weelie 05.05.2010 13:29:30 (muokattu 05.05.2010 13:33:35) | |
---|
Squiereissa on yleensä aikas ohkaset kaulat, ja varmaan yammuissakin. Itse noista ekan viestin kepukoista ottaisin jomman kumman Squierin. Mutta se johtunee siitä että diggaan teleistä (tosin mulla on ollut pacifica "telecaster"kin, malli 102, eli suullinen tällainen: http://i307.photobucket.com/albums/ … Ninja_2099/Telecaster1/000_0103.jpg ). Mun 60s Classic vibe on ihan timanttia, suosittelen! Mutta ehkä jos kova gainilla kokoajan soittaa, voi valita vaikkapa tuon customin jossa kaksihumbuckeria. http://pickingjjcale.blogspot.com/ |
novo 05.05.2010 13:33:54 | |
---|
Ja vaikka ite en nyt ihan aloittelija enää olekaan ja monenlaisesta soundista digaan niin en mä silti saa tosta CV telestä mieleistä särösoundia punkkihommiin sinkkutallamikillä. Hot rails onkin ostoslistalla tallaan, koska muuten toi CV tele on melekosen mukava keppi soittaa ja soi akustisestikin hyvin. voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii... |
RamoQ 06.05.2010 15:33:40 | |
---|
novo: Ja vaikka ite en nyt ihan aloittelija enää olekaan ja monenlaisesta soundista digaan niin en mä silti saa tosta CV telestä mieleistä särösoundia punkkihommiin sinkkutallamikillä. Hot rails onkin ostoslistalla tallaan, koska muuten toi CV tele on melekosen mukava keppi soittaa ja soi akustisestikin hyvin. Jos Kurt Cobainkin sai niin miksei muut muka :) "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
elsewhere 06.05.2010 15:39:33 | |
---|
Kurt Cobain ei soittanut CV Telecasterilla. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
RamoQ 06.05.2010 19:28:56 | |
---|
elsewhere: Kurt Cobain ei soittanut CV Telecasterilla. Joo no ei tainnut olla CV mutta Squierin Telellä soitteli joka tapauksessa pariinkin otteeseen. Ja haein tässä nyt yleisesti sitä kun kaikki valittavat että Telellä ei saisi kunnon punk soundia, mielestäni sillä irtoaa likimain kaikki punkit mitä äkkiseltään keksii. "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
RamoQ 15.05.2010 19:17:05 | |
---|
No minkäs sitten lopulta hankit? "Jos tsennaa kaks ja puoli sointua niin mitä sitä kolmatta opettelemaan?" -Heko Luumäki |
Strummer88 20.06.2010 14:28:40 | |
---|
Kovan harkinnan jälkeen päädyin Squierin Classic Vibe 50' Teleen ja vahvariksi Roland Microcuben. Toinen vaihtoehto olisi ollut Yamaha Pacifica, mutta pidin enemmän telen muotoilusta ja sopi tosi hyvin käteen. Nyt olen 2vk tutustunut kitaraan ja harjoitellut tabuja. Kiitos teille oikein paljon asiantuntevista neuvoista! |