WinterMad 31.07.2008 17:51:25 | |
---|
Kampi on kuitenkin kätevä hawy metallissa ja ei sen säätäminen nyt mitään erityisen hankalaa ole. Miten sitä oppii edes virittämään jos ostaa jotain köyhiä kiinteätallaisia kitaroita? Se oppiminen on joka tapauksessa edessä joskus. Kaikkia ei vaan kiinnosta se kampipelleily ja tilutus :) |
Krice 31.07.2008 18:28:56 | |
---|
Kaikkia ei vaan kiinnosta se kampipelleily ja tilutus :) Kammen kanssa "pelleily" ja "tilutus" voi myös olla musikaalista. Monipuolisuus on ainakin minusta hyvä juttu. Ei sitä kampea ole pakko vääntää koko aikaa, vaikka sellainen kitarasta löytyykin. |
o.k.k.u. 31.07.2008 20:57:20 | |
---|
Ota se Gibson Sg. |
Ziggy Bubba 31.07.2008 21:31:21 (muokattu 31.07.2008 21:33:32) | |
---|
Kammen kanssa "pelleily" ja "tilutus" voi myös olla musikaalista. Monipuolisuus on ainakin minusta hyvä juttu. Ei sitä kampea ole pakko vääntää koko aikaa, vaikka sellainen kitarasta löytyykin. Ei sitä kampea tartte vääntää ollenkaan. Se kun ei ole kaikkien juttu. Eli jos ei kampea tartte, niin turha vaiva se kitarassa on. E: nyt puhuin siis noista kelluvista, Floyd-Rose-tyyppisistä talloista.. E2: itekkin suosittelisin tuohon hintaluokkaan Gibsoneita, noissa kun on hinnat tullu aikas paljon alas... Räyhäkkäämpään räimeeseen SG, paksumpaan tuuttauksen Les Paul. |
lindo 31.07.2008 21:46:49 (muokattu 31.07.2008 21:47:50) | |
---|
Mutta soittaisitko sä Beatles-coveribändissä BC Richin Warlockilla? ;) No arvaat varmaan vastauksen mutta sanotaan nyt kuitenkin että miksi en? Jotkut puritaanit vois ehkä ihmetellä, ... muut muusikot lähinnä, mutta meikä on aika ennakkoluuloton kaveri eli, why not? ... siis jos mulla nyt jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan BC Richin Warlock :P Tuli tossa just yhdellä keikalla vedettyä Moonlight Shadow, Wuthering Heights ym. hempeetä kakkelia Ibanezin RG550 kitaralla, joka yleisesti luokitellaan ns. hevikitaraksi. Rok rok |
Mr. Speed 01.08.2008 13:35:35 | |
---|
No arvaat varmaan vastauksen mutta sanotaan nyt kuitenkin että miksi en? Jotkut puritaanit vois ehkä ihmetellä, ... muut muusikot lähinnä, mutta meikä on aika ennakkoluuloton kaveri eli, why not? ... siis jos mulla nyt jostain ihmeen syystä sattuisi olemaan BC Richin Warlock :P Tuli tossa just yhdellä keikalla vedettyä Moonlight Shadow, Wuthering Heights ym. hempeetä kakkelia Ibanezin RG550 kitaralla, joka yleisesti luokitellaan ns. hevikitaraksi. Tottahan tuo on. Mutta RG loppujen lopuksi on vain superstrato eikä ns. hevisuunnikas. En mä yhtään ihmettele ihmisiä, jotka vetelee RG:llä vaikka mitä humppaa. Musta superstrato bodymallina on se kaikista eniten all-around malli :) Kyseessähän on vain mun mielipide. F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
metlica 01.08.2008 14:48:47 | |
---|
Tottahan tuo on. Mutta RG loppujen lopuksi on vain superstrato eikä ns. hevisuunnikas. En mä yhtään ihmettele ihmisiä, jotka vetelee RG:llä vaikka mitä humppaa. Musta superstrato bodymallina on se kaikista eniten all-around malli :) Kyseessähän on vain mun mielipide. komp Rg on aika pehmeän mallinen keppi. It's a family thing... |