Mr. Speed 24.07.2008 15:11:27 | |
---|
F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein |
oksatboys 24.07.2008 16:43:03 (muokattu 24.07.2008 16:43:09) | |
---|
Ei kannata edes opetella soittamaan mitään soitinta, senkun näpyttelee MIDIä karttaan, ja eikun sämplet soimaan. ringmodulator piristää kummasti |
Antti1 24.07.2008 17:03:49 | |
---|
Ei kannata edes opetella soittamaan mitään soitinta, senkun näpyttelee MIDIä karttaan, ja eikun sämplet soimaan. Aivan oikein! Ketä helvetti sitä nyt soittamisen ilosta on kitaraan muka tarttunut? Vain lopputuloksella on merkitystä, turha rämpyttely vie aikaa olennaiselta. Do you believe in words like equal rights? The right to live a more than decent life. |
Wahi 24.07.2008 17:09:22 | |
---|
Aivan oikein! Ketä helvetti sitä nyt soittamisen ilosta on kitaraan muka tarttunut? Vain lopputuloksella on merkitystä, turha rämpyttely vie aikaa olennaiselta. "Itse prosessi ei kiinnosta, lopputulos ratkaisee." Shine on you crazy diamond |
Fortune 24.07.2008 17:25:04 | |
---|
Milloin näämme ensimmäisen yhtyeen joka koostuu 6 kiipparistista? Kantsii tsekata Children of Baronin keikka jos sattuu kohdalle.
Look behind you, a three-headed guitar! |
gemisti 24.07.2008 21:22:41 | |
---|
..ja öisin nukun. |
ipa 24.07.2008 22:48:44 | |
---|
Ne on edelleenkin sampleja... eihän se soita slidejäkään koskettimilla... yhestä koskettimesta voi vaikka tulla joku riffin tai soolon pätkä ja toisesta vitospowerchordmeininkiä. Edit: tai sitten vaikka koko soolo tulee yhestä koskettimesta, jos se on niin ohjelmoitu. Voihan se olla noinkin. Silloin tästä kyllä katoaa viimeinenkin järjen hiven. Minulla on laite joka soittaa yhdestä napista painamalla vaikka 10 biisiä putkeen. Painan vain laitteessa olevaa "play" nappulaa. |
Closure 24.07.2008 23:09:16 | |
---|
Voihan se olla noinkin. Silloin tästä kyllä katoaa viimeinenkin järjen hiven. Minulla on laite joka soittaa yhdestä napista painamalla vaikka 10 biisiä putkeen. Painan vain laitteessa olevaa "play" nappulaa. Soitin just kans tollasella laitteella täydellisesti Abbaa ja Ace Of Basea. Ja oli kyllä melkoisen hyvät soundit. Ja soitinkin on halpa ku mikä! Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
rainmaker 25.07.2008 01:40:27 (muokattu 25.07.2008 01:57:13) | |
---|
Ne on edelleenkin sampleja... eihän se soita slidejäkään koskettimilla... yhestä koskettimesta voi vaikka tulla joku riffin tai soolon pätkä ja toisesta vitospowerchordmeininkiä. Edit: tai sitten vaikka koko soolo tulee yhestä koskettimesta, jos se on niin ohjelmoitu. Joo, on ne samplet ihmeellisiä. Omassa trinityssäkin on edellisen omistajan jäljiltä sellanen presetti, jossa koskettimia painamalla kuuluu Heikki Silvennoisen tai Timo Kahilaisen äänellä esim. "hän on juoppo alkoholisti", "Eipä olisi Mannisesta uskonut ensinäkemällä!" tai "orkesterilla ei ole lupaa keskustella naisasiakkaitten kanssa". Kaikkea ne keksii :D "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |