bangerboi: Nostellaan vanhaa. Osaako joku heittää että mistä kannattaisi kysellä custom-pleksiä? Reverendin teleen tarttis saada uusi mikkimodauksen jälkeen, mutta ei mitään aavistusta mistä. Yllättävän hankala homma taitaa olla. Varmaan kuka tahansa soitinrakentaja. Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
bangerboi: Nostellaan vanhaa. Osaako joku heittää että mistä kannattaisi kysellä custom-pleksiä? Reverendin teleen tarttis saada uusi mikkimodauksen jälkeen, mutta ei mitään aavistusta mistä. Yllättävän hankala homma taitaa olla. Veikkaisin että keinot kalleimmasta halvimpaan ovat: 1) Teetät jollain soitinrakentajalla pleksin. 2) Piirrät itse Autocadilla tms ohjelmalla DWG-kuvat että millainen sen pleksin tarkalleen pitäisi olla ja leikkautat jossain. Kysymällä selviää onko soitinrakentajalla tällaista leikkuria vai pitääkö ulkoistaa. 3) Ostat itse pleksiä, leikkaat muotoon. Jos aihiona voi käyttää jotain valmista pleksiä mistä vain suurentaa mikkireikää tms, niin helpoin ja halvin tapa, mutta jos metritavarasta pitää leikellä niin voi olla vasta-alkajalle työlästä. Näin homma ainakin teräslevyjen kohdalla toimii, eli teettämällä maksaa suunnittelusta ja valmistuksesta. Jos ensin mainitun pystyy tekemään itse niin ettei valmistavan osapuolen tarvitse tehdä muuta kuin syöttää DWG-tiedosto koneeseen, suorittaa aihion paikoitus ja painaa nappia, niin säästää merkittävästi rahaa. "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |