Aihe: Blackstar HT-5H nuppi/combo
1 2 3 4 535 36 37 38 39
Mandarax
25.01.2009 15:54:51
Tulikos sieltä erillinen seurantakoodi vai miten se oli?

Taisi olla niin, että jokusen päivän päästä tilauksesta tiedustelin tilannetta sähköpostitse jolloin vastasivat, että tilaus on lähtenyt ja antoivat seurantanron. En tiedä olisiko sitä numeroa toimitettu minulle ilman tiedusteluani... Kannattanee kysyä jos ei muutoin kuulu.
Pakettia sai seurata tälläisestä osoitteesta:
http://www.business-post.com/scripts/wsisa.dll/ws_quickpod.html
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Grugi
25.01.2009 16:18:16
Taisi olla niin, että jokusen päivän päästä tilauksesta tiedustelin tilannetta sähköpostitse jolloin vastasivat, että tilaus on lähtenyt ja antoivat seurantanron. En tiedä olisiko sitä numeroa toimitettu minulle ilman tiedusteluani... Kannattanee kysyä jos ei muutoin kuulu.
Pakettia sai seurata tälläisestä osoitteesta:
http://www.business-post.com/scripts/wsisa.dll/ws_quickpod.html

Jeps ja kiitos, pitää kysellä jos ei ala muuten kuulumaan.
SDMF
Henkka1000
26.01.2009 20:56:54
Nytpä tuli pistettyä itekin nuppi tilaukseen. Pitänee kysellä tosta virtapiuhasta ja seurantanumerosta, kunhan tulee joku tilausvahvistus ton maksuvahvistuksen lisäks.
!
Grugi
26.01.2009 21:19:11
Nytpä tuli pistettyä itekin nuppi tilaukseen. Pitänee kysellä tosta virtapiuhasta ja seurantanumerosta, kunhan tulee joku tilausvahvistus ton maksuvahvistuksen lisäks.

Onnee vaan ja kannattaa tosiaan laittaa viestiä sinne siitä piuhasta, mulle lupasivat laittaa mukaan ja seurantakoodin sain heti kun tuli tilausvahvistus että shipped.
Hyvin putiikki hoiti hommat ja toivottavasti kamatkin tulee ehjänä perille.
SDMF
Henkka1000
26.01.2009 21:20:59
Onnee vaan ja kannattaa tosiaan laittaa viestiä sinne siitä piuhasta, mulle lupasivat laittaa mukaan ja seurantakoodin sain heti kun tuli tilausvahvistus että shipped.
Hyvin putiikki hoiti hommat ja toivottavasti kamatkin tulee ehjänä perille.

Jep. Onhan noita kyllä pari ylimäärästä kaapissa, mutta mielellään sen mukaan saisi.

Maksoitko tilatessasi muuten Visalla vai tilisiirrolla? Kun tuota toimitusaikaa ajatellen, itse kysyin siitä samalla, kun kysyin varastosaldoa, niin sanoivat 3-4 päivää, Suomeen...
!
Grugi
26.01.2009 21:31:52
Jep. Onhan noita kyllä pari ylimäärästä kaapissa, mutta mielellään sen mukaan saisi.

Maksoitko tilatessasi muuten Visalla vai tilisiirrolla? Kun tuota toimitusaikaa ajatellen, itse kysyin siitä samalla, kun kysyin varastosaldoa, niin sanoivat 3-4 päivää, Suomeen...

Maksoin Masterilla ja tilasin setin 24.1 ja toi toimitusseuranta sanoo että kamat olis 3.2 perillä. Tosin tuolla seurannassa on myös kohta "Del Service:48 hours" mut ei sitte harmainta aavistustakaan mitä toi tarkottaa, veikkaan että sen viikon se vie väkisin.
SDMF
Mandarax
26.01.2009 21:40:35
Maksoin Masterilla ja tilasin setin 24.1 ja toi toimitusseuranta sanoo että kamat olis 3.2 perillä. Tosin tuolla seurannassa on myös kohta "Del Service:48 hours" mut ei sitte harmainta aavistustakaan mitä toi tarkottaa, veikkaan että sen viikon se vie väkisin.

Mulla tilaus lähti 16.1. ja oli perillä 21.1. Maksoin 9.1. Visalla. Seuranta näytti myös koko ajan tuota 48hrs -juttua, mutta luulen että se on vain brittein saarilla voimassa... Sitä paitsi siellä jossain kyllä luki koko ajan tuo saapumispäivä, joka oli lopulta aivan oikeinkin kaiken lisäksi. Manner-Euroopan kautta kulkee verkkaisesti ja ainakin Tanskassa käynyt seurannan mukaan kääntymässä.
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
hopeno
27.01.2009 09:30:09

Tuoreessa Guitar & Bass -lehdessä kyseinen UK putiikki mainostaa nuppia 219 ja stäkkiä (nuppi + kaksi 1x10 kaappia) 349 punnan hintaan (ilman lähetyskuluja Brittein saarella) .. koetitteko tinkiä kun tilasitte?
Henkka1000
27.01.2009 16:02:14
Tuoreessa Guitar & Bass -lehdessä kyseinen UK putiikki mainostaa nuppia 219 ja stäkkiä (nuppi + kaksi 1x10 kaappia) 349 punnan hintaan (ilman lähetyskuluja Brittein saarella) .. koetitteko tinkiä kun tilasitte?

Eipä tullut tingittyä, mutta ei tuo minusta noillakaan hinnoilla paha ole. Eivätkä välttämättä tingi, kuin maan sisäisiin ostoihin. Enää en viitsi ruveta kyselemään, kun näköjään tänään olivat pistäneet tulemaan. Eli nopeaa palvelua, kun eilen tilasin
Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila)
Grugi
27.01.2009 16:46:42 (muokattu 27.01.2009 16:46:56)
Joo ei tullut tingittyä kun kortillakin tuli maksettua, toki olis voinut s-postilla koittaa jotain sälää tinkiä mukaan. Kohtuu hintanen kapistus mielestäni joten ei siinä muutamat punnat tunnu :D
SDMF
Mandarax
27.01.2009 17:47:14
Joo ei tullut tingittyä kun kortillakin tuli maksettua, toki olis voinut s-postilla koittaa jotain sälää tinkiä mukaan. Kohtuu hintanen kapistus mielestäni joten ei siinä muutamat punnat tunnu :D

Toisessa paikassa olisikin ollut tuo nuppi 219e mutta Orangen kaappi taas samassa suhteessa kalliimpi... Heillä oli jonkinlainen "halvin-hinta-takuu" joten kyselin Orangillekin samaa 169 -hintaa. Vastausta ei vain saapunut, joten tilasin suosiolla muualta. Eipä sitä jaksa parin kympin tähden päivätolkulla hintoja kilpailuttaa...
cuthbert
27.01.2009 18:22:45
Voihan vinetto. Mulla on Tompalta tilattu stackki jo Stadissa tulollaan. Koitin katella Brittikauppoja mutta enhän mä niistä tuota löytänyt.
No kärsitään hintaero nahoissa ja paree olla hyvä ; )
Käyttö/saundirapsaa myöhemmin.
hopeno
27.01.2009 21:56:04

Voihan vinetto. Mulla on Tompalta tilattu stackki jo Stadissa tulollaan. Koitin katella Brittikauppoja mutta enhän mä niistä tuota löytänyt.
No kärsitään hintaero nahoissa ja paree olla hyvä ; )
Käyttö/saundirapsaa myöhemmin.

Hmm, sinulla on 3 vuoden takuu ja suht helppo asiointi myyjän kanssa jos tulee teknisiä murheita, lisäksi todistetusti toimiva "rahat-takaisin-jos-laite-ei-miellytä" kokeiluaika .. lohduttiko ?:-)
Henkka1000
27.01.2009 21:58:05 (muokattu 27.01.2009 21:58:19)
Hmm, sinulla on 3 vuoden takuu ja suht helppo asiointi myyjän kanssa jos tulee teknisiä murheita, lisäksi todistetusti toimiva "rahat-takaisin-jos-laite-ei-miellytä" kokeiluaika .. lohduttiko ?:-)

Takuu ja rahat takaisin on varmaan eri tasoa tompalla, mutta paremmin ne munsta tuolta briteistä vastas, nopeesti ja perusteellisesti
Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila)
Niipzu
28.01.2009 08:44:39
Kaasuttaa aivan perhanasti tämä vehje kotisoitteluun ja nauhotteluun! Kiinnostaa vaan kuinka hyvin nuo puhtaat irtoaa, toista kanavaa kehuttu kyllä taivaisiin maailman foorumeilla?
cuthbert
28.01.2009 10:05:33

Hyvä pointti. Tuli heti parempi mieli : )
Grugi
28.01.2009 10:21:18
Jos on yhtään luottamista olemassa oleviin testeihin ja arvosteluihin niin tuskin toi mikään pettymys on.
SDMF
Mandarax
28.01.2009 13:42:34
Kaasuttaa aivan perhanasti tämä vehje kotisoitteluun ja nauhotteluun! Kiinnostaa vaan kuinka hyvin nuo puhtaat irtoaa, toista kanavaa kehuttu kyllä taivaisiin maailman foorumeilla?

Ei se puhdaskaan soundi lainkaan pöllömpää ole. Joskaan ei aivan kristallinkirkasta, jos sellaista kaipailee. Itselläni kylläkin puhtoinen kanava saa tyytyä särökanavan määräilemiin EQuihin, joten kompromissihan tuokin joltensakin on... Puhdistuu kyllä mukavasti kitaran volansäädöillä - ja kaulamikillä soiteltuna en tuon parempaa kaipaisikaan.
Mutta kyllä se murina saa vieläkin hymyn nousemaan naamalle, kun vähän lujemmilla äänenpaineilla käskyttää!
cuthbert
28.01.2009 18:41:32
Ei se puhdaskaan soundi lainkaan pöllömpää ole. Joskaan ei aivan kristallinkirkasta, jos sellaista kaipailee. Itselläni kylläkin puhtoinen kanava saa tyytyä särökanavan määräilemiin EQuihin, joten kompromissihan tuokin joltensakin on... Puhdistuu kyllä mukavasti kitaran volansäädöillä - ja kaulamikillä soiteltuna en tuon parempaa kaipaisikaan.
Mutta kyllä se murina saa vieläkin hymyn nousemaan naamalle, kun vähän lujemmilla äänenpaineilla käskyttää!

Elä kiusaa meitä odottelevia. Josko huomenna tulee tai ylihuomenna tai....
atimoc
28.01.2009 19:20:09

Pieni miinus tuolle WorldPay-laskutusfirmalle, jota guitarandampshop.co.uk käyttää. Maksoin tilauksen visa debitillä, mutta ottivatkin summan credit-puolelta -> limiitti paukkui yli. Tosin Luottokunnan asiakaspalvelun mukaan tuosta ei pitäisi mennä Nordealla lisäkustannuksia, joillain muilla pankeilla kyllä.
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)