Aihe: Engl Screameriin uusi elementti
1 2
HeavyMachinery
16.10.2009 15:40:26

Numb: Munsta V30 ei ole olohuonesoittajalle kovinkaan kiitollinen elementti. Sen hyvät puolet nousevat esiin ja huonot painuvat pimentoon silloin kun soitetaan bändin kanssa sekä mikittäessä.

Tuon alle kirjoitan ihan täysin. Toisaalta olen kyllä itse sellainen että haluan kuulla kotonakin asiat samallatavala kuin reeniksellä....

Englin ominassoundi toisaalta on vissiin sellainen, että siinä on samat "ongelmat" kuin V30:ssäkin, jolloin ne tietty korostuvat.

Sanoisin että englin ominais soundin kanssa se V30ta on parasta. ENGLeillä on taipumus soundata sirisevältä monien halppis kaappien kanssa ja se johtuneen siitä että se middle piikki uupuu joka on minusta tärkein osa sitä pantteria joka asuu ENGLin sisällä.

Joskin V30ntä omimnais soundi on minusta aivan kaikkea muuta kuin pahvilaatikko.....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
ravensoul
17.10.2009 13:35:20
Tuo on kyllä jännä homma miten vahvasti V30 jakaa mielipiteitä. Liekö sen ominaissoundi niin "persoonallinen" moneen muuhun verrattuna? Minä kuulun kans tähän enemmän vieroksuvaan porukkaan. Tai siis, eihän siinä soundissa sinällään mitään vikaa mutta ei missään nimessä sitä lajia jo valmiiksi kireän vahvistimen kera. Screamerin alta lensivät huitsiin alta momentin. Texas Heatit puolestaan osoittautui umpikaapissa niin tukkoisiksi, että leikkausta sai kaivaa jo lapiolla takaisin. Nyt on jo tovin ollut yläkerrassa Private Jack ja alhaalla TH ja soundi on miellyttävintä noista kokeilluista variaatioista. Vois kyllä varmaan vaihtaa toisenkin PJ:ksi.. Myykääpä joku mulle sellainen tai vaihtakaa Texas Heatiin/V30:een? :)
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
jussimus
17.10.2009 15:34:13
V30 toimii Screamerissa loistavasti. Piste.
HeavyMachinery
18.10.2009 10:35:30

jussimus: V30 toimii Screamerissa loistavasti. Piste.

V30 on ainut oikea elemetti screameriin. Piste.
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)