Aihe: Epiphone laatu?
1 2
jra
24.11.2009 21:29:57
outo jätkä: joo kävin kokeilees tutulla tota SG:tä. en tykänny yhtään... eli siis nyt kysyn että millasta laatua on? http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_ec50_bk_satin.htm

Kannattaa ehkä käydä tuokin kokeilemassa siellä liikkeessä. Kuitenkin ainoa mitä merkkaa on se miltä se sinusta tuntuu ja soundaa. Yleensä kaikki nuo saman hintaiset ja samoilla spekseillä olevat Kiinan, Korean, Indonesian jne. kitarat ovat aika samanlaatuisia merkistä riippumatta. Yksilöeroja on luultavasti enemmän kuin johdonmukaisia eroja merkkien välillä.

Puiden puolesta nuo ensin listaamasti Epit ja Vintaget ovat tuota agathis-LTD:tä parempia, mutta sekin voi olla mielipidekysymys.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Simo78
24.11.2009 23:04:13
Mä kyllä suhtautuisin pienellä varauksella noihin halvimpiin Gibsoneihin, ainakin melody maker oli aikasta "halvan" oloinen keppi. No mutta lavassa lukee gibson, mikä taitaa olla siinnä kitarassa se juttu:-D
jra
25.11.2009 00:43:20
Simo78: Mä kyllä suhtautuisin pienellä varauksella noihin halvimpiin Gibsoneihin, ainakin melody maker oli aikasta "halvan" oloinen keppi. No mutta lavassa lukee gibson, mikä taitaa olla siinnä kitarassa se juttu:-D

Melody Makerin juttu on toisaalta osin juuri siinä karussa, "halvassa" ulkomuodossa, ja tietysti siinä että mistään muusta kitarasta ei saa MM:n soundia, eri asia sitten tykkääkö tai tarvitseeko sellaista. Itse kyllä tykkään MM:n, Telen ja esim. Gibson Fadedien fiiliksestä, jossa ei ole mitään ylimääräistä silmänruokaa. Mutta tietysti pitää olla hyvä yksilö, kun maanantaikappaleitakin on joukossa merkistä riippumatta.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)