the-Antero 27.07.2010 19:34:00 | |
---|
Joo, no niinku taisin mainita(?) niin noi Emg:t on ne mun juttu....kokeilin tosiaan tohon dimarziota ja duncania, mutta ektiivit on ne mitkä mua miellyttää eniten...ja pakko sanoa että noissa singlecoileissa on aika mukava soundi.....nenäkäs ;) |
RamoQ 27.07.2010 19:36:53 | |
---|
the-Antero: Joo, no niinku taisin mainita(?) niin noi Emg:t on ne mun juttu....kokeilin tosiaan tohon dimarziota ja duncania, mutta ektiivit on ne mitkä mua miellyttää eniten...ja pakko sanoa että noissa singlecoileissa on aika mukava soundi.....nenäkäs ;) Olis itelläkin asiat noin kivasti mutkun ei.. Itselle olen kivaa kitarasoundia etsinyt mutta empä ole löytänyt.. Eli piti turvautua pariin täysin erinlaiseen vetoon Les Paul - Mahonki - Humpparit Tele - Lepää - Singlecoilit Molemmat toimii älyttömän kivasti omissa jutuissaan. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Harrastelija 28.07.2010 02:51:31 | |
---|
RamoQ: Ei sitä joka päivä näe EMG -stratoja... Hienoa että joku uskaltaa olla omanlaisensa! Noh, tuollainen kitaristi kun David Gilmour käytti yhdessä stratossaan EMG:tä... Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen..... Jaa miksen tiluta? En halua kuulostaa äänenmurroksesta kärsivältä katuporalta. |
fox 28.07.2010 03:03:21 | |
---|
|
RamoQ 28.07.2010 17:56:34 | |
---|
"Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |