Juicy 25.07.2009 14:58:48 | |
---|
Eli käytännössä vaan naksuttelet numeroita näppäimistöltä ja liikut nuolilla haluttuun suuntaan? ;) Mä nyt korjailen sitä edellämainittua bassotabia: Siis valitaan haluttu nuotti viivastolta, ja mulla ainakin näkyy basson otelauta josta näkyy se mistä se nuotti soitetaan. Klikkaa otelaudalta sen kohdan, mistä se olis helpompi soittaa ja klikkaa sen jälkeen vanhan "pallukan" pois, niin avot. Vähän ehkä hidasta hommaa, mut korjaa yhden kohdan kerrallaan ja sit copypastea vaan, niin eiköhän se sillä selkene. =) |
Antti1 25.07.2009 17:46:41 | |
---|
Juicy: Mä nyt korjailen sitä edellämainittua bassotabia Sä siis käytät sitä otelautanäkymää? Mun mielestä se on kovin hankala tapa ja ite suosin tabi-/nuottinäkymää. Mua ei ainakaan helpota yhtään sellanen visuaalinen havainnointi, jota siitä otelautasysteemistä saa, päinvastoin. No mutta niin tai näin, niin ei paljoa aiheeseen enää liity... Fuck this shit!
It's gone too far! |
Ihmissyöjä 25.07.2009 20:47:24 | |
---|
www.play.com Huomattavasti halvempaa kuin esim. Thomannilla. Tulevat kotiin asti ilman postikuluja. Tuolta oon tilannut kaikenmaailman Janis joplinit, Billy idolit, Emperorit ym. "Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta" |
Twinkle 25.07.2009 22:48:28 | |
---|
Juicy: Siis valitaan haluttu nuotti viivastolta, ja mulla ainakin näkyy basson otelauta josta näkyy se mistä se nuotti soitetaan. Klikkaa otelaudalta sen kohdan, mistä se olis helpompi soittaa ja klikkaa sen jälkeen vanhan "pallukan" pois, niin avot. Korosta nuotti viivastolta tai tabeista. paina ALT+ylös tai ALT+alas niin GP hakee nuotin seuraavan sormituksen ylemmältä tai alemmalta kieleltä. Ei tartte manuaalisesti lisätä ja poistaa, sormitukset muuttuu todella vaivattomasti järkeviksi. |
JLM 25.07.2009 23:10:44 | |
---|
Hankintaehdotusta kuntasi kirjastoon. Halvimmalla pääsee =) |
Juicy 25.07.2009 23:35:38 | |
---|
Twinkle: Korosta nuotti viivastolta tai tabeista. paina ALT+ylös tai ALT+alas niin GP hakee nuotin seuraavan sormituksen ylemmältä tai alemmalta kieleltä. Ei tartte manuaalisesti lisätä ja poistaa, sormitukset muuttuu todella vaivattomasti järkeviksi. Kiitokset siitokset! |
kloppis 26.07.2009 02:34:59 | |
---|
Twinkle: Korosta nuotti viivastolta tai tabeista. paina ALT+ylös tai ALT+alas niin GP hakee nuotin seuraavan sormituksen ylemmältä tai alemmalta kieleltä. Ei tartte manuaalisesti lisätä ja poistaa, sormitukset muuttuu todella vaivattomasti järkeviksi. Tuo on muuten todella suuri apu. Mm. tänään viimeksi säädin noita täysin manuaalisesti, ja niissähän vaan tuppaa sekoamaan :( |