Aihe: Metal Muff
1 2
Painajaismainen
19.11.2008 16:22:00
Kaivanpa ne buutsit ja stetsonin kaapista. Kohta raikaa rautalanka.

Ai? Mä kerkesin jo vaihtaa 13-setin kitaraan ja soittelen bluesia.
"Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka
karsa
19.11.2008 16:23:12
OffTopic:Mul on sellane fiilinki et tost massen kertomast vois tul samanlaine legenda kuin kuuluisa marshallin efektit lausahdus;D
Räbbänä
19.11.2008 16:23:40
Ai? Mä kerkesin jo vaihtaa 13-setin kitaraan ja soittelen bluesia.

Käännän tonen nollaan niin sekin puoli hoituu.
M.A.C.H.O. #31 Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa"
cruel_destiny
19.11.2008 16:57:13
Masse tais juuri avata mun silmät siitä että millä tavalla saadaan ne hyvät saundit.
Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin surreal
saastara
19.11.2008 18:08:14 (muokattu 19.11.2008 18:08:44)
Ei vaan, mä muistan ihan hyvin, että ennen bändisoittamisen aloittamista se kitara tuntui jotenkin hienolta ja laajalta just sillai, että EQ oli kuin missin hymy. Mutta eihän sellaista soundia sitten voinut käyttää mihinkään (ja heti kun rumpali ja basisti astui kuvaan, sellainen kitara katosi kuin metaanipilvi Saharaan).

Mut jos ei erotu, niin sittenhän pitää kääntää lujemmalle.

E: Hymiö tähän.
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
Spiral
21.11.2008 19:35:18

Metal Muff tuli kotiin.

Onhan tuo hieman yhden tempun laite, mutta sen se tekee hyvin.
TECH 21 TM 60 clean kanava muuttuu metalliksi kun polkaisee pedaalin päälle. Hiljainen, tukevan oloinen, pedaali. Top boost on kotikäyttöön aika räikeä, ehkä tuo olis keikalla enemmän omiaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Jmj8YpI3wVE
msormune
22.11.2008 11:03:17
No turha alkaa valittamaan. Olen itse tuon todennut joten älä valita.

Mites tuo sun avatarin telecaster noissa metalli-hommissa potkii? Sehän on aika yleinen hevimiehen valinta.
PuNkKi
22.11.2008 11:06:14
Pientä mainostusta ;)

Mulla on pian täysin uuden veroinen EHX metal muff top boost myynnissä.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
M4ss3 m/
22.11.2008 11:48:11 (muokattu 22.11.2008 12:00:18)
Mites tuo sun avatarin telecaster noissa metalli-hommissa potkii? Sehän on aika yleinen hevimiehen valinta.

No siinä on Emg:n aktiivihumpparit, että siitä voitais lähtee liikkeelle.
Hyvin potkii pitäisi tänään vaan käydä hakemassa paremmat kielet tuohon niin sitten ainakin potkii. Oikeastaan en itse oikein kunnon potkua tuosta, mutta mitä nyt kuullut tuota livenä niin kyllä potkii kun tukemassa on joku 5 tonnin vahvistin.

Edit: Saman kitaran voi nähdä omissa kuvissa, ei kuitenkaan ihan samaa mutta samaa mallia.
Hetu
22.11.2008 16:36:14

No siinä on Emg:n aktiivihumpparit, että siitä voitais lähtee liikkeelle.
Hyvin potkii pitäisi tänään vaan käydä hakemassa paremmat kielet tuohon niin sitten ainakin potkii. Oikeastaan en itse oikein kunnon potkua tuosta, mutta mitä nyt kuullut tuota livenä niin kyllä potkii kun tukemassa on joku 5 tonnin vahvistin.

Edit: Saman kitaran voi nähdä omissa kuvissa, ei kuitenkaan ihan samaa mutta samaa mallia.

kokeileppas vielä säätää sitä MIDiä kovemmalle, voi alkaa potkimaan ihan ilman 5 tonnin vaffarii. Kannattaa myös niitä oman vahvarin namiskoita säädellä välillä, eikä pelkästää ruuvailla sitä metalmuffia.
WAINAS Uusi Tuomio-EP ladattavissa
M4ss3 m/
22.11.2008 16:48:55
kokeileppas vielä säätää sitä MIDiä kovemmalle, voi alkaa potkimaan ihan ilman 5 tonnin vaffarii. Kannattaa myös niitä oman vahvarin namiskoita säädellä välillä, eikä pelkästää ruuvailla sitä metalmuffia.

Niin no nyt on puolessa välissä midit ja siitä pidemmälle en nyt kotisoitossa ainakaan mene varmaankaan. Ja noita Micro Cuben efektejäkö pitäisi laittaa päälle?
Tai kenties vähän reverbiä?=D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)