Aihe: Andy Mccoyn kitaroita kanikonttorin huutokaupassa
1 2 3 4 5 6
Artist
07.02.2009 11:27:09
Mulla ei ole faktaa, oliko muita myynnissä. Kaveri joka oli käynyt ennakkonäytössä (vai mitä nimeä totteleekaan ) sanoi että siellä oli joku firebird / explorerikin.. Ehkä ne kaikki ei olleet tossa listassa.. Mene ja tiedä. Mä tein puhelinhuudon joten en ollut paikalla vaikka kitara mulle päätyikin :)

Joo, näemmä noita on useampi lunastettu takaisin ennen huutokauppaa. Saisi Andy pistää kitaransa torille niistä eroon hankkiutuessaan niin saisi paremmat fyrkat kuin kanista. :)

Oli miten oli, onnea upeasta kitarasta. Olen nähnyt lukuisia kertoja keikalla tuon kitaran (en tosin nyt pariin vuoteen) ja aina ihaillut sitä.
"It's another year for me and you, another year with nothing to do"
rheinone
07.02.2009 13:32:28
oliko tuo vitsi???

Ei kai? Komppia simo78:lle!
mattim
07.02.2009 13:59:02 (muokattu 07.02.2009 13:59:58)

Tähän aiheeeseen on pakko laittaa mieltäni vaivannut kysymys ? Onko niin, että parhaat kitarat päätyvät parhaille soittajille vai tarttuuko parhaista soittajista jotain erikoista heidän instrumentteihinsa heidän niitä käyttäessään ?

Mattti
rheinone
07.02.2009 14:00:35 (muokattu 07.02.2009 14:02:25)
Tähän aiheeeseen on pakko laittaa mieltäni vaivannut kysymys ? Onko niin, että parhaat kitarat päätyvät parhaille soittajille vai tarttuuko parhaista soittajista jotain erikoista heidän instrumentteihinsa heidän niitä käyttäessään ?

Mattti

Kysymyshän ei tässä ole parhaista soittajista vaan parhaista elvistelijöistä, eikö niin.

Toisaalta, todella upee kitara toi Luoto! Kyllä mullekin kelpais tolla hinnalla.
mattim
07.02.2009 14:11:22 (muokattu 07.02.2009 14:14:37)

Kysymyshän ei tässä ole parhaista soittajista vaan parhaista elvistelijöistä, eikö niin.

Toisaalta, todella upee kitara toi Luoto! Kyllä mullekin kelpais tolla hinnalla.

Kysymykseni oli yleisluontoinen, olematta suhtessa mitenkään tähän nimenomaiseen kauppatapahtumaan. Toinen juttu on se että maksaisitko tuon hinnan kitarasta näkemättä, testaamatta ?

Matti
KooAa
07.02.2009 14:21:28
Kysymykseni oli yleisluontoinen, olematta suhtessa mitenkään tähän nimenomaiseen kauppatapahtumaan. Toinen juttu on se että maksaisitko tuon hinnan kitarasta näkemättä, testaamatta ?

Matti

Tiätkö mitä niistä Henkan palaneista stratoista maksetaan?
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
mattim
07.02.2009 14:48:45 (muokattu 07.02.2009 14:49:25)

Tiätkö mitä niistä Henkan palaneista stratoista maksetaan?

Olen kuullut isojen poikien juttuja. Voisin näkemättä, kokeilematta Henkan stratosta tuon 1300 maksaakin.

Matti
adretlan
07.02.2009 14:48:50

Matti

Itse ainakin olisin maksanut helposti tuon summan Andyn kitarasta. Suomen kovimmalla rock-kitaristilla aktiivisessa keikkakäytössä ollut kitara ei voi olla susi. Ja heleposti tuosta sais tuplasti isomman rahan, jossei omaan käteen sovikkaan.
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
mattim
07.02.2009 14:51:02

Itse ainakin olisin maksanut helposti tuon summan Andyn kitarasta. Suomen kovimmalla rock-kitaristilla aktiivisessa keikkakäytössä ollut kitara ei voi olla susi. Ja heleposti tuosta sais tuplasti isomman rahan, jossei omaan käteen sovikkaan.

Sitten vaan tarjousta tekemään ; - )

Matti
Nurmituomas
07.02.2009 14:52:13
Pirun hyvä ostos. vieläkun saisi kirjallisen todistuksen kitaran aitoudesta, niin voisi mennä jossain japanin clitche markkinoilla kovaan hintaan.
adretlan
07.02.2009 14:52:22
Sitten vaan tarjousta tekemään ; - )

Matti

GAS ja tilisaldo ei aina käy käsi kädessä.
KooAa
07.02.2009 15:07:13 (muokattu 07.02.2009 15:10:57)
Olen kuullut isojen poikien juttuja. Voisin näkemättä, kokeilematta Henkan stratosta tuon 1300 maksaakin.

Matti

Ehkäpä et vois.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/7597220.stm

Ja sit vielä:

http://www.telegraph.co.uk/news/new … und500,000-at-auction.html#continue

""We can only find evidence of Hendrix definitively burning two guitars, and because this piece is a one-off original; I feel that this is the most important Hendrix guitar ever to be offered for sale - even eclipsing the Woodstock Stratocaster which eventually sold for $1.8 million." "
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
oka1093
07.02.2009 15:49:10
Kyllä tosiaan ihan näkemättä uskalsin ostaa, enkä epäröinyt hetkeäkään.. Mä olen kokeillut muutamaa luodon kitaraa ja ne on olleet mun mielestä jopa parempia kuin esikuvansa. Niin se monesti on että laatu on parempaa kun tehdään yhtä soitinta sen sijaan että niitä tulee liukuhihnalla.. Ei mulla ollut mitään syytä uskoa että luoto olisi tehnyt Andylle huonomman kitaran kuin se muille tekee.. Ehkä päinvastoin, ehkä se on tehnyt andylle extra huolella ja hyvin ja valinnut materiaalit ylimmältä hyllyltä :) Mene ja tiedä.. Itse on tullut ainakin les pauleja testattua ja mä en koskaan uskonut näkeväni noin hyvää kitaraa missään. Andy on selvästi pitänyt huolta siitä koska säädöt oli niin tikissä etten ole ikinä törmännyt.. Yleensä löytyy se joku nauha jossa intonaatio on juuri havaittavan verran pielessä mutta tässä ei minkään näköistä heittoa missään. Sustaini on ihan todella älytön . Toi on myös ensimmäinen kitara millä mä pystyn soittamaan vaikka oikea käsi taskussa pelkällä vasurilla jotain tilutus juttuja.. Toi on vaan aivan uskomaton.. Olen ihan varma että Luodon Pasi tulee olemaan tulevaisuudessa hyvin tunnettu nimi soitinrakennus maailmassa.
Räbbänä
07.02.2009 15:50:46
Ei ole vielä dirtyy iskenyt kynsiään noihin? : D Kohta saattaisi siinä tapauksessa torilla olla melko kovalla pyynnillä varustettuja nimikkoskeboja.
"Minä vielä kotiin mene perkele... MINÄ MENEN AVANTOON!" :-|
adretlan
07.02.2009 15:51:10
Kyllä tosiaan ihan näkemättä uskalsin ostaa, enkä epäröinyt hetkeäkään.. Mä olen kokeillut muutamaa luodon kitaraa ja ne on olleet mun mielestä jopa parempia kuin esikuvansa. Niin se monesti on että laatu on parempaa kun tehdään yhtä soitinta sen sijaan että niitä tulee liukuhihnalla.. Ei mulla ollut mitään syytä uskoa että luoto olisi tehnyt Andylle huonomman kitaran kuin se muille tekee.. Ehkä päinvastoin, ehkä se on tehnyt andylle extra huolella ja hyvin ja valinnut materiaalit ylimmältä hyllyltä :) Mene ja tiedä.. Itse on tullut ainakin les pauleja testattua ja mä en koskaan uskonut näkeväni noin hyvää kitaraa missään. Andy on selvästi pitänyt huolta siitä koska säädöt oli niin tikissä etten ole ikinä törmännyt.. Yleensä löytyy se joku nauha jossa intonaatio on juuri havaittavan verran pielessä mutta tässä ei minkään näköistä heittoa missään. Sustaini on ihan todella älytön . Toi on myös ensimmäinen kitara millä mä pystyn soittamaan vaikka oikea käsi taskussa pelkällä vasurilla jotain tilutus juttuja.. Toi on vaan aivan uskomaton.. Olen ihan varma että Luodon Pasi tulee olemaan tulevaisuudessa hyvin tunnettu nimi soitinrakennus maailmassa.

Onneksi olkoon vaan sinulle. Vaikka olenkin aivan törkeän kateellinen :D
mattim
07.02.2009 16:15:58

Me ei taideta puhua samasta kitarasta jota siellä kamarilla testailin ; - )

Matti
oka1093
07.02.2009 16:51:12
vaikea sanoa
rheinone
07.02.2009 17:17:22 (muokattu 07.02.2009 17:18:43)

Matti

Emmä kyllä testaamatta maksais. Kyllä sitä pitäis käydä rapläämässä etukäteen. Mut mulla tietysti ei ookaan minkäänlaista kokemusta Luoto-laadusta.
Marzi
07.02.2009 18:19:49

Andy on selvästi pitänyt huolta siitä koska säädöt oli niin tikissä etten ole ikinä törmännyt..

Tai siis kitarateknikko on pitänyt. Kröhm. Terkkuja sinne.
Liikaa on tarpeeksi.
oka1093
07.02.2009 21:50:05
Tai siis kitarateknikko on pitänyt. Kröhm. Terkkuja sinne.

Aika todennäköisesti kitarateknikko on tosiaan se jolle kunnia kuuluu.

Tänään soittelin tolla vähän kovemmalla volalla.. Täytyy sanoa että ihan sika hyvät on noi ruokankaan mikit, eli jos ruokangas sattuu tätä vilkuilemaan, niin respectit sinne..
Noihan on siis saksassa tehtyjä ja ruokankaan tuottamia.. En tiedä, tuleeko ruokankaan mikit eri spekseillä kuin suoraan saksasta tilaamalla..
En tiedä miten noissa voikin olla niin paljon atakkia.. Soundi on tosi napakka ja selkeä ja samalla soundista löytyy jotain niin vintage henkistä ja lämmintä.. Yleensä jos mikissä on paljon atakkia jne , niin soundi on jotenkin steriili.. Noissa ei sitä ongelmaa ole.. Eikä noi mikit näytä edes kovin mahdottoman hintaisia olevan.. Mä ainakin haluan noita muihinkin kitaroihin :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)