Aihe: Lohjennut headstock Les Paulissa
1 2
fox
19.11.2008 12:55:47

Uusin kitarani on palacaster, maksoin kitarapajasta 400€ ja on kyllä arvoaan parempi vermes ja sen korjaukseen olisin kyllä valmis laittamaan rahnua ihan reilusti..

Asiasta kolmanteen, vähän offarina.. Onko se se jossa on tuollanen samanmoinen body??
http://www.lehmo.com/fox/lataamo/X2NStraTele.jpg

Eli Double Eaglen merkillä myyty, valmistaja voi olla vaikka Cho Shin tai joku muu japsipaja, kuitenkin materiaali sen-ashia ja päällä loimusykomoriviilu..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
McNulty
19.11.2008 15:01:32
Asiasta kolmanteen, vähän offarina.. Tule kettusetä hakemaan uusi tarra laukkuusi :)
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
hiihtoliiton kamaa kaupan
fox
19.11.2008 15:22:42

Tule kettusetä hakemaan uusi tarra laukkuusi :)

Hihi. Tuu sä hakemaan..öö..?? Eiku, pistä johkin sivuun jemmaan muutamakin mainos-tarra, niin näytte sitte juhlavuoden-rokissa.. Kovaan media-hypetyxeen olen jo ryhtyny.
kivi
19.11.2008 15:32:45
Hihi. Tuu sä hakemaan..öö..?? Eiku, pistä johkin sivuun jemmaan muutamakin mainos-tarra, niin näytte sitte juhlavuoden-rokissa.. Kovaan media-hypetyxeen olen jo ryhtyny.

Onko rankempi mediashöy kun se, kun Andy lupasi liimata Naken Herkku -elintarvikekioskin mainostarrat kamoihinsa Japanin-rundille, jos saisi heti 12 pulloa keskiolutta?
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
fox
19.11.2008 15:39:50

Onko rankempi mediashöy kun se, kun Andy lupasi liimata Naken Herkku -elintarvikekioskin mainostarrat kamoihinsa Japanin-rundille, jos saisi heti 12 pulloa keskiolutta?
:-D

No joo, varmaan tuohon rinnastettavissa... ;) Vähän on Tuula Tamminenki ihmetelly, kun eipä medioita paljo kiinnosta lastenpsykiatria, eikä juuri se klinikan tukeminenkaan.. :(
Bileissä on ihan (keikkapaikan huomioon ottaen) piukassa katsojia, vaan ei kovin kiinnostele lehdistöö.. Radiot ny on ollu jossain määrin messissä, viime kesänä mm. Nova.
McNulty
19.11.2008 16:57:52

Mä voisin kyllä joskus ajella hakeen sen särkeytyneen LikaSormen, josko sen saisi vielä ehjättyä. Mutta jemmaan muutaman tarttuvan kaapin perukoille, josta niitä ei löydä kukaan.
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
hiihtoliiton kamaa kaupan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)