Aihe: seymour duncan twin mayhem pedaali
1 2
espguitarshredder
16.11.2008 10:28:10
kuinka paljon sitä rahaa uuteen hyvään vahvariin pitää sitten laittaa 1000e?
everyone needs metal!
Antti1
16.11.2008 10:31:24
kuinka paljon sitä rahaa uuteen hyvään vahvariin pitää sitten laittaa 1000e?

Mun mielestä sen verran just, ku mistä se soundi löytyy. Tossa vaiheessa mitään ei kannata ostaa enää mitään testaamatta, ei edes vahvojen suositustenkaan varjolla.

Ennen tuon säröpurkin ostoakin mä suosittelisin sulle muutamaa mahdollisimman laajaa testikierrosta musakaupoissa. Testaa ihan joka hintaluokasta vahvareita läpi, niitä sikakalliitakin. Sit sä tiedät mitä sillä rahalla saa ja mitä ei. Voi avautua voxin sounditkin ihan eri valossa, hyvässä tai huonossa mielessä.
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
espguitarshredder
16.11.2008 10:32:08
Ja kitara ja piuha ja korvatulpat jne jne. Riippuu ihan siitä mitä haetaan ja toimiiko ne rojut siihen.

Millainen se sun ihanteellinen särösoundisi sitten olisi ja miten Voxin soundit siitä eroavat?

joku Kerry King, Dimebag, Alexi Laiho, Mick Thompson tyylisiä soundeja niin ja tost mun voxist kuuluu helvetin moine surina vaik kaikki volumet jopa siit vahvarist ois pois
everyone needs metal!
espguitarshredder
16.11.2008 10:33:06
Mun mielestä sen verran just, ku mistä se soundi löytyy. Tossa vaiheessa mitään ei kannata ostaa enää mitään testaamatta, ei edes vahvojen suositustenkaan varjolla.

Ennen tuon säröpurkin ostoakin mä suosittelisin sulle muutamaa mahdollisimman laajaa testikierrosta musakaupoissa. Testaa ihan joka hintaluokasta vahvareita läpi, niitä sikakalliitakin. Sit sä tiedät mitä sillä rahalla saa ja mitä ei. Voi avautua voxin sounditkin ihan eri valossa, hyvässä tai huonossa mielessä.

tehään sitten työtä käskettyä :)
everyone needs metal!
Antti1
16.11.2008 10:36:07
tehään sitten työtä käskettyä :)

Suosittelen, säästät parhaassa tapauksessa paljon rahaa. "Huonommassa" tilanteessa menetät paljon rahaa ja saat unelmasoundit itsellesi. :D
Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)