan ovat niin hienon näköisiä, että näyttävät enemmän koriste-esineiltä kuin hikiselle klubin lavalle tarkoitetuilta. Eikös Guthrie Govankin käytä reissussa sitä tylsää, yksiväristä mahonkikeppiään ja sitten turvallisemmissa paikoissa soittelee sillä loimukannellisella mallillaan? http://www.truthinshredding.com |
Kontiak 16.10.2010 11:53:04 | |
---|
J_Mantyla: Tommosen Unicornin syvin olemus menee meiltä 95% vedetäänhyvältäsaundaarokkänrollijätkiäollaan-kastilta aivan hukkaan. En ole koskaan aitoa viisysiä eläissäni edes nähnyt, mutta väitän että tämän palstan lukijoista ainoastaan kourallinen kavereita haistaisi blindfoldattuna mikä luuttu on kädessä. Enkä itse taatusti kuuluisi siihen koplaan. Aika hurja ero on tuossa kuudennessa esimerkissä, jossa soitetaan Gary Mooren One Dayta. Verratkaa sitä viimeistä nuottia. :) http://www.truthinshredding.com |
Miikathebest 16.10.2010 16:35:00 (muokattu 16.10.2010 16:35:55) | |
---|
Kontiak: Aika hurja ero on tuossa kuudennessa esimerkissä, jossa soitetaan Gary Mooren One Dayta. Verratkaa sitä viimeistä nuottia. :) On siinä Customshopin re-issuessa muutenkin kovempi soundi ja enemmän punchia. Alkuperäisessä oli ehkä vähän enemmän alapäätä kuin Ruokankaassa. Liikaa säröä! |
Kontiak 16.10.2010 18:52:48 | |
---|
Miikathebest: On siinä Customshopin re-issuessa muutenkin kovempi soundi ja enemmän punchia. Alkuperäisessä oli ehkä vähän enemmän alapäätä kuin Ruokankaassa. Nuo sävyhommat nyt on vähän semmosta ja tämmöstä. No, orig. 59 nyt ehkä oli mutaisempi alapäästään. Ajattelin vaan, että tuo Ruokankaan ylivertainen soiminen ts. sustain erottuisi vaikka side silmillä melkein kenelle tahansa. http://www.truthinshredding.com |
Simo78 17.10.2010 11:49:36 | |
---|
Tää vaan todistaa, että Hyvinkäältä tulee kaikki parhaat jutut, niinku myös raptori ja xl5:-D |