Aihe: ADA ja Quadraverb ei keskustele, midi-ongelma..?
1 2
tilli15
06.07.2008 15:16:38
nyt mulla on sitten kytkettynä Alesis suoraan ADAn kontrolleriin MC1seen.. mitään ei tapahdu kun kanavia polkimelta yrittää vaihtaa.. mulla ei ole varakaapelia, mutta tuokin on uusi joten en sitten tiedä..
Kyösti!
tilli15
06.07.2008 15:25:34 (muokattu 06.07.2008 15:25:46)
taitaa muuten olla tuo uudenkarhea 5pinninen kaapeli hajalla.. kun ei toimi ADAkaan sillä kaapelilla mutta 7pinnisellä toimii.. uuden kaapeliostoksen jälkeen katellaan taas.. voi voi.. smör smör!!!
Kyösti!
tilli15
09.07.2008 21:44:10
Kytket ne koneet siten, että sulla menee piuha ADAn loop sendistä Alesiksen inputiin. Ja Alesiksen outputeista ADAn returneihin. Kitara ADAn inputiin ja ADAn outputeista piuha päätteeseen. Silloin sulla on signaalitie kunnossa, jos ei mitään vikaa ole. Midillä ja äänellä ei tässä tilanteessa ole mitään yhteistä tekijää.

Jos sulla on ADAsta loop auki, ja ääni kuuluu vieläkin kaiuttimista, on sulla signaalitie oikein. Jos mitään modulaatiota ei tule, on sulla muljuttimen wet/dry-säätö täysin dry-asennossa. Midissä on ainoastaan ongelma, jos molemmista laitteista ei presetit vaihdu.

Eli mitä kaikkea ongelmaa sulla nyt loppupeleissä on?

Nyt on uusi kaapeli jakyllä toimii ja juuri tällä kytkennällä!! Juttu oli kiinni vain ja ainoastaan valmiiksi hajalla olevasta piuhasta...

asetukset kummassakin ALL/OMNI

Kiitokset kaikille vielä!!!

peace...
Kyösti!
Sensonic
10.07.2008 06:25:09 (muokattu 10.07.2008 06:25:36)
Nyt on uusi kaapeli jakyllä toimii ja juuri tällä kytkennällä!! Juttu oli kiinni vain ja ainoastaan valmiiksi hajalla olevasta piuhasta...

asetukset kummassakin ALL/OMNI

Kiitokset kaikille vielä!!!

peace...

Hyvä että toimii. Nyt sitten vain 3TM -modia, jos sitä ei vielä ole ;-)
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Wolf KLP45-FM Aram-701L Landola F6/Cut Bailing BL-05
tilli15
11.07.2008 16:52:34
Hyvä että toimii. Nyt sitten vain 3TM -modia, jos sitä ei vielä ole ;-)

kerros pikkaisen tosta moodista... mulla ei ole mitään hajua koko jutusta!!! siitäkään;)
Kyösti!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)