Simo78 26.02.2009 11:18:22 | |
---|
Mullakin pedaalisalkku on käytännössä pystyasennossa kaiken muun ajan paitsi soittoajan, joten joutuu kyllä tarranauhat ihan kunnon rasituksellekin... Näin oli kyllä mullakin jossain vaiheessa, mutta nyt makaa koko ajan!! Tosiaan tässä asennossa tais wahi irrota... |
LerZZi 26.02.2009 11:34:39 (muokattu 26.02.2009 11:35:14) | |
---|
Imper: Toi liian tiukasti tarraaminen on musta suuri miinus. Itelläni oli kanssa monta vuotta pedaalit kiinni tolla 3M:n takiaisella ja meni hermot pedaaleita irti repiessä ...no joo tuo on kyllä totta. Jos tarttee siirrellä usein pedaalien järjestystä tai vaihtaa pedaaleita niin tuo 3M on ehkä liian stydiä kamaa. You've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? |
h.e.k.a 26.02.2009 20:33:11 | |
---|
mites olette kiinnittäneet wah-pedaalin pedalboardiinne? Itse porasin lautaan reiät noiden tassujen kohdalle (Picture wah), ja pohjaan laitoin hieman dual lockia. Näin pedaalia voi kätevästi käyttää erikseenkin.... "I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne |
wilo 26.02.2009 21:17:24 | |
---|
h.e.k.a: Itse porasin lautaan reiät noiden tassujen kohdalle (Picture wah), ja pohjaan laitoin hieman dual lockia. Näin pedaalia voi kätevästi käyttää erikseenkin.... Toihan onkin fiksu idea, taidan tehdä itekkin noin. Tai ehkä teen vain syvennykset enkä reikiä. Ville |
qtm 27.02.2009 09:37:31 | |
---|
Itse porasin lautaan reiät noiden tassujen kohdalle (Picture wah), ja pohjaan laitoin hieman dual lockia. Näin pedaalia voi kätevästi käyttää erikseenkin.... Tämä on tosiaankin mahtava idea. Kiitos kaikille vastauksista. |