Ziggy Bubba 11.06.2010 10:20:33 | |
---|
wilo: Jotain tollasta uumoilinkin... Hinta-laatu -suhde kohdallaan..? =) Onko pedaalin laadussa jotain vikaa? Käsitteet haltuun ;) Ite maksoin tosta reilut 30e uutena, yks halvimmista pedaaleista jossa on kunnon kytkin ja kotelo. Käyttöarvo nyt on vähintäänkin kohillaan. Mitäköhän maksaisi Mad Professorin versiointi aiheesta? :P Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
oiva tumpeloinen 11.06.2010 12:49:47 | |
---|
sikki-six: Ite maksoin tosta reilut 30e uutena, yks halvimmista pedaaleista jossa on kunnon kytkin ja kotelo. Käyttöarvo nyt on vähintäänkin kohillaan. Tulipa tästä mieleen, että mitähän ne osat maksaa, jos moisen tekisi itse laadukkaista osista? Kotelo kympin, potikka kympin, jakit vähän alta kympin. Kuinkahan paljon halvemmalla pääsee loppupeleissä itse tuhertamalla..... |
Antti1 11.06.2010 12:54:12 | |
---|
oiva tumpeloinen: Tulipa tästä mieleen, että mitähän ne osat maksaa, jos moisen tekisi itse laadukkaista osista? Kotelo kympin, potikka kympin, jakit vähän alta kympin. Kuinkahan paljon halvemmalla pääsee loppupeleissä itse tuhertamalla..... Ei kyllä juuri ollenkaan. Kotelo, kytkin, jakit, potikka, poksumista estämään käytännössä melkein ilmainen komponentti, maalikannu mahdollisesti jne. Jos romua löytyy nurkista jo valmiina joltain harrastajalta, niin siinäpähän tekee. Ei se silloin enää sen enempää kustanna. Noinniinku muuten harkitsisin vakavasti ehkä tommosta kaupallista purkkia kuitenkin. "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
dropD 11.06.2010 13:07:22 | |
---|
Taloudellisesti tuskin kannattaa itse alkaa tekemään, mutta jos siihen ryhtyy, niin samaan purnukkaan laittaa helposti lisäfeatureita esim. loopin komppi tai lead soundin lisäpurnukoille... Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
jniska 11.06.2010 14:23:26 | |
---|
dropD: Taloudellisesti tuskin kannattaa itse alkaa tekemään, mutta jos siihen ryhtyy, niin samaan purnukkaan laittaa helposti lisäfeatureita esim. loopin komppi tai lead soundin lisäpurnukoille... Pukkasin +:ssaa . Oikein hyvä idea. Laiha Lissu oli paras. |
wilo 11.06.2010 14:41:33 | |
---|
sikki-six: Onko pedaalin laadussa jotain vikaa? Käsitteet haltuun ;) Lauseen perässä sijainnut hymiö oli viittaus satiiriseen piiloviestiin ko. lauseessa. Toimitus toivoo sisälukutaidon parantamista. =) |
dropD 11.06.2010 14:53:19 | |
---|
Virhe! Tyhmä tai liian lyhyt kirjoitus |
wilo 11.06.2010 15:04:15 | |
---|
|
Ziggy Bubba 11.06.2010 19:53:31 | |
---|
wilo: Lauseen perässä sijainnut hymiö oli viittaus satiiriseen piiloviestiin ko. lauseessa. Toimitus toivoo sisälukutaidon parantamista. =) Jes, kun muistaa laittaa hymiön perään, niin mikä vaan läppä saa hyväksynnän -> :) Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |