Aihe: Laney TF200 Tube Fusion
1 2
Henkka1000
04.01.2009 12:24:24
No eipä näköjään ole;-). Miten muistelin, että apina ois maksanut sen 30€--> onko suosion myötä hinta noussut? Tuolla 35€:llä ostaisin sd-1:sen, mä diggaan siitä enempi kuin apinasta... Paljon maksat mainostuksesta? :-)

Hoho. Mä sain tuon SD:n vaihtokaupoissa, ja oon tottunu tota Apinaa käyttämään, ni saa bossi lähteä. Saat palkaks ton bossin jos maksat vielä 35e ;)
Jaa'a
Simo78
04.01.2009 18:10:05
Hoho. Mä sain tuon SD:n vaihtokaupoissa, ja oon tottunu tota Apinaa käyttämään, ni saa bossi lähteä. Saat palkaks ton bossin jos maksat vielä 35e ;)

Enpä kahdella tee mittään...
Simo78
04.01.2009 18:10:09 (muokattu 04.01.2009 18:10:27)
Tuplat tuli...
Krokkelis
06.01.2009 09:33:50
Kiitoksia hyvistä vastauksista!

Vielä sellasta kyselisin, että kohta thomanilta olisi tilaus taas tulossa, johon heitin sekaan tuon Bad Monkey pedaalin. Tuleeko sen mukana mitään piuhoja, vai pitääkö ostaa erikseen? Tilausta en ole vielä pistänyt, vaan on vielä auki tässä selaimessa se, eli jos joku voisi vähän helppiä, niin voisin heittää mukaan tilaukseen vielä piuhan.
Waurio_
06.01.2009 09:38:09
Vielä sellasta kyselisin, että kohta thomanilta olisi tilaus taas tulossa, johon heitin sekaan tuon Bad Monkey pedaalin. Tuleeko sen mukana mitään piuhoja, vai pitääkö ostaa erikseen? Tilausta en ole vielä pistänyt, vaan on vielä auki tässä selaimessa se, eli jos joku voisi vähän helppiä, niin voisin heittää mukaan tilaukseen vielä piuhan.

Jaa-a. Harvemmin sieltä piuhoja tulee messissä polkusimien kanssa, että jos joku kokeneempi ei tule valaisemaan ja se tilaus pitää saada tehtyä, niin ottaisin kyllä ne piuhat vielä mukaan. :)
Krokkelis
06.01.2009 09:43:42 (muokattu 06.01.2009 09:44:42)
Helvetti että tulee typerä olo, mutta kysynpä kuitenkin.

Jos joku viitsisi thomanilta linkittää, millaiset piuhat siihen Bad Monkeyn kannattaisi ostaa. Eli tarvitsisin ilmeisesti vain sen piuhan, joka menee itse laitteesta vahvistimeen. Normi kitara piuha löytyy jo.

EDIT: http://www.thomann.de/fi/the_sssnake_sk3613_kabel.htm
Tuollainenko?
P-man
06.01.2009 10:32:26
Jos joku viitsisi thomanilta linkittää, millaiset piuhat siihen Bad Monkeyn kannattaisi ostaa. Eli tarvitsisin ilmeisesti vain sen piuhan, joka menee itse laitteesta vahvistimeen. Normi kitara piuha löytyy jo.

Ihan normi kitarapiuha. Mulla muuten lojuis kaapinpohjalla uudenveroinen Badmonkey jos kiinnostaa..
Aloittelijatar
06.01.2009 15:22:36
Minulla on ko. vahvistin ja olisin hommaamassa bossin gt-10:ä sen vierelle. En ole ihan sisällä näissä kuvioissa, että mitä eroa on jos laittaa tuon multiefektin kitaran ja vahvistimen väliin tai sitten sinne vahvistimen efekti looppiin?
ANtTIKRISTUS
03.08.2010 12:09:17
Huom! Olet kirjoittamassa yli 573 päivää vanhaan ketjuun!

Mitenkäs tuossa tf200:ssa se putken vaihto tehdään? Koitin noita takaluukun ruuveja avata, mutta siinä tuntui lähtevän koko elektroniikka luukun mukana ja sitten ne jumittivat johdoista tjsp kiinni johonkin. En uskaltanut alkaa repimään, eikä tuonne sisuksiin tunnu oikein muuta järkevää tietä olevan.
aristoteles666
03.08.2010 12:16:28 (muokattu 03.08.2010 12:16:48)

ANtTIKRISTUS: Mitenkäs tuossa tf200:ssa se putken vaihto tehdään? Koitin noita takaluukun ruuveja avata, mutta siinä tuntui lähtevän koko elektroniikka luukun mukana ja sitten ne jumittivat johdoista tjsp kiinni johonkin. En uskaltanut alkaa repimään, eikä tuonne sisuksiin tunnu oikein muuta järkevää tietä olevan.

jos et saa kitaravahvistinta purettua, niin kannattaa suosiolla viedä se huoltoon.
tietysti olisi hyvä tulevaisuuden kannalta jos voisit seurata vierestä kun se avataan.
ANtTIKRISTUS
03.08.2010 12:33:55 (muokattu 03.08.2010 12:45:26)
aristoteles666: jos et saa kitaravahvistinta purettua, niin kannattaa suosiolla viedä se huoltoon.
tietysti olisi hyvä tulevaisuuden kannalta jos voisit seurata vierestä kun se avataan.

Paljonko tuommoinen simppeli homma sitten suunnilleen kustantaisi?

En ole koskaan vahvaria avannut, kovasti tosin tekisi mieli alkaa vääntämään itse noita osia irti kun rahaa on juuri tällä hetkellä vähän niukasti. Toki jos riski suurempaan vahinkoon kasvaa oleellisesti niin ehkä parasta pärjäillä tuolla yhdellä kanavalla vielä jonkin aikaa. =)

e: Vastaan itselleni; ainakin yhdessä puljussa mitä googletin oli putkilaitteiden huollon tuntihinta 55€/h l uokkaa, eiköhän se jotain tuonne päin ole.

Jos homma on nopea, voiko noissa liikkeissä yleensä maksaa vajaasta tunnista?
aristoteles666
03.08.2010 13:03:20

ANtTIKRISTUS: Paljonko tuommoinen simppeli homma sitten suunnilleen kustantaisi?

En ole koskaan vahvaria avannut, kovasti tosin tekisi mieli alkaa vääntämään itse noita osia irti kun rahaa on juuri tällä hetkellä vähän niukasti. Toki jos riski suurempaan vahinkoon kasvaa oleellisesti niin ehkä parasta pärjäillä tuolla yhdellä kanavalla vielä jonkin aikaa. =)

e: Vastaan itselleni; ainakin yhdessä puljussa mitä googletin oli putkilaitteiden huollon tuntihinta 55€/h l uokkaa, eiköhän se jotain tuonne päin ole.

Jos homma on nopea, voiko noissa liikkeissä yleensä maksaa vajaasta tunnista?

jotkut ottaa alkavasta tunnista aina sen tunnin, jotkut voi tehdä viiden minuutin jutun ja ottaa vain puoli tunia, tai ei mitään, suosittelen että soitat ja kysyt ensin,
selitä mitä haluat tehtävän ja kysy voisitko samalla katsoa, oppimisen vuoksi.
Osteri
03.08.2010 22:11:37
Muistaakseni avaaminen menee näin :
- kaiuttimesta johdon liittimet irti
- yläpinnassa (kahvasivu) olevat 4 mustaa ruuvia pitävät elektroniikan kiinni kaapissa. Avaa ne ja vahvistinosa irtoaa takakautta vetämällä.
- putki on siinä elektroniikan keskellä ja irtoaa suoraan vetämällä

- laita uusi putki kiinni, työnnä takakautta vahvistinosa takaisin paikalleen ja ruuvaa kiinni. Kaiuttimen johto takaisin kiinni.

Minä tykkäsin tuosta pikkuvaffarista, mutta sille ei ole tilaa just tällä hetkellä.
Haku-toiminto tuo sulle luettavaksi muitakin TF 200 kirjoituksia jos kiinnostaa.

Rock !
Kirjoitan...siis ehkä en just nyt soita....
ANtTIKRISTUS
03.08.2010 22:47:57 (muokattu 04.08.2010 10:10:02)
Sain sen putken nyt irti.. en perhana aluksi tajunnut, että vahvarin kummalakin kyljellä oli vielä yhdet ruuvit, heh.

Minkäslaisia eroja näissä putkissa... tässä ei lue mitään, riitää varmaan että otan liikkeeseen mukaan ja sanon että 65W mööpeliin tulossa? Onko se tarkkaa mikä putki pitää olla, ettei tule särki?

e: Guuglettelun jälkeen valkeni, että putkimalli on ECC83.

Aika vammaista, että edes valmistajan manuaalissa ei tätä lue, vain että "vie huoltoon kun putki menee huonoksi".
F_Lame
04.08.2010 10:11:39 (muokattu 04.08.2010 10:13:08)
ANtTIKRISTUS: Sain sen putken nyt irti.. en perhana aluksi tajunnut, että vahvarin kummalakin kyljellä oli vielä yhdet ruuvit, heh.

Minkäslaisia eroja näissä putkissa... tässä ei lue mitään, riitää varmaan että otan liikkeeseen mukaan ja sanon että 65W mööpeliin tulossa? Onko se tarkkaa mikä putki pitää olla, ettei tule särki?

Tolla 65W ei oo mitään tekemistä tän kanssa koska kyseessä on etuasteputki. Kun laitat tilalle samaa mallia olevan, eli ECC83 tai amerikkalaisemmalta(?) nimeltään 12AX7, putken niin pitäis pelittää komeesti.

Eri valmistajien etuasteputkien eroista löytyy haulla satoja kirjoituksia.

E: Näköjään löysit itekkin.
"When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
Parkanon Tulikukko
04.08.2010 18:49:29
Mun vinkki olisi se, että kokeilet ecc82-putkea (12AU7) siihen tilalle. Saa kääntää etuastesärön (siis drive tai gain) täysille eikä mene mössöksi, mutta botne säilyy paljon paremmin! Tota sitten voi lähtee buustaileen niillä vapaavalintaisilla od-pedaaleilla, jos ei särö riitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)