Aihe: Soolosäröä
1 2
ballfish
09.03.2009 22:27:36 (muokattu 09.03.2009 22:28:09)
Yrms: Siksi en ole saanut ikinä Trademark 60:stä hyvää soundia ::D Ainakaan stratoilla

Ykköskanavalla lähtee Purplet, SRV:t ja Hendrixit helposti. Basson voi muuten koittaa vääntää miltei nollaan tai nollaan. Ei ehkä tulisi mieleen mutta toimii yllättävän hyvin. Suht bassoinen ominaissoundi omaan korvaan.

E: Eli siis ei bass vaan low.
"Vaikka ajatus 170 euron pitsasta Simpeleellä, kera omien PA-kamojen, eräänä maanantaina houkuttelee, tämä ilmoitus kuulunee torille." -moderaattori
Jucciz
10.03.2009 11:16:54
Yrms: Siksi en ole saanut ikinä Trademark 60:stä hyvää soundia ::D Ainakaan stratoilla

Stratolla sain nimenomaan parhaat soundit omasta Trademark 60:stä. Tuohon aikaan mulla oli laudassa myös Boss BD-2 Blues Driver, joka pelasi erittäin kivasti Trademarkin kanssa.
Juzpe
10.03.2009 11:39:32

Kumma homma... broidi on kaikki keikkansa soittanu TM 60:llä ja Stratolla ja sen TM 60 oli mullakin muutaman kuukauden lainassa. Ehdottomasti paras trankkustyrkkari johon oon ikinä törmänny. Luonteva soundimaailma ja kohtuullisen hyvä dynamiikka. Toimii mun mielestä sekä LP:llä, että stratolla, ja velipojan väittämän mukaan myöskin JoePass-mallin Epiluurilla...

Toki jos lähtee siitä oletuksesta, että pitäs olla Bandmasterin puhtaat ja JMP 2204:n särösoundit niin ei varmaan mikään trankkukone ja helvetin harva putkikonekaan (poislukien em. nuppien A/B-boxilla erotettu yhdistelmä) täytä kriteerejä. Kompromissejahan joutuu tekemään joka tapauksessa.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)