Minushuman 05.05.2010 13:10:49 | |
---|
Sinnepä hyvinkin. "And there goes the Challenger, being chased by the blue, blue meanies on wheels. The vicious traffic squad cars are after our lone driver, the last American hero, the electric centaur, the, the demi-god, the super driver of the golden west!" |
Christeraser 05.05.2010 19:26:23 (muokattu 05.05.2010 19:27:24) | |
---|
Soittaako nämä 'muhjuisten' ja 'sirisevien' nuppien omistajat minkälaisilla voluumeilla? Liekö mikään yllätys jos 'makkari' -voluumeilla soittelee 4x12 kaapin kautta 100W putkivahvistimella? Mielestäni nuo T75set toimii myös ihan hyvin kyseisen nupin kanssa kuten myös V30set. |
Dave Adrian 06.05.2010 17:52:33 (muokattu 06.05.2010 17:57:02) | |
---|
Soittelin vuoden verran kyseisellä nupilla ja itse ainakin tykkäsin. Löytyi just hyvä kasarihevisoundi, mitä siitä hain. OD1-kanavan oranssilla moodilla ja varovasti sen gainin kanssa. Vahvarin eteen laitoin bad monkeyn kompressoimaan ja boostaamaan vahvarin omaa säröä, en suinkaan hakenut purkilla lisää säröä. Loistosoundiia siitä tuli. Ja puhdas kanava parasta puhdasta marsua ikinä. Suosittelen equsta ruuvaamaan middleä ihan reilusti, sillä sen soundin saa erottumaan ja esille. Mulla oli se middle varmaan jossain kello kolmessa tai neljässä. Bassot ja treblet sitten maltillisemmin. Ja onhan siinä presenceä ja vaikka mitä säätövaraa. Mitä kukin hakee, mutta jos tykkää esim. Maidenin live after deathin soundeista niin aika lailla sitä osastoa siitä sain irti. Ai miksikö laitoin kiertoon noin mahtavan vahvarin? No siksi, kun a) olen parantumaton kaasuttelija ja b) en tehnyt noilla lukuisilla ominaisuuksilla mitään loppujen lopuksi. Koko ajan käytin vain yhtä soundia. Meni vahvistimen monipuolisuus hukkaan. Tilalle tuli 100-wattinen Vintage modern ja siinähän on kokonaista yksi kanava. Up the Irons!! |
jniska 06.05.2010 19:35:09 | |
---|
Dave Adrian: Ai miksikö laitoin kiertoon noin mahtavan vahvarin? No siksi, kun a) olen parantumaton kaasuttelija ja b) en tehnyt noilla lukuisilla ominaisuuksilla mitään loppujen lopuksi. Koko ajan käytin vain yhtä soundia. Meni vahvistimen monipuolisuus hukkaan. Tilalle tuli 100-wattinen Vintage modern ja siinähän on kokonaista yksi kanava. Minä myös allekirjoitan tämän, en tarvitse niin paljon vaihtoehtoja. Mutta kyllä nykyisestä Bluetone Plexi 45:sta lähtee monipuolista saundia kasarihevistä bluesiin. Ja se niin tärkeä EVH brown sound . Laiha Lissu oli paras |
gunner 06.05.2010 20:44:48 | |
---|
Itehän väänsin tossa eilen myös jonkun aikaa noiden saundien kanssa. Päädyin ottamaan komppisaundin crunch punaselta tubescreamerin läpi ja soolosaundin od1 vihreeltä samoin tubescreamerin läpi. Periaatteessahan noi on sama kanava, mutta noin pystyy säätämään vähän lisää gainia ja eq:ta soolosaundille. Saa nähdä mitä tapahtuu seuraavien treenien jälkeen, eilen olin vielä tyytyväinen. Vauhti korjaa virheet |