Aihe: PRS Starla 1 2 | |
---|---|
![]() 08.02.2009 21:43:07 | |
Nyt kolme päivää ja yhden keikan kitaralla soittaneena on pakko sanoa, että onhan tää onnistunut soitin. Heti ekana kitarassa iski tuon hyvin omaan kouraan sopivan wide fat-kaulaprofiilin lisäksi mielettömän makeat clean-soundit. Mikit on jonkin verran perushumbuckereita kirkkaammat, mutta kuitenkin säröjutut esim. mallia AC/DC toimii hienosti. Laatu yleisestikin tässä on PRS:n tapaan aika esimerkillistä. Kannatta toki kuitenkin suodattaa nuo mun höpinät alkuhuuma-filtterin läpi :) annie mall on ihan kiva bändi. | |
![]() 16.06.2010 15:46:02 | |
Nostetaanpas hiukan kun on uusia tuulia aiheesta. Eli nykyäänhän on olemassa tuo Starla stoptail-malli josta jotkut jo ensimmäisellä sivulla unelmoivat. Lisäksi karsittu Starla X-malli jonka saa nyt myös soapbar-mikeillä. Lisäksi nyt on uusia erittäin härskejä värejä saatavilla noihin X-malleihin kuten pinkkiä ja limen vihreää. Ainoa harmitus on, ettei vieläkään saa Starlaa Bigsbyllä, sekä soapbareilla. Kertokaahan minkälaiset nuo perus Starlan mikit ovat saundiltaan? Ja muutenkin kaikkea tarinaa omistajilta erilaisista Starloista. Itse haluaisin härskin värisen Starlan Bigsbyllä ja soapbareilla, mutta saa nähdä mikä kainaloon tarttuu jos mikään. | |
![]() 17.06.2010 17:59:12 | |
Eemil: Nostetaanpas hiukan kun on uusia tuulia aiheesta. Eli nykyäänhän on olemassa tuo Starla stoptail-malli josta jotkut jo ensimmäisellä sivulla unelmoivat. Lisäksi karsittu Starla X-malli jonka saa nyt myös soapbar-mikeillä. Lisäksi nyt on uusia erittäin härskejä värejä saatavilla noihin X-malleihin kuten pinkkiä ja limen vihreää. Ainoa harmitus on, ettei vieläkään saa Starlaa Bigsbyllä, sekä soapbareilla. Kertokaahan minkälaiset nuo perus Starlan mikit ovat saundiltaan? Ja muutenkin kaikkea tarinaa omistajilta erilaisista Starloista. Itse haluaisin härskin värisen Starlan Bigsbyllä ja soapbareilla, mutta saa nähdä mikä kainaloon tarttuu jos mikään. Nyt on kyllä pakko kirjottaa tähän. Oon ollu ihan älyttömän tyytyväinen tohon kitaraan. Yleensä jaksan yhtä kitaraa pitää about puolivuotta ja sitten löydän kitarasta jotain "vikaa" ja päätän myydä pois. Starla nyt on ollu kuitenki mulla ykköskepakkona itsepintaisesti n. puolitoista vuotta ja, ei voi mittään, kun joka kerta sillä vaan edelleen on mahtava soittaa. Orkkismikit mulla on tossa edelleen enkä oo löytäny syytä miksi lähteä niitä vaihtamaan, varsinkin kun aika monipuoliset soundit noista silti lähtee. Ainoa mikä tossa on välillä meinannu ärsyttää on nuo potikannupit, joista ei meinaa saada otetta jos pitää nopeasti puolittaa mikki. Tosin aika pieni juttu ja helposti korjattavissa sekin. annie mall on ihan kiva bändi. | |
![]() 18.06.2010 11:21:23 | |
RHirvela: Nyt on kyllä pakko kirjottaa tähän. Oon ollu ihan älyttömän tyytyväinen tohon kitaraan. Yleensä jaksan yhtä kitaraa pitää about puolivuotta ja sitten löydän kitarasta jotain "vikaa" ja päätän myydä pois. Starla nyt on ollu kuitenki mulla ykköskepakkona itsepintaisesti n. puolitoista vuotta ja, ei voi mittään, kun joka kerta sillä vaan edelleen on mahtava soittaa. Orkkismikit mulla on tossa edelleen enkä oo löytäny syytä miksi lähteä niitä vaihtamaan, varsinkin kun aika monipuoliset soundit noista silti lähtee. Ainoa mikä tossa on välillä meinannu ärsyttää on nuo potikannupit, joista ei meinaa saada otetta jos pitää nopeasti puolittaa mikki. Tosin aika pieni juttu ja helposti korjattavissa sekin. Mitenkäs tuo Bigsby on hoitanut hommansa lähinnä vireen osalta? Entä kitaran saundi orkkismikeillä? Olen käsittänyt että SG:n suunnassa ollaan? | |
![]() 18.06.2010 21:54:46 | |
Itte testasin tollasta kaverilla.Oli muuten hemmetin hyvät mikit ja monipuoliset.Hyvä keppi todellakin hintansa arvoinen.Vois jopa itte ostaa. Voi kun joskus saisi Suhr kitaran niin ois tone kohillaan. | |
![]() 21.06.2010 13:43:58 | |
Eemil: Mitenkäs tuo Bigsby on hoitanut hommansa lähinnä vireen osalta? Entä kitaran saundi orkkismikeillä? Olen käsittänyt että SG:n suunnassa ollaan? Ei oo ollu Bigsbystä harmia vireen suhteen. En vaan ikinä oo tykänny kieltenvaihdosta Bigsby-tallaiseen kitaraan, pitäs olla kolmas käsi :) Soundia SG:hen verrattuna joutuu nyt kommentoimaan tosi perstuntumalta. Sanosin, että jossain siellä SG:n lähimaastossa mennään. Mulla on ollu Starlan kans yhtäaikaa SG P90-mikeillä, jolloin Starla on ehkä vähä ööh...tasapainoisempi? annie mall on ihan kiva bändi. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)