Hammer Of The Gods 21.07.2008 18:36:15 | |
---|
Zvexin Fuzz Factorystä löysin joskus asetuksen, jolla saa tyttöystävällä kuulumaan jonkun venäläisen rekkamiesradion, ja vieläpä varsin hyvin. Käytitkö sä just sitä kierrepiuhaa Fuzz Factoryn liittämiseen siihen sun tyttöystävään, vai miten sait kuulumaan? hoho... :) |
Mika Kangas 21.07.2008 18:41:30 | |
---|
Miksei mulla ole koskaan kuulunut radiota tms. styrkkareista.Mikä mun kamoissa on vikana?Ei sieltä kuulu kuin paskaa soittoa. |
Don Make 21.07.2008 19:02:00 | |
---|
Kaverin Benttonin pikkuvahvari rupes kerran huutaan Sputnikkia. ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
opaa 21.07.2008 19:08:30 (muokattu 21.07.2008 19:09:14) | |
---|
Mulla on käynyt pari vähän omalaatuisempaa. Reeneissä kerran (ja vain kerran, ei koskaan uudestaan) kitaravahvistin alkoi huudattaa naapurihuoneen hevibändin laulumörinää. Tämä loppui kun kitarasta käänsi volat pois. Ja se "laulu" tuli niin lujaa, ettei meidän hillitympiä tunnelmabiisejä ollut mitään järkeä soittaa. Sitten aikoinaan kotona vanha 12 watin hybridivahvistin joskus pari kertaa mölisi radiolähetyksiä vaikka vahvistimesta oli virta pois. Se oli jännää. Se oli kyllä niin hiljaa, että sen kuuli vasta täydellisen hiljaisessa huoneessa kun yritti alkaa nukkumaan. |
Mika Kangas 21.07.2008 19:21:02 | |
---|
Pitäsköhän Line6 palauttaa Thomannille perusteena että tosta ei kuulu radiota :).Mitähän tykkäisivät... |
Hannu H. 21.07.2008 19:21:53 | |
---|
Valvestate toimi paremmin venäjänradiona ku kitaravahvarina. Jubilee ei nyt ole sitten harrastanut tätä jaloa radionvirkaa yhtään :( |
Mika Kangas 21.07.2008 20:59:48 | |
---|
Valvestate toimi paremmin venäjänradiona ku kitaravahvarina. Jubilee ei nyt ole sitten harrastanut tätä jaloa radionvirkaa yhtään :( Mulla on aikoinaan ollut molemmat eikä niistä mitään radiota kuulunu.Siis paskoja vehkeitä :). |
KooAa 21.07.2008 21:08:19 | |
---|
Jaa että viestejä rajan takaa. Onko soitettu jo liikaa? Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off |
Hammer Of The Gods 21.07.2008 21:37:46 | |
---|
Aika härskiä on myös tämä: Treenattiin aikoinaan Suolahdessa, ja siellä treeniksen lattialla lojui jonkun vanha Valvestate-combo. Combon virtapiuha oli irti seinästä, eikä siinä ollut mitään muitakaan piuhoja kiinni. Yksi sen vahvistimen ledeistä kuitenkin vilkkui meidän rumpalin basarin tahdissa. Kohtalaisen kryptinen ominaisuus. Ilmeisesti sen jotenkin mystisesti "sai virtaa" siitä, että sen elementti värähteli basarin iskujen voimasta. Tämä on ainoa teoria jonka onnistuimme aiheesta vääntämää. |
Mika Kangas 21.07.2008 22:13:49 | |
---|
Jaa että viestejä rajan takaa. Onko soitettu jo liikaa? Or are they the chosen ones? |
Detox 22.07.2008 18:25:24 | |
---|
Or are they the chosen ones? Äkkiä puhelu hollywoodiin niin saavat kääriä kokoon uuden matrix leffan.... |
Smappa 22.07.2008 23:09:03 | |
---|
Kyllä täälläkin on jokin vieras (ilmeisesti venäjän-)kieli joskus aikoinaan kuulunut vahvarin kautta. Silloin oli käytössä mitkälie halvat piuhat. Sen jälkeen, kun vaihdoin Spectraflexeihin, ei ole kuulunut mitään.. Kaipa niissä sitten on niin hyvät häiriösuojat. Makuasioista ei saa kiistellä, mutta huonosta mausta saa huomauttaa. |
Kyllikki 23.07.2008 08:03:24 | |
---|
Aika härskiä on myös tämä: Treenattiin aikoinaan Suolahdessa, ja siellä treeniksen lattialla lojui jonkun vanha Valvestate-combo. Combon virtapiuha oli irti seinästä, eikä siinä ollut mitään muitakaan piuhoja kiinni. Yksi sen vahvistimen ledeistä kuitenkin vilkkui meidän rumpalin basarin tahdissa. Kohtalaisen kryptinen ominaisuus. Ilmeisesti sen jotenkin mystisesti "sai virtaa" siitä, että sen elementti värähteli basarin iskujen voimasta. Tämä on ainoa teoria jonka onnistuimme aiheesta vääntämää. Kannattaisi tilata paikalle Haamutiimi (TAPS), eli se porukka joka tutkii paranormaaleja ilmiöitä teknisin keinoin (JIM-kanavalla). Minulla puolestaan kuului ennen taksiautoilijoiden keskustelut vahvarista. Yhteys ei ilmeisesti ollut kuitenkaan interaktiivinen, sillä itse en saanut taksia tilatuksi combon kajariin huutamalla. Sähköt sain ja sähkökitaran... Vielä kun osais soittaa... |
Hillboy 24.07.2008 17:19:42 | |
---|
Meikän JCM on kanssa kuuluttanut mulle venäjäksi... Aattelin, että jos joskus nauhottelen tolla niin voisi sitä pölpötystä koittaa saada vangittua johonkin mausteeksi ::DD "Fareri on kuin Ferrari, italialainen ja aivan liian nopea." |
kipu69 24.07.2008 23:44:53 | |
---|
mulla oli venäläinen putkinuppi muttei sieltä venäjäksi mitään tullu. joskus joku ylen kanava kuului ja useasti naapuritreeniksen laulajan ääni ku niillä oli treenit " I feel like shit, But at least I feel something..." -In Flames |
bfoc 25.07.2008 00:04:18 | |
---|
kaverilla ja itellä on tullut wah pedaalien kautta jotain venäjän kielistä lähetystä, Vahvistimeen kiinnitettynä, mutta ei toiminut ilman wahia....olipahan ihmettelemistä....joku kgb kuuntelee meitä :):):) Eiku sä kuuntelet KGB:tä. M-netistä tulee SUPO:n vastavakoilun tärkein tiedonlähde sutiojrikellA |