Aihe: Heavyyn, metalliin vahvistin n. 200 eurolla
1 2
PuNkKi
28.09.2008 20:45:48
Kyllä nuo rolandit tuntuu jakavan mielipiteet melko jyrkästi, suosittelen ainakin testaamaan jos ei muuta. Itse en ole saanut kuin yhden hyvän soundin siitä, mutta se onkin niin hyvä että se jo oikeuttaa vahvistimen olemassaolon... :D

sepä se.. itse olen ollut ainakin erittäin tyyväinen roland:in cube 60 vahvistimeen.
siis juuri tähän uudempaan malliin.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
karsa
28.09.2008 20:46:01
Samma här!Mut efektit on sitte oikeesti täysin on-off tavaraa ja karmeen kuulosii,ei huva..
PuNkKi
28.09.2008 20:54:08
Samma här!Mut efektit on sitte oikeesti täysin on-off tavaraa ja karmeen kuulosii,ei huva..

eivät nekään ole niin hirveitä.. kun maltillisesti käyttää.
toki, parempaakin on olemassa..
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
HeavyMachinery
28.09.2008 23:09:48

Itse en ole saanut kuin yhden hyvän soundin siitä, mutta se onkin niin hyvä että se jo oikeuttaa vahvistimen olemassaolon... :D

Tuliko tämä silloin kuin kaikki potikat oli nollassa mukaan lukien virta kytkin ?
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Juicy
28.09.2008 23:27:19

Tuliko tämä silloin kuin kaikki potikat oli nollassa mukaan lukien virta kytkin ?

Ei, kun gainit täysillä, equ hymiönä... :)

Tottapuhuen se on yleensä: rectifier-mallinnus, gain klo 13, bass 14, middle 15, treble 13.

Riippuu paljolti kylläkin kitarasta ja mikeistä, mut noin yleensä joo.
"Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene"
HeavyMachinery
29.09.2008 00:23:20

Ei, kun gainit täysillä, equ hymiönä... :)

Tottapuhuen se on yleensä: rectifier-mallinnus, gain klo 13, bass 14, middle 15, treble 13.

Riippuu paljolti kylläkin kitarasta ja mikeistä, mut noin yleensä joo.

Eli cuben kohdalla siitä olko humppari vai sinkku :)
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Aloittelijatuke
29.09.2008 08:53:21
Line6 spider III mallit on kyllä heviin sopivia.
Novac
29.09.2008 10:35:58

Kannattaa kattoa Marshallin Valvestateja, niitä saa käytettynä n. 200 eurolla. Valvestatet soveltuu omien kokemusten puolesta hyvin hevimusaan. Ja laadukkaita ne on myös.
mikä on olutta on nyt mennyttä... // "stam1n a on hiefno bändi, vetöäö hyvin klivenä dsstasna,ja tän kirjoittaja srkä ston nenn on kiihab umpin käönnisäö"
Tami
29.09.2008 14:21:51

Line6 spider III mallit on kyllä heviin sopivia.

No jaa. Ehken kuitenkin koittaisin ennemmin bongata torilta Flextonen vanhempia malleja. Pienellä tai isommalla polkimella pärjää hyvin hiukkasen pidemmällekin..
En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Aloittelijatuke
11.10.2008 21:12:13
Mulla on tuo Line6 spider III ja on kyllä hyvin heviin sopiva vahvari.
Mutta makuasiahan se on:-)
Icy-Sun
11.10.2008 23:28:13 (muokattu 11.10.2008 23:28:29)
Tuskin voit kuitenkaaan väittää, että spider olisi parempi kuin flextone. Monet ovat spiderin vihaajia ja flextonen saa kyllä aika edukkaasti käytettynä.
Twilight Zone - Hard Rockia Oulusta
Ziggy Bubba
11.10.2008 23:55:43

Kannattaa kattoa Marshallin Valvestateja, niitä saa käytettynä n. 200 eurolla. Valvestatet soveltuu omien kokemusten puolesta hyvin hevimusaan. Ja laadukkaita ne on myös.

Jep, tällä varmaan meinataan niitä vanhempia Valvestateja, uudemmat AVT-sarjan pelit on aikamoisia susia. Kaverilla on kaks vanhaa 8080-mallista Valvestatea, jotka tykittävät todella hienosti raskaampaa rokkia ja metallia - erityisesti jos niiden eteen lykkää Bad Monkeyn boostaamaan. Suosittelen, etenkin kun noita saa usein taskurahalla.
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
Aloittelijatuke
12.10.2008 12:38:49
Joo no ei mulla ole kyllä kokemusta flextoneista mut itellä on line6 spider ja on kyllä ihan hyvä.
JohnnyLee
12.10.2008 13:44:10

Jep! Monenlaista halvempaa comboa on tullut testattua ja ehdottomasti rankempaan soundiin suosittelen Valvestaten 8080-mallia.
Normal channel on huono, mutta boost channel on hyvä etus-putken ansiosta.
Alle 200:n euron tässä on hinta/laatusuhde kohdallaan!
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
UKKOMIES
12.10.2008 16:52:23
Noo itselläni on tuo Cube 60. Vahvistin on omaan makuuni ehkä hieman liian tumma soundinen (tai sitten en osaa säätää) vahvistin on ihan jees vehjes mutta, omasta mielestä ei kannata maksaa sitä vajaata 400e (totta kai saksasta halvempi) vaan kannattaa kattoa tuolta torilta kun siellä liikku n. 200e.
Omat saundit on jotkut ihan hyviä ja jotkut huonoja R-Fier, Metal on omasta mielestäni oikein oivia mallinuksia heavendeera musiikkin, classic stack ja tweed myös ihan jees rokkiin (tweed myös bluessiin boostattuna).
Itse ostin tuohon kaveriksi Digitechin Bad Monkeyn (40e) joka buustaa joka mallinnukselle hieman kaivattua "rouheutta". Cleanit on iha ok muttei mitkää hyvät.

Olen myös testannut MicroCube, Cube 30x sekä Cube 30, ja sanon että noista parhaat on microkuutio ja tuo kuuskymppinen.
Soitan mitä haluan, milloin haluan, millä haluan ja missä haluan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)