Jaaba 19.02.2010 21:53:15 | |
---|
Minä en oikein ole tietänyt, miltä reson "pitäisi" kuulostaa. Ostin kuitenkin pari vuotta sitten Gold Tonen Paul Beard Signature-mallin (PB-GRS) ja olen ollut siihen hyvin tyytyväinen. Sture Svaren Musik tuo niitä Ruotsiin ja hintaa tuli vasurikonversioineen jotain 900 euron paikkeilla. Todella hyvä asiakaspalvelu,hoiti mallikelpoisesti reklamaationi (konversio oli tehty kehnosti ja jouduin käyttämään kitaraa Sturen laskuun Ruokankaalla). |
pnorman 19.02.2010 22:14:59 (muokattu 19.02.2010 22:41:18) | |
---|
|
Paolos 16.02.2011 21:32:24 | |
---|
Espaniasta www.weissenbor.es saa Paul Beard Resophonic kitaraa,toimitus 30e hintaan 620e,ko kitaran kootaan kaukoidässä mutta metalliosat ja itse resonaattori asennetaan niihin Yhdysvalloissa,hyvä hinta laatusuhde kuten myös Regal merkki |
darrell 16.02.2011 22:02:39 | |
---|
Ei resonaattorin soittoon/käyttöön tarvi osata slideä liu'uttaa. Riippuu aivan siitä mitä/miten/milloin haluaa soittaa. Enempi siinä on se rakenne, toiminnallisuus ja soundi. Välillä se oli mulla pitkään ainoa ns. akustinen kitara. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
elektra 17.02.2011 10:42:39 | |
---|
Busker kotona, se puu-parlour-malli, todella kätevä ja ääntä riittää + hyvin viimeistelty, sopii sekä putki-että normisoittoon. Amistariakin suunnittelin mutta, toimitusaika taisi olla about puoli vuotta, ja olihan hintaluokkakin aivan eri, etumaksut jne kuten normi pajahommissa. rattledad: Eikös nuo kiinassa teetetä? Samalta tehtaalta kai tulee myös Busker ja MM resot. Ainakin Gibsonin nykyään omistaman Dobron halvin malli tehdään kiinassa myös, taitaa olla halvempi kuin nuo edelliset. |
Paolos 03.03.2011 20:26:08 | |
---|
Tuntuu että kaikki alle 600e kitarat ja resonaattori kitarat olisi kaukoidässä valmistettuja nykyään,mutta jos valmistajan laadunvalvonta pelaa voinee 'sopu hinnalla' saada pelin joka toimii ainakin aloittelijalla jonkin aikaa ? |