Painajaismainen 08.08.2008 13:31:29 | |
---|
Kadonnut voi olla myös tuossa yhteydessä synonyymi sanalle varastettu. ''Kampea ei ole. Joku nyyssi sen.'' Tälläiseenkin ilmoitukseen olen törmännyt. Tai sitten kampi jäi alkuperäiselle omistalleen, jolta kitara on nyysitty. :D "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |
-J.- 08.08.2008 13:31:48 (muokattu 08.08.2008 13:32:34) | |
---|
Nauru pidentää ikää, nauramalla voi saavuttaa ylikypsyneen iän... Onko ''Ylikypsyneellä'' sitten keksi-iän kriisi meneillään vai mitä? Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Terry Pantheras 08.08.2008 13:36:17 | |
---|
mä kyllä tykkään siitä että esimerkiksi pedaalit on poljetun näköisiä. Samma här. Minkä takia ulkokuorestansa kuluneesta pedaalista pitäisi edes pyytää vähemmän kuin uuden veroisesta...? Kosmeettisia sivuseikkoja. Kitaroissa eri asia tapauskohtaisesti. "Yes." -Devin Townsend |
Les Fender 08.08.2008 13:37:11 | |
---|
Onko ''Ylikypsyneellä'' sitten keksi-iän kriisi meneillään vai mitä? Keksi-iän kriisin luulisin tulevan aikaisemmin, jopa ennen keski-iän kriisiä. "Living is easy with eyes closed!" |
lavaamo 08.08.2008 13:40:55 | |
---|
Helposti. Mulla on hävinnyt montakin kampea niistä parista stratosta joita mulla on ollut. Kai sekin sitten vähän kuvastaa sitä miten rojuistaan pitää huolta, multa ei ainakaan yksikään kampi ole kadonnut... Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
-J.- 08.08.2008 13:41:15 | |
---|
Keksi-iän kriisin luulisin tulevan aikaisemmin, jopa ennen keski-iän kriisiä. Just just.... Meni tosin 300km/h yli hilseen. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Dunga 08.08.2008 13:42:33 (muokattu 08.08.2008 13:42:50) | |
---|
Just just.... Meni tosin 300km/h yli hilseen. Keksi-ikäisillä on tuo luetunymmärtäminen vielä vähän alhainen? ;) With my reputation... what were they thinking of? |
-J.- 08.08.2008 13:43:32 | |
---|
Keksi-ikäisillä on tuo luetunymmärtäminen vielä vähän alhainen? ;) Kaikki toiminnot hidastuu kun vanhenee. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Dunga 08.08.2008 13:47:01 (muokattu 08.08.2008 13:57:01) | |
---|
Kaikki toiminnot hidastuu kun vanhenee. Ja makean nälkä vähenee kun pääsee keksi-iästä yli? ;) e. etkö vieläkään hokannut? With my reputation... what were they thinking of? |
Fide 08.08.2008 13:56:32 | |
---|
Toisaalta sattui tässä lähivuosina; vaihdoin kitarani ammattilaisen stratoon, japsiin. Hyvän tuntuinen mutta paskainen - kaikkien kehon eritteiden kyllästämä! Tallapalatkin aivan pikimustat. Purkasin soittimen, osat pesin, tallan säädin, kaularaudan kiristin, kielet laitoin uudet. Kun koottua sain oli kädessä todella uudenväärtti soitin ja vielä mahtavat soundit. Mutta helevetti, täysjärkinen ei kyllä olisi viittinyt, pienemmällä vaivalla kaupasta samanlainen vailla paskaa. Mulla on sama kokemus... itseasiassa tallapaloista kaksi ensimmäistä "ylhäältä" laskien on SYÖPYNYT niin, ettei niitä saa enää kunnolla puhtaaksi xD ... volume ja tone napit piti keittää, jotta sain ne puhtaaksi... edellisellä omistajalla oli mitä ilmeisimmin kohtalaisen vilkas aineenvaihdunta... Mutta saimpahan itselleni toisen Ruokankaan ;-) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
Simo78 08.08.2008 14:14:36 (muokattu 08.08.2008 14:15:55) | |
---|
Mutta saimpahan itselleni toisen Ruokankaan ;-) kateudesta inhoan kaikkia, jotka omistavat ruokankaan! Tilaisuuden tullen varastan ja hajotan heidän soittimet, että hekin joutuisivat soittamaan ritsoilla! Mutta joo, onhan toi kaveri mun kotipaikkakunnan yksi harvoista ylpeyden kohteista!! |
Spiral 08.08.2008 14:29:35 | |
---|
Floikkakitaroihin, "Ei kikkailtu". |
-J.- 08.08.2008 14:30:09 | |
---|
Floikkakitaroihin, "Ei kikkailtu". En tiedä. Hajotti..... Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
sepisti 08.08.2008 14:33:17 | |
---|
Kai sekin sitten vähän kuvastaa sitä miten rojuistaan pitää huolta, multa ei ainakaan yksikään kampi ole kadonnut... Mulla on ollut yksi strato reilut 10 vuotta. Kertaakaan en ole kampea tarvinnut... Arvaa onko tallessa? Kitaroita kohtelen silti hyvin. Omia ja vieraitten:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
-J.- 08.08.2008 14:34:52 | |
---|
Mulla on ollut yksi strato reilut 10 vuotta. Kertaakaan en ole kampea tarvinnut... Arvaa onko tallessa? Kitaroita kohtelen silti hyvin. Omia ja vieraitten:) No sitten sen kammen häviäminen on lähes ymmärrettävää. 10vuodessa sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Chemo 08.08.2008 14:39:51 | |
---|
Ei se keikalla soittaminen kuluta soitinta, mutta roudaaminen ja keikka-autossa matkustaminen vaihtelevissa olosuhteissa ei tee hyvää. Näin. Riippuu vähän vermeestä ja käsittelystä minkä verran säännöllinen keikkailu vaikuttaa. Ja toki keikkamääristä kans, onhan se ihan eri asia vietkö koneen yhden kerran koulun voikkasaliin vai painatko parinsadan raflakeikan vuosivauhtia maakunnissa. Mutta joka tapauksessa, "ei keikkailtu" on ihan hyvä tieto laitteen käyttöhistoriasta. Minkä ihmeen takia sellaisen käyttämisestä myynti-ilmoituksessa pitäisi nostaa haloo? Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
-J.- 08.08.2008 14:42:30 (muokattu 08.08.2008 14:43:41) | |
---|
Minkä ihmeen takia sellaisen käyttämisestä myynti-ilmoituksessa pitäisi nostaa haloo? Tekstin ''Ei keikkailtu'' voi ymmärtää monella tavalla. Jos siinä ilmossa noin lukee niin voihan sitä kysyä täsmennykseksi ''Minkä takia?'' Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Simo78 08.08.2008 14:44:41 | |
---|
Mulla on ollut yksi strato reilut 10 vuotta. Kertaakaan en ole kampea tarvinnut... Arvaa onko tallessa? Kitaroita kohtelen silti hyvin. Omia ja vieraitten:) siis sulla on ollut strato 10 vuotta? Eli se hävisi olemasta jossain vaiheessa, eli sä hajotit sen, niinku sä hajotat vieraittenkin kitarat! Siistii!! Joo äidinkieli hukassa ja väsynyt juttu joo. Mulla on nyt niin kiva ja hassu perjantain huonojen vitsien olo... Niin ja kyllä kammet itselläni oli noista stratoista hukassa. Paitsi sitten ne löyty, kun kitara oli jo hajotettu(siis jotain 2markkaa maksavia ritsoja olivat). Lainaisko joku omaansa? |
Chemo 08.08.2008 14:55:01 | |
---|
voihan sitä kysyä täsmennykseksi ''Minkä takia?'' Jos jostain syystä rivien välistä on lukevinaan että se syy voisi olla se että vekotin on viallinen tai huono, niin tosiaankin kannattaa avata se sanainen arkkunsa. Ja toi "ei keikkailtu" nyt on vaan yksi tuotteen kuvaus, samantien voi kysyä laajemmin että miksi myyjä ylipäätään on myymässä vermettä. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
-J.- 08.08.2008 14:58:30 | |
---|
Ja toi "ei keikkailtu" nyt on vaan yksi tuotteen kuvaus, samantien voi kysyä laajemmin että miksi myyjä ylipäätään on myymässä vermettä. Elikkä mitä tästä opimme? Kannattaa avata suunsa kauppoja tehtäessä. Kysyähhän aina saa, vastauksesta ei ole sitten takeita. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |