Krice: Zoom G7.1ut on toiminut luotettavasti. Joo, on miullakin TC:n Nova Delay toiminut ihan luotettavasti, samoin tietokone, televisio, digiboksi, herätyskello jne. Pointtihan ei ollutkaan se... vaan lähinnä nykyisen digielektroniikan kertakäyttöisyys. Koteloinnista voidaan aina tehdä Leopard-tankin kestävä, mutta kun sisuskaluihin iskee joku häikkä (eli se bitti poikittain) niin silloin niistä tulee randomizereita tai lakkaavat toimimasta kokonaan. Yleensä myös kustannussyistä tiheeseen ahdetulle piirilevylle ei lähdetä vaihtelemaan yksittäisiä komponentteja... tulee edullisemmaksi ostaa kokonaan uusi härveli (tai valmistajalle takuusta antaa uusi kone). The game's out there, and it's play or get played. That simple. |
Sanokaas laitetta paremmin tuntevat... Tuossa videossahan itse asiassa näkyy tuo räkkilaite Marsun pikkucombon päällä. Eikös tuon laitteen varsinainen prosessointi tapahdu siinä? Jos olen oikein käsittänyt, sen voi kyllä kiinnittää myös tuohon lattialankkuun, mutta tuossa videossa näin ei ole tehty. Eli joo, tankilla kyllä ajetaan laitteen yli, mutta ohjaimen toimintaa ei sen jälkeen demonstroida. Ja sen varsinaisen prosessorin ylihän tuossa ei edes ajeta. Eli... ihan viihdyttävä video mutta aika vähän tekemistä laitteen todellisen kestävyyden kanssa. |
Hanok: Sanokaas laitetta paremmin tuntevat... Jeps. Enpä tuota laitetta paremmin tunne, mutta eipä tuossa tosiaan näytetä kuinka tankkiajelun jälkeen kanavat vaihtuvat. Ylipäänsäkin kotelon fyysinen kestävyys ei mua niinkään huoleta, ellei kyseessä ole ihan onneton muovirimpula, mutta pätkivät kytkimet ja rahisevat potikat ovat kyllä tulleet tutuiksi näin analogipuolella. Digipuolella tietty lisänä omat probleemansa, mutta kaipa niissäkin vermeissä jalkalankun kytkinten pitää keikkakäytössä kestää kaljaroiskeita ja kylmiä pakettiauton tavaratiloja. |