Tympee Huttunen 15.07.2008 17:00:55 | |
---|
Tuossapa yksi vaihtoehto: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … =150920&o=0�p8021254 Mulla oli se, mutta myin pois kun siinä oli liikaa sitä säröä mun tarpeisiin. Hintaa tais olla jotn 150€(+-20€ ku en muista). Levytukusta ainakin löytyy. Tätä voisin kyllä suositella minäkin. Muuttaa kyllä minkä tahansa vintagenupin moderniksi hi-gain-peliksi:) |
Krice 15.07.2008 17:57:25 | |
---|
Tätä voisin kyllä suositella minäkin. Muuttaa kyllä minkä tahansa vintagenupin moderniksi hi-gain-peliksi:) Soundinäytteiden perusteella Tube King ei oikein kiinnosta. Tilasin muuten jo SDTTM:n Thomannilta. Ja EH Holy Grail Plussan... |
Krice 15.07.2008 17:59:20 | |
---|
Sun käyttämillä särömäärillä dynamiikka on muutenkin luokkaa 1dB Ehkä dynamiikka on väärä sana, enemmänkin sellainen pehmeys ja luonnollisempi särö tulee mieleen. Pehmeät arvot ja iltapäiväteetä. |
H.Corruption 16.07.2008 00:44:57 | |
---|
http://www.thomann.de/fi/behringer_vt999.htm tuo olis halpa. ja siinä on putki. ois kiva tietää mistä tuo on kotoisin, liekö mistään tuolla hinnalla. Kiinasta. Ostin moisen joulureissulta Saksasta ja hintaansa nähden ihan toimiva peli. Mukana tulee oma 9V:n jännitelähde, jonka otin kyllä muiden spedujen käyttöön ja VT999:ä käytän 12V:n jännitelähteellä, soundi kun on aavistuksen verran kirkkaampi näin. |
Kivijalka 16.07.2008 01:02:44 | |
---|
I regret to tell you that my mental wounds are not healing. In fact, they are driving me quite insane. I shudder to think that I might be going off the rails on a train, which is quintessentially, crazy. |
harpist 16.07.2008 01:28:20 | |
---|
Parhaat ehdokkaat voisivat olla Blackstar HT-DISTX mikä mulla on tai sitten Seymour Duncan Twin Tube Mayhem. Nämä pelit ovat luonnollisesti täysillä putkivirroilla (300V jotain) eikä sitä kunnon säröä käsittääkseni pikkuvirroilla saakaan. Jotkut valmistajathan käyttävät putkia "lamppuina" mutta ei säröön. Pidetäänpä vielä topic yllä - vaikka hankintaratkaisu onkin jo tehty. Tässä on 2005 käyty keskustelu ja hyvä yhteenveto sen aikaisista "putkisäröistä". Paljon on maailma muuttunut tuon jälkeen - mutta .... käytettynähän näitä keskustelussa mainittuja saattaa löytyä hyvinkin edullisesti. http://www.thegearpage.net/board/archive/index.php/t-69096.html ... ja tosiaan - olen myös pannut merkille - 230 V putkisäröt toimivat edukseen huomattavasti paremmin. " Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin. |
msormune 16.07.2008 12:39:38 | |
---|
Meillä on Miikka Paatelaisen rakentama pedaalimallinen putkietunen (McJotain...) varustettuna putkitremololla (gain, tone, master / speed, depth) ja siitä saa sekä todella massiivista putkisäröä sekä pystyy master volalla kyykyttämään vahvistimen etuasteen ihan lysyyn. Toimii muuten verkkovirralla eli ei puhuta mistään starved plate -muhjusta. Ihan huippu särölaite! Oisko Real McTube? |
Mikael 17.07.2008 11:27:30 | |
---|
Oisko Real McTube? Voi olla. Siinä kun ei lue mitään... Inhimillisyys on hyve. |
HeavyMachinery 17.07.2008 12:37:59 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |