Les Fender 10.12.2008 21:39:49 | |
---|
Kertokaa sitten heti ja välittömästi mitä vastaavat!:D Koittakee rauhottua, kertovathan ne sivuillansa tuon arvoituksen: For exchange rate information please visit the Central Bank of Iceland here: http://www.sedlabanki.is/?PageID=183 Eli ratokaasteri maksaa n. 960 + toimituksen. Central Bank of Iceland ilmoittaa kurssiksi 147,88. sillä kun jakaa hinnat niin saa oikeita lukuja. "Living is easy with eyes closed!" |
kozmik 10.12.2008 21:41:17 | |
---|
Itsekin pistin vähän kyselyä. Sen verran halpaa tuotetta jopa noilla Islannin keskuspankin kursseilla laskettunakin löytyy valikoimista, että tilaukseen menee, jos vaan rahdit pysyy inhimillisellä tasolla. Ja jos opintolainan nostovara riittää... :D "Anything goes in, anything goes out, fish, bananas, old pyjamas, mutton, beef and trout!" |
KooAa 10.12.2008 21:52:34 | |
---|
Koittakee rauhottua, kertovathan ne sivuillansa tuon arvoituksen: For exchange rate information please visit the Central Bank of Iceland here: http://www.sedlabanki.is/?PageID=183 Eli ratokaasteri maksaa n. 960 + toimituksen. Central Bank of Iceland ilmoittaa kurssiksi 147,88. sillä kun jakaa hinnat niin saa oikeita lukuja. Englannista saa siis halvemmalla. Puntakin on aika alhaalla nykyään. |
Pentinpuro 10.12.2008 21:57:18 | |
---|
Suomen pankki sanoi kurssiksi tänään 290kr=1€ Niin no, no niin |
Les Fender 10.12.2008 21:57:45 | |
---|
Englannista saa siis halvemmalla. Puntakin on aika alhaalla nykyään. Joo ja valuuttana sellainen jolla on kaikkialla ihan oikea kurssi ja vaihdettavuus. Islannin ruhnu on melko tuhnu. "Living is easy with eyes closed!" |
Harris 10.12.2008 21:58:13 | |
---|
Kysäsimpä huvikseni ESP:n hevikeihään hintaa, ja se pudotti mut tuolita. Vastasivat meiliin parissa tunnissa ja jos aikuisten oikeesti ei ALV:ia tarvii maksaa, lähtee keihäs tilaukseen. Oon kahlannu noita tullin sivuja, muttei mun silmään osu mitään konkreettista tuosta Islannin tilanteesta. Auttaisko joku wiksumpi tyhmää? |
Les Fender 10.12.2008 21:59:26 | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
KooAa 10.12.2008 22:01:23 | |
---|
Ei ole Islanti EU:ssa joten ALV pitää maksaa. Myös on aika iso riski uskoa valuuttaakurssiin kun joka paikassa on erilainen kurssi. Voi olla lasku yllätys kun joutuu maksamaan. |
ballfish 10.12.2008 22:03:32 | |
---|
Ei ole Islanti EU:ssa joten ALV pitää maksaa. Myös on aika iso riski uskoa valuuttaakurssiin kun joka paikassa on erilainen kurssi. Voi olla lasku yllätys kun joutuu maksamaan. Sehän on tasan se hinta minkä sähköpostilla kysyy. Huoh. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
PJS 10.12.2008 22:03:56 (muokattu 10.12.2008 22:04:16) | |
---|
Ei ole Islanti EU:ssa joten ALV pitää maksaa. Myös on aika iso riski uskoa valuuttaakurssiin kun joka paikassa on erilainen kurssi. Voi olla lasku yllätys kun joutuu maksamaan. Ei pitäis olla jos hinnasta on sovittu ja tavara on maksettu tilaamisen yhteydessä. Peace! |
KooAa 10.12.2008 22:04:57 | |
---|
Sehän on tasan se hinta minkä sähköpostilla kysyy. Huoh. Mut eihän ne euroissa myy. |
KooAa 10.12.2008 22:06:37 | |
---|
Ei pitäis olla jos hinnasta on sovittu ja tavara on maksettu tilaamisen yhteydessä. Niinkuin tohon yhteen topikkiin tänään kirjoitin niin tein kaupat punnissa ja peruin ne punnissa. Maksoin ja sain 2 kuukautta myöhemmin saman summan punnissa takaisin. Euroissa tappiota tuli 60e. |
ballfish 10.12.2008 22:07:02 | |
---|
Mut eihän ne euroissa myy. Et sitten lukenut ketjun viestejä ollenkaan. Etusivulla nimenomaan sanovat kaupassa jotta sähköpostilla kysymykset hinnoista EUROISSA. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
oomega 10.12.2008 22:07:43 | |
---|
Kysäsimpä huvikseni ESP:n hevikeihään hintaa, ja se pudotti mut tuolita. Vastasivat meiliin parissa tunnissa ja jos aikuisten oikeesti ei ALV:ia tarvii maksaa, lähtee keihäs tilaukseen. Oon kahlannu noita tullin sivuja, muttei mun silmään osu mitään konkreettista tuosta Islannin tilanteesta. Auttaisko joku wiksumpi tyhmää? Mistäs puljusta kysyit ESPin hintaa? |
PJS 10.12.2008 22:10:47 | |
---|
Iskin kyselyä menemään. Jos hinta sopii niin vahvasti näyttää siltä et keihäs tarttuu matkaan. Peace! |
KooAa 10.12.2008 22:11:19 | |
---|
Et sitten lukenut ketjun viestejä ollenkaan. Etusivulla nimenomaan sanovat kaupassa jotta sähköpostilla kysymykset hinnoista EUROISSA. Juu osta mun puolesta vapaasti. Mut kerro sitten rehellisesti miten kävi. |
ballfish 10.12.2008 22:14:12 | |
---|
Juu osta mun puolesta vapaasti. Mut kerro sitten rehellisesti miten kävi. Täytyy katsoa mitä vastaavat. Mutta raporttia laitan ehdottomasti homman kulusta! Kyllä tässä vielä johonki ultimaaliseen pörssikurimukseen joudun ja pääsen ikuiseen velkavankeuteen. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Harris 10.12.2008 22:16:21 | |
---|
|
syndrome- 10.12.2008 22:16:30 | |
---|
Miten siis alvien kanssa, kun Islanti kuitenkin kuuluu Euroopan vapaakauppa-alueeseen? |
Kilgore Trout 10.12.2008 22:25:28 | |
---|
Miten siis alvien kanssa, kun Islanti kuitenkin kuuluu Euroopan vapaakauppa-alueeseen? Ei tarvitse maksaa tullimaksuja eikä ALVia. Korjatkaa jos olen väärässä. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |