powerfly 11.09.2009 17:02:43 | |
---|
kimurantti1: Miksi näin? Varmaan siks että se kuulostaa hyvältä, en tiedä onko mitään perää. Marsun styrkkarin sieltä joskus ostin ja se toimi kunnes hajos. Ronkeli ei saa rinkeliä |
kimurantti1 11.09.2009 17:15:03 (muokattu 11.09.2009 17:17:34) | |
---|
powerfly: Varmaan siks että se kuulostaa hyvältä, en tiedä onko mitään perää. En haluaisi leikkiä foorumipoliisia, mutta tuollaisten huijari- yms nimitysten kanssa kantsii ihan oikeasti olla varovainen jos ainoa perustelu on, että "se kuulostaa hyvältä". Ainakin vailla mitään perusteita, se menee aika yksiselitteisesti kunnianloukkauksen piikkiin. Tämä siitä huolimatta, vaikka sellainen liikanimi olisikin kaikkien stadilaisten harrastajien tiedossa. Ainakaan mä en menisi sellaisia huutelemaan huvikseni, ihan jo oman maineenikin takia. |
padaa@dadaa! 11.09.2009 17:44:12 (muokattu 11.09.2009 17:44:31) | |
---|
kimurantti1: En haluaisi leikkiä foorumipoliisia, mutta tuollaisten huijari- yms nimitysten kanssa kantsii ihan oikeasti olla varovainen jos ainoa perustelu on, että "se kuulostaa hyvältä". Ainakin vailla mitään perusteita, se menee aika yksiselitteisesti kunnianloukkauksen piikkiin. Tämä siitä huolimatta, vaikka sellainen liikanimi olisikin kaikkien stadilaisten harrastajien tiedossa. Ainakaan mä en menisi sellaisia huutelemaan huvikseni, ihan jo oman maineenikin takia. Juurikin näin. Itse olen huttusella asioinut kerran vaihtokauppojen merkeissä ja homma pelasi. Eihän se vaihtohyvitys kummoinen ollut mutta en lähtisi huijaria sillä huutelemaan. |
Muusikonrenttu 11.09.2009 18:09:35 | |
---|
kimurantti1: Miksi näin? Ei omakohtaisia kokemuksia mutta faija kertoi nuoruudestaan jonkun tapauksen, jossa kävi "Huijari" Huttusella testaamassa jotain musarin putkivahvistinta. Ihmetteli hiljaista äänenvoimakkuutta johon Huttunen tokaisi rumpukalvojen syövän soundia niin paljon että kuuluu vaan pihinää. Eli vanha Huttunen liennyt vaan timantinkova kauppamies, josta lisänimi juontaa juurensa. Nykyisellään en liikkeessä asioidessani mitään ongelmia ole kohdannut, ja siellä taitaa olla jo seuraava sukupolvi tiskin takana. Aika vintage.. |
skebab 11.09.2009 18:45:02 | |
---|
kimurantti1: En haluaisi leikkiä foorumipoliisia, mutta tuollaisten huijari- yms nimitysten kanssa kantsii ihan oikeasti olla varovainen jos ainoa perustelu on, että "se kuulostaa hyvältä". Ainakin vailla mitään perusteita, se menee aika yksiselitteisesti kunnianloukkauksen piikkiin. Tämä siitä huolimatta, vaikka sellainen liikanimi olisikin kaikkien stadilaisten harrastajien tiedossa. Ainakaan mä en menisi sellaisia huutelemaan huvikseni, ihan jo oman maineenikin takia. Mun mielestä toi menee kyllä jo "jeesusteluksi" (sorry vaan Jesse). Enpä usko että Huttusia paljon liikuttaa tai loukkaa tuo nimitys, joka varmaankin olisi viraabeli virtanen, jos sukunimi sattuisi olemaan V... Noita omalla nimellä meneviä liikkeitä on nykyään kovin vähän, mutta entisaikoina kaikista väännettiin jotain "vitsikästä". Kuka muistaa vielä kusitusliike kuuterin !? Niin ja kyllä. Olen tehnyt useita kauppoja Huttusella, eikä moitittavaa. T: viulunsoittaja Ei muuta kun....lisää paskaa housuun ! |
Timoski 01.10.2009 22:13:40 | |
---|
musamaailma on aivan perseestä. henkilökuntaa siis tarkoitan. ei muuta. |
JartZA 01.10.2009 23:37:51 | |
---|
Soundstoressa, Kitarapajalla ja Soitin Huttusella on aina ollut todella asiallinen meininki! SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |
Y3J 02.10.2009 00:25:26 | |
---|
Itsekin käyn pitkästä aikaa tuolla maailman suurimman metropolin sykkeessä tuossa jonkin ajan kuluttua. Eikö Soundstore enää myy Japanin Fendereitä? Myyvätkö muut kaupat pk-seudulla? Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. http://www.myspace.com/rumbleonthesea |
mattim 02.10.2009 06:50:38 | |
---|
Y3J: Itsekin käyn pitkästä aikaa tuolla maailman suurimman metropolin sykkeessä tuossa jonkin ajan kuluttua. Eikö Soundstore enää myy Japanin Fendereitä? Myyvätkö muut kaupat pk-seudulla? Ei ole Soundstoressa Japanin Fendereitä enää eikä misään keskustan liikkeessä mainittavasti. Matti |
Shredator 02.10.2009 09:26:03 | |
---|
Timoski: musamaailma on aivan perseestä. Todellakin. Paikan hinnoittelupolitiikka on jotain aivan käsittämätöntä, samoin kuin Kitarapajalla. Parhaimmat diilit ja palvelu irtoaa Levytukusta ja DLX:stä. "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
K.Hill 02.10.2009 10:54:49 | |
---|
Shredator: Todellakin. Paikan hinnoittelupolitiikka on jotain aivan käsittämätöntä, samoin kuin Kitarapajalla. Parhaimmat diilit ja palvelu irtoaa Levytukusta ja DLX:stä. Kitarapajan hinnoittelu on mielestäni läpinäkyvää ja loogista, kenties euroopan halvimmat (ainakin melkein) Martinit, jotka saa säädettynä ja erinomaisen palvelun kera. Kitaroita on lisäksi tosi monipuolinen valikoima sekä uusia että käytettyjä, kohtuuhintaisia mutta myös kalliimpia värkkejä, maailman johtavilta merkeiltä. Hagström-fania on aina miellyttänyt se, että Hagströmit ovat Pajalla aina olleet kohtuuhintaisia, jopa halpoja. Täytyy myöntää, että se minkä kokee hyväksi on subjektiivista, olen itsekin saanut hyvää palvelua myös DLX:stä ja Levytukusta, kun olen niissä jostakin syystä asioinut. |
Shredator 02.10.2009 12:43:26 | |
---|
K.Hill: Kitarapajan hinnoittelu on mielestäni läpinäkyvää ja loogista, kenties euroopan halvimmat... Toki heillä on laaja valikoima ja paljon harvinaisuuksia. Mutta kyllä niissä hinnoissa on jotain käsittämätöntä ilmaakin...Kerrankin eräs perus-Fenderi oli armottoman tinkauksen jälkeenkin vielä 500e kalliimpi kun muualla. Silloin voi jokainen miettiä haluaako maksaa siitä palvelusta, joka kuten sanottua, on pajalla kuitenkin hyvää. Musamaailmaan en puolestani enää suostu astumaan... "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
Imper 02.10.2009 12:52:24 | |
---|
Shredator: Toki heillä on laaja valikoima ja paljon harvinaisuuksia. Mutta kyllä niissä hinnoissa on jotain käsittämätöntä ilmaakin...Kerrankin eräs perus-Fenderi oli armottoman tinkauksen jälkeenkin vielä 500e kalliimpi kun muualla. Silloin voi jokainen miettiä haluaako maksaa siitä palvelusta, joka kuten sanottua, on pajalla kuitenkin hyvää. Musamaailmaan en puolestani enää suostu astumaan... Hmm. Mielenkiinnosta kysyn että mitähän Fenderin mallia tarkoitat? Ettei nyt vaan olisi mennyt mallit sekaisin. En millään liitä tuollaista toimintaa kitarapajalle! Veikkaan, että sulla on mennyt sekaisin Fenderin Classic-sarja ja American vintage. Niissä tosiaan on se ~500e ero ja näyttävät tosiaan melkein identtisiltä. Everyone is a per-son |
Shredator 02.10.2009 12:57:08 | |
---|
Imper: Hmm. Mielenkiinnosta kysyn että mitähän Fenderin mallia tarkoitat? Ettei nyt vaan olisi mennyt mallit sekaisin. En millään liitä tuollaista toimintaa kitarapajalle! Heheh, minä en tee virheitä...Kyseessä siis Clapton-signature, joka on siis vain yksi esimerkki vuosien varrelta. Mutta kuten sanottua, subjektiivisia kokemuksia näyttää nämä olevan. "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
Grugi 02.10.2009 13:58:42 | |
---|
DLX hellsinki on ainakin ihan mukava palvelu paikanpäällä mutta sähköpostiin eivät osaa vastata kovinkaan nopeasti, ilmeisesti näin perjantaina on niin kiirettä myymälässä että eivät posteja lue. SDMF |
K.Hill 02.10.2009 15:01:00 | |
---|
Shredator: Heheh, minä en tee virheitä...Kyseessä siis Clapton-signature, joka on siis vain yksi esimerkki vuosien varrelta. Mutta kuten sanottua, subjektiivisia kokemuksia näyttää nämä olevan. Minä teen usein virheitä, mutta Clapton signatureissakin on eroja kuten viineissä... v. 1988 malli on varmaan kalliimpi kuin nykyinen versio jota kaiketi on tehty v. 2001 alusta, joten kyllä 500 euron heitto voi jossakin tapauksessa olla ihan kohdallaankin. Joskushan jotkut myyvät rahapulassaan niin halvalla että ihan pahaa tekee. Tosi on, että Pajallakin voi joskus lipsahtaa, kukaan meistä ei ole erehtymätön. |
Shredator 02.10.2009 15:31:24 (muokattu 02.10.2009 15:36:34) | |
---|
K.Hill: Minä teen usein virheitä, mutta Clapton signatureissakin on eroja kuten viineissä... v. 1988 malli on varmaan kalliimpi kuin nykyinen versio jota kaiketi on tehty v. 2001 alusta, joten kyllä 500 euron heitto voi jossakin tapauksessa olla ihan kohdallaankin. Kyseessä oli siis uusin malli. Paja pääsi 1600 euroon, kilpailija 1100 euroon. That's it, raaka peli ja elämä jatkuu. Myönnettäköön, että Kitarapajan tarjous oli toki parempi kuin monen muun pääkaupunkiseudun liikkeen, muttei siltikään riittävä. "Tärkeintä on se, ettei tee musiikissa lainkaan virheitä." |
FensonGibder 02.10.2009 20:43:39 (muokattu 02.10.2009 20:44:39) | |
---|
Shredator: Kyseessä oli siis uusin malli. Paja pääsi 1600 euroon, kilpailija 1100 euroon. That's it, raaka peli ja elämä jatkuu. Myönnettäköön, että Kitarapajan tarjous oli toki parempi kuin monen muun pääkaupunkiseudun liikkeen, muttei siltikään riittävä. Välillä joidenkin yksittäisten kitaroiden hinnat tuntuvat tosiaan korkeilta. Yksi syy tähän on heidän mukaansa se, että kitara on ostettu sisään vanhalla, kalliimmalla hinnalla. Kun mallissa tapahtuu yleistä hinnanpudotusta, jää nämä kalliimmat yksilöt helposti roikkumaan hyllyyn pitkäksikin aikaa, koska muuten myynnistä ei jää riittävästi voittoa. Näin on tapahtunut nyt kun monien mallien hinnat ovat olleet laskussa. Riffi, nyt. |
Rämppy 03.10.2009 18:56:37 | |
---|
powerfly: A.K.A. Huijari Huttunen.;) Ainakaan itse en oo kuullut kenenkään moiseksi haukkuvan, vaikka on tullut Huttusella asioitua enemmän tai vähemmän tiiviisti kohta 30 vuotta. Rehtiä ja ystävällistä on aina ollut meininki Huttusen veljeksillä. En sitten malttanut olla sanomatta. |
jii.haanpaa 03.10.2009 19:13:21 (muokattu 03.10.2009 19:14:36) | |
---|
FensonGibder: Välillä joidenkin yksittäisten kitaroiden hinnat tuntuvat tosiaan korkeilta. Yksi syy tähän on heidän mukaansa se, että kitara on ostettu sisään vanhalla, kalliimmalla hinnalla. Kun mallissa tapahtuu yleistä hinnanpudotusta, jää nämä kalliimmat yksilöt helposti roikkumaan hyllyyn pitkäksikin aikaa, koska muuten myynnistä ei jää riittävästi voittoa. Näin on tapahtunut nyt kun monien mallien hinnat ovat olleet laskussa. Ainakin täällä maalla Tampereella näyttää hintatrendi päin vastoin olevan ylämäessä. Kiinnostaisikin todella tietää, että mistä liikkeestä Shredatorin Clapton-strato 1100 eurolla irtosi? Ilmeisesti sitten Levytukusta tai DLX:stä kun niitä kehaistiin? |