Räbbänä 03.07.2009 23:49:49 | |
---|
Morri: http://www.espguitars.com/news/news_truckster.html Osta mieluummin musta Truckster, IMO paljon komeampi kuin tuo feikki Uncle Milty. Itse ainakin kohdistan mielenkiintoni tähän syksyllä ;) Minusta tuo musta on jopa rumempi kuin alkuperäinen harmaa truckster. :/ ballfish: Strato putkikoneessa kiinni ja Deep Purplea ilmoille ni johan tietää miksi seiskakasikieliset muniinpuhaltelu örrinmörrinhewi homostelijat ovat täysin hakuteillä oikeasta menosta ja rankkuudesta |
trih 04.07.2009 01:49:19 | |
---|
Jengi ostaa kitaroita ulkonäön perusteella... Ei se HETFIELD tehny hittiriffejään 20-vuotta sitten indonesiakiinamalesiavietnam-värikitaroilla.... Joillain tenavilla (ei mun) on tuhansia euroja kuussa käyttörahaa espin uusimpaan hetfieldmuotiin. Soittasitte edes niitä kitaroita ettekä kuolais keski-ikäisen miehen unelmaa :D Just. |
Jamz 04.07.2009 09:56:28 | |
---|
Itse oon aina ihmetelly, miksi Hetfield signaturet on jotain lespauleja? Kuitenki explorer on se malli, millä se aina soitti ennen. Raja se on raittiudellakin. |
Y@ri 04.07.2009 11:10:26 | |
---|
Jamz: Itse oon aina ihmetelly, miksi Hetfield signaturet on jotain lespauleja? Kuitenki explorer on se malli, millä se aina soitti ennen. Maailma muuttuu. Nm. valkoista Exploreria etsien... :) Nuo Trucksterit menevät kyllä todella korkealle meikäläisen "maailman rumin kitara" -listassa! Makuasioita kai... |
Y@ri 04.07.2009 11:11:24 | |
---|
trih: Jengi ostaa kitaroita ulkonäön perusteella... Ei se HETFIELD tehny hittiriffejään 20-vuotta sitten indonesiakiinamalesiavietnam-värikitaroilla.... Joillain tenavilla (ei mun) on tuhansia euroja kuussa käyttörahaa espin uusimpaan hetfieldmuotiin. Soittasitte edes niitä kitaroita ettekä kuolais keski-ikäisen miehen unelmaa :D Tälle tuli +. |
McNulty 04.07.2009 12:29:40 | |
---|
Jamz: Itse oon aina ihmetelly, miksi Hetfield signaturet on jotain lespauleja? Kuitenki explorer on se malli, millä se aina soitti ennen. Pöh. Alkuaikoina näkyi olevan Flying-V kovassa kulutuksessa. Studiossa on lähes poikkeuksetta G-pajan Les Paul käytössä (ainakin joka toisessa biisissä) :) "Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy |
Y@ri 04.07.2009 12:46:25 | |
---|
bonecrusher: Pöh. Alkuaikoina näkyi olevan Flying-V kovassa kulutuksessa. Studiossa on lähes poikkeuksetta G-pajan Les Paul käytössä (ainakin joka toisessa biisissä) :) Eiköhän tässä tarkoitettu sitä live-kitaraa Justicen ja niiden parhaiden (ei nyt sitten vängätä tästä, joohan ;)) kiertueiden aikoihin. Eiköhän se EET FUK Explo ole ollut aika suuri osa äijän imagoa. Studiossa nyt käytetään sitä, mistä oikea saundi irtoaa ja sitä ei kukaan tiedä mitä on käytetty. Jameksella ei toi Flying V jäänyt käyttöön alkuaikojen jälkeen, toisin kuin Kirkillä. |
Point 04.07.2009 12:59:32 | |
---|
trih: Jengi ostaa kitaroita ulkonäön perusteella... Ei se HETFIELD tehny hittiriffejään 20-vuotta sitten indonesiakiinamalesiavietnam-värikitaroilla.... Joillain tenavilla (ei mun) on tuhansia euroja kuussa käyttörahaa espin uusimpaan hetfieldmuotiin. Soittasitte edes niitä kitaroita ettekä kuolais keski-ikäisen miehen unelmaa :D Itse en ainakaan osta kitaroita ulkonäön perusteella. Mutta en kyllä osta myöskään kitaraa, joka on älyttömän ruma, mutta istuu käteen. Tietysti tärkeintä on se, miltä kitara tuntuu, eikä silmää miellyttävä ulkonäkö kai haitaksikaan ole? :) Tietysti asia erikseen, jos joku ostaa kitaroita, koska "Hetfieldilläkin on sellanen!"-periaatteella. Surullisia esimerkkejä löytyy YouTubesta. Käytetään tuhansia euroja signature-keppeihin, eikä osata soittaa juuri ollenkaan. Meikäläisen ajattelutapa on hieman erilainen. Soittaminen on se pääasia, aina ja ikuisesti. =) ...Siis oletan, että trih:n kirjoitus koski (ainakin osittain) myös minua. :) |
trih 04.07.2009 13:01:32 | |
---|
Just. |
Tinippa84 04.07.2009 13:03:05 | |
---|
Y@ri: Studiossa nyt käytetään sitä, mistä oikea saundi irtoaa ja sitä ei kukaan tiedä mitä on käytetty. Tais jossakin dokkarissa olla, että bändi omistaa 500-600 kitaraa. Hehheh... |
GuitarDemon 04.07.2009 13:13:21 | |
---|
En olisi ostanut sitä sen takia että Jamesilla on se vaan koska itse pidän sitä siisteimpänä kitarana mitä olen nähnyt, mutta hintaa on pikkasen liikaa. |
Rhapa 04.07.2009 14:33:14 | |
---|
AKWM: Tietysti asia erikseen, jos joku ostaa kitaroita, koska "Hetfieldilläkin on sellanen!"-periaatteella. Surullisia esimerkkejä löytyy YouTubesta. Käytetään tuhansia euroja signature-keppeihin, eikä osata soittaa juuri ollenkaan. Meikäläisen ajattelutapa on hieman erilainen. Soittaminen on se pääasia, aina ja ikuisesti. =) Miksi ei saisi ostaa kaunista kitaraa vaikka seinäkoristeeksi? Jos pätäkkää löytyy, niin turha sitä on millään ritsoilla sitä paranoidia vedellä. Kateelisten panettelua, sanon ma. "vittu, joo! - palli |
Damien55 04.07.2009 14:42:23 (muokattu 04.07.2009 14:42:34) | |
---|
trih: Pulttikaulainen flying-v-kopio ( http://www.montyjay.com/jameswhitevcopy.html )Tuossahan Hetfield sanookin halunneensa valkoisen flygarikopsun koska Michael Schenkerilläkin oli sellainen. Eli kyllä niitä näön vuoksikin ostaa kovemmatkin jätkät. ;) |
ÄsJii 04.07.2009 14:56:48 | |
---|
|
Morri 04.07.2009 15:01:32 | |
---|
On se mielenkiintoista aina seurata tätä (negatiivista) keskustelua näistä Signature-kitaroista :) Mitä v...n väliä sillä on jos joku sellaisen itselleen haluaa...?? Keneltä se on pois? Jokainen soittakoon niillä peleillä millä haluaa (ja rahat riittää), tärkeintä lienee se että soittaa, seinäkoristeeksi ostoa en kuitenkaan ymmärrä henkilökohtaisesti, mutta jos se jonkun onnelliseksi tekee niin ei siinä mitään. Mutta on tuo musta Truckster komia... :) Saattaapa sellainen tänne vielä eksyä ;) "Nuotin vieressä on tilaa..." |
Point 04.07.2009 15:48:15 | |
---|
Rhapa: Miksi ei saisi ostaa kaunista kitaraa vaikka seinäkoristeeksi? Jos pätäkkää löytyy, niin turha sitä on millään ritsoilla sitä paranoidia vedellä. Kateelisten panettelua, sanon ma. Niinniin, joku tykkää ostaa kitaroita koristeiksi, mutta kerroin vain oman mielipiteeni tästä. Ei muuta. :) |
Rhapa 04.07.2009 15:52:31 | |
---|
AKWM: Niinniin, joku tykkää ostaa kitaroita koristeiksi, mutta kerroin vain oman mielipiteeni tästä. Ei muuta. :) Mielipiteesi on väärä. Möhhöhhöö "vittu, joo! - palli |
Point 04.07.2009 16:01:50 | |
---|
Rhapa: Mielipiteesi on väärä. Möhhöhhöö Jahas, selvä! ;) Trucksteri on silti mustana hieno. Ni. |
McNulty 04.07.2009 17:09:20 | |
---|
AKWM: Niinniin, joku tykkää ostaa kitaroita koristeiksi, mutta kerroin vain oman mielipiteeni tästä. Ei muuta. :) Erään hyvän ameriikkalaisen ystäväni pomo on sisustanut "johtajankoppinsa" kaikenlaisella rock memorabilialla. Siellä on oikeasti kalliita soittimia seinällä (esim. 60-luvun alun ES-335), kultaisia "vinyylilevyjä" yms. jänskää sälää. Ei kuulemma osaa soittaa sointuakaan kitaralla mutta silti hän keräilee sinne firman seinille erilaisia luuttuja ja rock'n'roll silsaa. Kukin tyylillään. "Koska minä olen kiva!" -Pikku Myy |
GuitarDemon 04.07.2009 17:22:23 | |
---|
Itse nyt en ainakaan hankkisi kitaraa vaan koristeeksi, kyllähän sillä on soitettava ;) |