Aihe: Kenelläkään kokemusta tästä RG:stä?
1 2
McNulty
09.07.2010 15:16:46
tender.insanity: Ok. Eli 85% placeboa.

Suosittelen että teikäläinenkin tutustuu hivenen tuohon kaupanalaan ennenkö huutelee ihan mitä sattuu. Kikut ja mukut... niistä on hyvä aloittaa. Tuotteen lopulliseen myyntihintaan kun vaikuttaa muutama muukin tekijä kuin "raaka-aineet" ja palkkakustannukset.

Ei sillä etteikö 2000e soittimessa voisi olla ilmaakin hinnassa, mutta mitähän ihmettä se bisnes sitten mahtaa olla? Miinuskatteella ja persnetollako tässä pitäis työtä tehdä, tuotteita myydä jne. Ihan vain siksi että jäsen tender.stupiditylle tulisi parempi mieli?
end of this disease-ridden world
tender.insanity
09.07.2010 17:26:06
McNulty:
Ei sillä etteikö 2000e soittimessa voisi olla ilmaakin hinnassa, mutta mitähän ihmettä se bisnes sitten mahtaa olla? Miinuskatteella ja persnetollako tässä pitäis työtä tehdä, tuotteita myydä jne. Ihan vain siksi että jäsen tender.stupiditylle tulisi parempi mieli?

*sniff*

Kuka tahansa saa maksaa luutustaan niin paljon kuin tahtoo. Mulla on kaksi kappaletta yli 2000e hintaisia kitaroita, jotka olen käytettynä ostanut puoleen/alle puoleen hintaan. Siinä olen tuntenut hinta-laatu suhteen olevan kohdillaan. Jos olisi pitänyt uutena pulittaa esim. se 2500e, mitä Levytukussa aikoinaan tiirailin, niin en olisi kokenut sitä sen arvoiseksi.

Välineurheilua pahimmillaan tuntuu tämä musisointi nykyään olevan. Lenkilläkään ei voi käydä, jos ei omista juoksukenkiä, -paitaa, -housuja, -sukkia ja ties mitä...
McNulty
10.07.2010 00:18:36
tender.insanity: Välineurheilua pahimmillaan tuntuu tämä musisointi nykyään olevan. Lenkilläkään ei voi käydä, jos ei omista juoksukenkiä, -paitaa, -housuja, -sukkia ja ties mitä...

Eihän tästä ole ollut lainkaan kyse.
1.) Sinä esität että 2000e on ihan liikaa jostain tuotteesta
2.) Muut sanovat, ettei välttämättä mikäli maksaja saa silloin mielestään vastinetta rahoilleen.
3.) Tähän toteat että 90% kyseisen 2000e tuotteen hinnasta on pelkkää ilmaa.
4). Johon minä totean ettei se nyt ihan ole noinkaan.

Seuraavaksi höpistäänkin jo jotain omista käytetyistä hankinnoista ja välineurheilusta.

Siis oikeasti, HERÄTYS!
Teikäläisen kanssa keskustelu on vähän sama kuin koittaisi keskustella kasipallon kanssa. Vastaukset ovat juur samalla tavalla random-osastoa ja lottokonetta. Vähän kuin kysyisi "mitä on 1+1?" ja sitten saadaan vastaukseksi: "Ei ainakaan peruna".
end of this disease-ridden world
tender.insanity
10.07.2010 11:38:48 (muokattu 10.07.2010 12:26:23)
*röyh*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)