kimurantti1 17.09.2008 14:28:21 | |
---|
Mitäs mieltä porukka on siitä APEX2:sta? Mahonkibody ja DiMarzion Paf 7:t valmiina, jotka mun mielestä on tosi hyvät mikit. En ole kysellyt tarjouksia, muuta jos se Tompalla maksaa 688e, niin ainakin kuuteen sataan sen luulisi saavan Suomesta. Vai löytyykö tästäkin juttua seiskahuoneesta? |
lärviapina 17.09.2008 15:07:24 | |
---|
Mitäs mieltä porukka on siitä APEX2:sta? Mahonkibody ja DiMarzion Paf 7:t valmiina, jotka mun mielestä on tosi hyvät mikit. En ole kysellyt tarjouksia, muuta jos se Tompalla maksaa 688e, niin ainakin kuuteen sataan sen luulisi saavan Suomesta. Vai löytyykö tästäkin juttua seiskahuoneesta? Saksan reissulla tuli tuota testattua paikallisessa musaliikkeessä ja mielestäni oli kauhean tunkkasen ja tukkoisen kuulonen....ja olonen! Hinta näkyi ja tuntui laadussa negatiivisessä mielessä.... voi toki johtua vahvistimesta jolla soitin ja rimpulakielistä jotka oli paikallaan....mikkien korkeuksista jne. En tykänny! business in the front, party in the back. |
Mr. Speed 17.09.2008 15:10:46 | |
---|
Mitäs mieltä porukka on siitä APEX2:sta? Mahonkibody ja DiMarzion Paf 7:t valmiina, jotka mun mielestä on tosi hyvät mikit. En ole kysellyt tarjouksia, muuta jos se Tompalla maksaa 688e, niin ainakin kuuteen sataan sen luulisi saavan Suomesta. Vai löytyykö tästäkin juttua seiskahuoneesta? Olen itsekin tuijotellut tuota, ja näyttäähän se paperilla ihan hyvältä! Kuitenkin fakta, että se on valmistettu Indonesiassa karkottaa mut pois tosta. Koreassa valmistetun vielä ottaisin, mutta mieluiten kuitenkin Japanilaisen tai USA:laisen. Voihan se toki olla hyväkin keppi valmistusmaasta huolimatta, mutta tuosta Indonesiasta vaan tulee niin halpa ja huolimattomasti tehty kuva. Varmasti yksilöllisiä eroja noissa kepeissä on paljonkin! Telecaster on ruma kitara. |
DZN 17.09.2008 15:59:59 | |
---|
Ne 7620:n mikit sekä muutamien j customeiden mikit ei ole blazet vaan ne New7. Siihen katalookiin on lipsahtanut painovirhe. Blazen pohjalevyun on painettu B1 ja N1, new 7:ssa lukee B2 ja N2. Ne on aikas hiivatisti eri mikit, kun Blazet soundiltaan. Aka. Dino and 6077dino |
Henkka1000 18.09.2008 19:14:51 (muokattu 18.09.2008 19:15:42) | |
---|
Mites, onko rg7321 samanlainen kitara (lähinnä tuntumaltaan) kuin rg321. Myin oman seiskan pois, vähän kaduttaa, ja haluttaa seiskaa taas. Pitäisi kuitenkin melko halpaa kitaraa saada. Olen siis rg321 testannut, ja tykkäsin sen soitettavuudesta. Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
Henkka1000 18.09.2008 23:29:21 | |
---|
Mites, onko rg7321 samanlainen kitara (lähinnä tuntumaltaan) kuin rg321. Myin oman seiskan pois, vähän kaduttaa, ja haluttaa seiskaa taas. Pitäisi kuitenkin melko halpaa kitaraa saada. Olen siis rg321 testannut, ja tykkäsin sen soitettavuudesta. Olisko kenelläkään tietoa? Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
McNulty 19.09.2008 00:27:40 | |
---|
Olisko kenelläkään tietoa? Ihmeellistä ruikutusta kun ei heti sekunnissa vastata. Eikö kaikkea tuotukaan sinulle kultavadilla heti eteen kun sie pyysit? Onko esim. vuorokauden odotus ylitsepääsemätön asia? RG7321 on periaatteessa RG321:n 7-kielinen versio kuten mallinimestä käy hyvin ilmi. Oikeastaan se on RG321RB:n kanssa samaa osastoa, eli lehmusrunko ja kirkaslakattu body, 7-kielisen kaulalla ja mikeillä tietysti. RG321WK on hivenen eri, ja mielestäni parempi nuista 6-kielisistä. Siinä on mahonkirunko ja satiinilakattu runko joka mielestäni soi paremmin kuin tuo tummansininen veljeksensä. On siis samaa osastoa, mutta tokihan se kaula tuntuu erilaiselta ollessaan leveämpi. Hyvä alusta kuitenkin modailulle ja perushyvä kiinteätallainen seiska mikäli haluaa halvalla selvitä. Happy? Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Henkka1000 19.09.2008 14:49:34 | |
---|
Ihmeellistä ruikutusta kun ei heti sekunnissa vastata. Eikö kaikkea tuotukaan sinulle kultavadilla heti eteen kun sie pyysit? Onko esim. vuorokauden odotus ylitsepääsemätön asia? ... Happy? No itse asiassa tässä tilanteessa vuorokausi olisi ollut liikaa ;) ja kun keskustelu tippui jo toiseltakin sivulta pois, niin sen nostin. I'm happy now :) Ikinä ei tule soittovermeet olemaan sellaiset, ettei niitä haluaisi joskus vaihtaa.. |
Mr. Speed 30.09.2008 17:19:34 | |
---|
Tilulilulei.. Noniin. Järkyttävän hyvän tuurin ansiosta(ei, en voittanut lotossa) sain junailtua itselleni vuoden 2006 Ibanez Universen varaukseen. Tämän piti tulla tällä viikolla, mutta Kelan takia budjetti on sen verta epävarma, että halvempaan tällä kertaa tyytyminen. UV sitten myöhemmin samalta jampalta :) Tänäänpä kannoin Ibanez K7:n kotiin. Päätin, että haluan tulevan Universeni aisapariksi jonkin mahonkisen, ja näin laajentaa soundipalettia. K7:n hain Tamperkeleelta, ja se oli kyllä rakkautta ensisilmäyksellä. Jo laukku oli silminnähden RG Prestigen laukkua laadukkaampi. Ja se kitara. Se oli jotenkin niin kaunis :) Yllättävän helppo soitettavakin se on! Nyt sitten on tarkoitus myydä tuo RG pois ja tehdä yltiöpäinen liike, ja ottaa pelkkiä seiskoja kotiin. Se, että porukka valittaa, että kutosen jutut ois jotenki vaikeampia seiskalla, niin voi olla. Eipä tuo alkukankeuden jälkeen mitenkään vaikeampi ollut. Ottaen huomioon, että RG:ssäni oli action niin matala kuin mahdollista, K7:ssa se on säädetty hivenen korkeammalle, joka on ehkä ihan hyvä asia. Tuskimpa lähden säätelemään sitä. Kiitoksia kuitenkin kaikille neuvoja antaneille! Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Wanaja 11.10.2008 12:10:57 | |
---|
Itse ostin noin kuukausi taaksepäin Ibanez Apex 2:sen ja hetkeäkään en ole katunut. Vähän on miedot mikit tosiaan, mutta nehän aina voi vaihtaa jos on sellanen fiilis. Hyvän hinnan saat tästä skittasta ainakin Vertikaalin nettikaupasta. Itse sain hintaan 627e kun ei tarvinnut kun maksaa puolet postimaksuista, koska hain kitaran paika päältä. Tuote saapuu jopa viikon sisässä, ja on hyvä aina tietää että se tulee ihan Suomen sisältä. |
McNulty 11.10.2008 13:04:21 | |
---|
Itse ostin noin kuukausi taaksepäin Ibanez Apex 2:sen ja hetkeäkään en ole katunut. Vähän on miedot mikit tosiaan, mutta nehän aina voi vaihtaa jos on sellanen fiilis. PAF7 on loppupeleissä hyvä mikki vaikka onkin "mieto". Se nääs pitää soundin erottelevana vaikka siulla olis hi-gain nupin gainit kaakossa (asennossa 11 kuten Spinal totesi). Etenkin hi-gain vahvistimien kanssa miusta on silkkaa typeryyttä vetää soundi tukkoon kuumilla mikeillä. Hyvän hinnan saat tästä skittasta ainakin Vertikaalin nettikaupasta. Itse sain hintaan 627e kun ei tarvinnut kun maksaa puolet postimaksuista, koska hain kitaran paika päältä. Jep. Outoa että nouto maksaa Vertikaalissa. Mie olisin voinyt myydä tasan 600e tuon uutena, ilman mitään toimitus- ja postikuluja kun hakee soittimen paikanpäältä :) Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
Räbbänä 11.10.2008 13:18:30 | |
---|
PAF7 on loppupeleissä hyvä mikki vaikka onkin "mieto". Se nääs pitää soundin erottelevana vaikka siulla olis hi-gain nupin gainit kaakossa (asennossa 11 kuten Spinal totesi). Etenkin hi-gain vahvistimien kanssa miusta on silkkaa typeryyttä vetää soundi tukkoon kuumilla mikeillä. Paf Prohon tuli kyllä hieman ihastuttua, kun pääsi Ibanezin PGMää testailemaan Laneyn VH100R:n kanssa. Saundi puhdistui melko helposti ja saundi oli muutenkin sangen maukas Laneyn kanssa. Apex2:sta tuli joskus alkuvuodesta testattua Engl Thunder-combon kanssa ja kyllähän se ihan hyvin toimi. Myöhemmin taisin vielä kyseistä keppiä kokeilla samaisessa liikkessää myynnissä olleen vanhemman Huttusen ja kettusen Warp putkihirviön kanssa. Tuntui talo luhistuvan jo siinä vaiheessa ja rintakehässä tuntui, kun about 2m päässä vahvarin edessä seisoin ja myyjän toimesta vola väännetään melkein kello. 12:00 asentoon. M.A.C.H.O. #31
Oodi huomiselle: "Päässä kovasti jyskyttää, onko se krapula ensinnäkään/ Pääni pönttöön upotan, oloani vähä huojennan/ Eilen taisi mennä liikaa, pirtua ja jaloviinaa" |
Mr. Speed 11.10.2008 13:58:17 | |
---|
PAF7 on loppupeleissä hyvä mikki vaikka onkin "mieto". Se nääs pitää soundin erottelevana vaikka siulla olis hi-gain nupin gainit kaakossa (asennossa 11 kuten Spinal totesi). Etenkin hi-gain vahvistimien kanssa miusta on silkkaa typeryyttä vetää soundi tukkoon kuumilla mikeillä. Oli se ihan jees, mitä vähän testailin, mutta ehdin jo BKP:n Naulapommin tohon tilata, joten katsotaan miten toimii. Loistava kaulamikki tuo PAF7 kyllä on! Täältä voisi siis löytyä PAF7 tallaan jos jotain kiinnostaa. Todella hyvässä kunnossa oleva mikki. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |