Aihe: Mikä kaappi Hiwattin dr103 reissuelle?
1 2
opaa
24.07.2008 11:41:45
Missä hinnoissa noi THD:t liikkuu käytettynä?
ilopertti
24.07.2008 12:36:54

Ainakin jäsen Ilopertillä on moinen läjä, tosin Hiwatt-logoilla: http://muusikoiden.net/jasenet/5034

Eiköhän se kohta eksy tähän ketjuun kommentoimaan asiaa.. :)

Ehkä :D

Noi V30 bentonit toimii kuin junan vessa hiwatin kanssa,
1960 marsu oli mun mielestä ponnettomampi soundiltaan.

Kertonee jotain toimivuudesta myösa se että -71 Hiwatt DR103 käskyttää noita kaappeja.

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
baba o riley
24.07.2008 15:55:38
Yes hiwatt keskustelua.

Olen testannut kaikennäköistä dr103sen alla, ja voin kertoa että en koskaan luopuisi omasta hiwattin 4122 kaapista. Marsut kuulostaa tosi munattomilta ja varsinkin celestionin elementeillä. Uudet Fanet ei ole sama asia kuin ne mitä on vanhoissa 60/70 luvun kaapeissa. Ne uudet on ihan jees joten jos uiuden joutuisin ostamaan niin hiwattin kaappi faneilla. Lähemmäks orkkis faneja pääsee kyllä eminencen tonkkereilla hiwattin kaapissa. Ja sit kannattaa ottaa huomioon että aika moni 412 kaappi levii kun avaat hiwattin kunnolla. että kato että riittää watit.

Mutta summa sumaarum, jos haluat että se hiwattisi kuulostaa hiwatilta niin osta se hiwatin kaappi, ja mieluiten se faneilla varustettu.
baba o riley
24.07.2008 15:58:04
Ehkä :D

Noi V30 bentonit toimii kuin junan vessa hiwatin kanssa,
1960 marsu oli mun mielestä ponnettomampi soundiltaan.

Kertonee jotain toimivuudesta myösa se että -71 Hiwatt DR103 käskyttää noita kaappeja.

-alppu

Mun mielestä noi v30 soundaa aivan kauheelta hiwatin kanssa, toiseks ne hajoo viimeistään silloin kun otat päätesärön hiwatistas.
ilopertti
24.07.2008 16:01:26

Mun mielestä noi v30 soundaa aivan kauheelta hiwatin kanssa, toiseks ne hajoo viimeistään silloin kun otat päätesärön hiwatistas.

Mun korvaan noi on jees, hyvin on kestäny käytössä luukuttamalla, en tosin käytä päätesäröä vaan ajelen purkeilla eteen.

-alppu
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
baba o riley
27.07.2008 20:30:23
Mun korvaan noi on jees, hyvin on kestäny käytössä luukuttamalla, en tosin käytä päätesäröä vaan ajelen purkeilla eteen.

-alppu

Niillä häviää mielestäni se ISOsoundisuus joka on tyypillinen hiwatille. tosin sitä ei välttämättä huomaa yhtäpaljon jos on fullstäkki. se jo itsessään levittää sitä mökää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)