Aihe: Peavey 6505+ 112 combon särökanava
1 2
Hellureiii
31.08.2010 17:56:03
Tulipa mieleen vielä yksi juttu tuosta vahvistimesta ja tämä asia ei enää koske särökanavaa, mutta en jaksaisi uutta keskustelua avata, niin menköön nyt tässä samalla:

Eli tuon vahvistimen kaiku. Huomasin tuossa juuri vähän aikaa sitten, etten edes oikeastaan huomaa mitään eroa äänessä kun käännän kaiun kokonaan pois tai kokonaan täysille. Pientä kiertoa kuuluu ehkä kun sen kääntää täysille ja ehkä aavistuksen se kaikuu enemmän, mutta sitä tuskin kuulee.

Kun noin kuukausi sitten tuon vahvistimen sain, niin olin tuohon kaikuun ihan tyytyväinen, mutta nyt en edes huomaa sen olevan päällä. Joten ne joilla on kokemuksia tuon 6505:n kaiusta, niin kertoisitteko omia mielipiteitänne omien 6505-vahvarien reverbistä?

Eli onko nyt niin, että tuossa vahvistimessa yksinkertaisesti on vaan niin surkea kaiku, että alkuun se vain tuntui minusta tyydyttävältä koska aiemmassa transistorissani ei ollut kaikua. Ja kun lisäsin käyttöön vielä delayn, niin soundi oli mukava. Ja nyt kun korva on tottunut, niin se ei enää tyydytä.
Vai onko niin, että tuon kaiun kuuluisi olla voimakas ja tässä minun vahvistimessani se on todennäköisesti rikki?

Pahoittelen jos kirjoitus on epäselvää välillä, olen nimittäin juuri flunssassa eikä ajatus oikein kulje :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)