juikkipuikki 27.09.2008 13:32:19 | |
---|
Mä olen ihan varma siitä, että kun soitan punaisella Stratollani niin joka ukko on varuillaan ;-) Ei vaan, olishan se ihan kiva jos alettais yleisesti rikkomaan noita stereotypioita. Olishan se hauska nähdä kun jonkun tanssibändin kitaristi vetelis jollain kunnon hevikepillä, tai vastaavasti joku vois mustansynkässä olemuksessaan vetää heavymetallia vaikka jollain sydämen muotoisella skitalla. Kontrasteja nääs! :-) Pyh pah, itekin soitin mustalla G:n paulilla jossa EMG-mikit viime sunnuntaina keikalla iskelmäpiisejä :P Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
Harris 27.09.2008 13:32:45 | |
---|
Älä ahdistu tai lukotan sun tosikkouden. Anna mennä vaan! |
masterhat 27.09.2008 13:33:41 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php |
Ziggy Bubba 27.09.2008 14:05:31 | |
---|
Musta näihin samoihin stereotypioihin voisi listä vaikka nämä: "Hevin näköinen kitara kuulostaa aina heviltä" "Les Paulilla ei irtoa hyvät puhtaat soundit" |
Roki 27.09.2008 14:27:29 | |
---|
Kyllä mä ostin straton vaikka emäntä painosti kovasti SG:n suuntaan. Haukkui vielä straton lapaa kirahvin näköiseksi ja kehui SG:n teräviä sarvia. Onneksi en taipunut painostuksen edessa niin ei tarvitse opetella metallin soitantaa. =) Been there - done that - don't ask. |
Ziggy Bubba 27.09.2008 14:29:16 | |
---|
Kyllä mä ostin straton vaikka emäntä painosti kovasti SG:n suuntaan. Haukkui vielä straton lapaa kirahvin näköiseksi ja kehui SG:n teräviä sarvia. Onneksi en taipunut painostuksen edessa niin ei tarvitse opetella metallin soitantaa. =) Jep, SG on hevikeppi - ei siitä oikein muuhun ole. |
trih 27.09.2008 16:38:56 | |
---|
Just. |
trih 27.09.2008 16:40:43 | |
---|
Kyllä mä ostin straton vaikka emäntä painosti kovasti SG:n suuntaan. Haukkui vielä straton lapaa kirahvin näköiseksi ja kehui SG:n teräviä sarvia. Onneksi en taipunut painostuksen edessa niin ei tarvitse opetella metallin soitantaa. =) Mun emäntä löytää jokaisesta kitarasta eläimen. Kirahvia se ei ole vielä löytäny. Just. |
Timo JM 27.09.2008 17:05:44 (muokattu 27.09.2008 17:06:53) | |
---|
Jep, SG on hevikeppi - ei siitä oikein muuhun ole. Paitsi jos kysytään Tero Vaaralta ;-) Mun mielestä Frank Marino on yksi jolle tuo malli on sopinut jotenkin luontevasti. Miksei muuten täällä koskaan mainita miehen nimeä? Onko tässä sukupolvien välinen kuilu? ;-) ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
kid ego 27.09.2008 17:13:16 | |
---|
|
ReBeat 27.09.2008 17:15:41 | |
---|
Mun mielestä Frank Marino on yksi jolle tuo malli on sopinut jotenkin luontevasti. Miksei muuten täällä koskaan mainita miehen nimeä? Onko tässä sukupolvien välinen kuilu? ;-) Mä mainitsin taannoin ja vastattiin että Frank on jo menneen talven lumia. Katsoiko kukaan eilen Teemalta tullutta ohjelmaa "Blues: Kummisedät ja pojat"? Siinä yksi vanha patu soitti studiossa bluesia tuolissa löhöten ja mahaa vasten oli joku musta hevikeppi, tyyliin Jackson tai Ibanez. Tais olla hainevät otelaudassa ja H-S-H mikitys. Vaikutti siltä että äijä tykkäsi soittaa sillä. |
Traditional 27.09.2008 17:35:50 | |
---|
Mun mielestä Frank Marino on yksi jolle tuo malli on sopinut jotenkin luontevasti. Miksei muuten täällä koskaan mainita miehen nimeä? Onko tässä sukupolvien välinen kuilu? ;-) Zapoille(!) Noi kyllä sopii jotenkin vaan.
Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
McNulty 27.09.2008 21:06:43 | |
---|
Valitseeko miehet kitarat itseään ja muita miehiä ajatellen koska naisia se ei nähtävästi hirveästi kiinnosta. Minä olen mies. Valitsen kitaran joka miellyttää minua. Niin soundiltaan, soitettavuudeltaan kuin myös ulkoasultaan ja käytettävyydeltään. Valitsen kitaran ajatellen miestä, siis itseäni. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Grugi 27.09.2008 21:08:46 | |
---|
Kyllä se on niin että ainoo mitä on syytä pelätä on ukko siinä skeban varressa jos edes sitäkään. SDMF |
trih 27.09.2008 21:18:12 | |
---|
Kyllä se on niin että ainoo mitä on syytä pelätä on ukko siinä skeban varressa jos edes sitäkään. No ei Wylde ole pelottava. Enemmänkin sen fanit :D. Just. |
anzza 27.09.2008 21:57:57 | |
---|
No, ne mitä T. Vaara vetää, voi vetää millä kitaralla vain, sillä on kitaristi bändissä. Tosi juttu on, että jos ei tiedä kitaroiden merkkejä yms. niin ei eri kitaroille osaa tehdä mitään eroa. Olen seurannut kun 7-10 vuotiaat pelaavat Guitar Hero peliä ja olen yrittänyt vähän opastaa niissä kitaroissa, mutta eivät ne kitarat sillälailla kiinnosta heitä kuin voisi kuvitella. Punainen väri on kyllä 7-10 vuotiaalla miehellä kieltolistalla, sekä mustakaan ei vielä kiinnosta, kaikki muu menee :) |
pekurides 27.09.2008 22:17:54 | |
---|
minä pelkään pinkkejä ja pastellinsävyisiä kitaroita , etenkin jos ne on kasariluvulta.... ja meikatulla kitaristilla tupeerattu kikkarapehko ja spandexit Tunteella päin vittua. |
Apaas 27.09.2008 23:31:38 | |
---|
Trih tai minä olen sekaisin mutta kyllä minä kitarani valitsen minä,ei mun nainen. JOO "Vittu mitä paskaa"-Jorma |
Apaas 27.09.2008 23:37:04 | |
---|
EI OLE.SEN KAULA ON PIDEMPI KUIN MUN PENIS NIIN SAMA SE.OON HÖÄVINNY JO TAISTON VSI? "Vittu mitä paskaa"-Jorma |
trih 27.09.2008 23:58:34 (muokattu 28.09.2008 00:09:10) | |
---|
Eli kitaran uskottavuutta haetaan pelkästään muiden miesten tai oman hyväksynnän kautta. Naisia ei kiinnosta veivaako jaakko-petteri bluussia b.c.richin beastilla vai fenkun srv customshop stratolla. Jos haluaa soittaa bluussia niin uskaltaako kitaristi tutustua vaikkapa jacksonin king-veehen? Ei kai sentään. Mitä muut miehet siitä ajattelisi... Jos soittaa bluussia beastilla se voi pelottaa muita miehiä koska sehän on ihan tyhmää soittaa tavoista poiketulla kitaralla tapoihin soveltuvaa musaa. Kuka uskaltaisi olla virtuoosi "väärällä" kitaralla? No alfauros tietenkin. Kitarat ovat siis ihan munattomia kapineita. Verratkaapa naisen kitara-mielipidettä mielipiteeseen siitä kumpi on parempi:istuako punaiseen toyota corollaan vai punaiseen ferrariin. Kumman kyydissä olisi mieluummin ja kumpaa muut miehet kadehtisi... Kitaralla muna pitenee vain miesten silmissä mutta autoissa molempien sukupuolien kadehdinta alkaa. Just. |