trih 30.06.2008 21:42:23 | |
---|
Ei tipu. Vanha = parempi. Jaa-a. Sun mielestä siis käytetty liukuhihnaversio on parempi kuin uusi customshopin tekele? Itse luottaisin enemmän customshopin versioon. Vai onko kukaan ikinä valittanut Geen customshopin keppien laadusta? Just. |
kissakissala 30.06.2008 22:38:04 | |
---|
Juuh alkaa olla sopivat hinnat. Pistin juuri Thomanilta tilaukseen stankku lespan, sopiva hinta ja vielä ehtii saamaan stankun "vanhoilla" spekseillä. ikävä kyllä custom-shop lespani hinta näyttäisi tippuneen 400 euroa, nyyh.. |
kloppis 01.07.2008 00:16:02 | |
---|
Eihän välttämättä nuo hinnat ole laskeneet. Onneksi minä löysin kyseisen verkkokaupan, ja sen jälkeen ihmiset ovat alkaneet kummastella kalliita torihintoja ja halpoja kyseisen kaupan hintoja. |
atha 01.07.2008 10:25:21 | |
---|
Onneksi minä löysin kyseisen verkkokaupan Juu, eihän täällä ollut ollutkaan dv247:stä, coda-musicista, dolphin musicista, soundslivestä ja muista brittikaupoista juttua, ennen kuin sinä sen löysit :) Monet tuotteet tuppaa tuolla saarella (ja muuallakin) olemaan halvempia kuin Tompalla. Kyllä ihan viime aikoina Gibsonin hintojen tippumisen on Thomannillakin huomannut, eikä pelkästään näissä alle tonnin faded/limited/jne. malleissa. Standarditkin oli melkein laidastaan yli 2000, nyt taitaa kaikki olla alle. |
J.Hollström 01.07.2008 10:48:27 | |
---|
Onneksi on ehtinyt ostamaan omat Gibsonit niillä kunnon hinnoilla. Paremmat maksaa enemmän. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
speech 02.07.2008 21:27:04 | |
---|
Ainakin aloitusviestissä mainitun kitaran hinta on euroina 3212,99. Puntina hinta on 2500 luokkaa. |
oiva tumpeloinen 02.07.2008 21:30:36 | |
---|
Ainakin aloitusviestissä mainitun kitaran hinta on euroina 3212,99. Puntina hinta on 2500 luokkaa. Mä voin myydä sen sulle uutena 2300 puntaan, mitä se nyt sitten euroina onkaan.... Jos sovitaan vaikka 2900 euroa? |
Johann Onn 03.07.2008 00:07:14 (muokattu 03.07.2008 00:27:48) | |
---|
Ainakin aloitusviestissä mainitun kitaran hinta on euroina 3212,99. Puntina hinta on 2500 luokkaa. Kyllä sen kohdalla meikäläisellä ainakin lukee "1,999.99 puntaa", jos sitä "punta / GBP" kohtaa klikkaa. Ilmeisesti tässä tarkoitettiin viesti #2:n, Zakk Wylde Signaturea, se maksaa sen n. 2500 puntaa. Onhan meillä vielä PRS. Tuolla lähtee SE:iden hinnat n. 315 eurosta. Ei ihan taida nekään irrotta täältä, sillä hinnalla. Tietysti, "normaali PRS:ät" on sitten vähän toisessa hintaluokkassa, tuollakin. |
hapan 03.07.2008 00:11:10 | |
---|
Onneksi on ehtinyt ostamaan omat Gibsonit niillä kunnon hinnoilla. Paremmat maksaa enemmän. Mua kyllä vituttais maksaa enemmän samasta paskasta, kuin tällä hetkellä. |
trih 03.07.2008 00:13:31 (muokattu 03.07.2008 00:14:37) | |
---|
Ainakin aloitusviestissä mainitun kitaran hinta on euroina 3212,99. Puntina hinta on 2500 luokkaa. Hankipa lasit ja katso mikä rahayksikkö siellä on. 2519 euroa. Les Paul Custom Alpine White Gibson Custom Shop. Puntina 1999. Just. |
Les Fender 03.07.2008 00:36:31 | |
---|
Harvoja on ne hyödykkeet joiden hinnat on laskeneet, iloisia oomme kaikki. Eikö? Pentsiiniä ei oo varaa enään ostaa niin jää aikaa halvoilla ameriikan kitaroilla rämpyttelyyn. "Living is easy with eyes closed!" |
Pertsi 03.07.2008 08:05:09 | |
---|
Jenkeistä vaan suoraan kun USD on aika heikossa hapessa. Tänään taas puoli pinnaa halvempaa kuin alkuviikosta. |
J.Hollström 03.07.2008 08:19:24 | |
---|
Mua kyllä vituttais maksaa enemmän samasta paskasta, kuin tällä hetkellä. Sitten varmaan vituttaa kokoajan, koska pääsääntöisesti kaikki hinnat nousee, elintarvikkeet, bensa, sähkö, asuminen etc. Henk. koht. en saa hirveitä kiksejä siitä, että on osannut ostaa juuri oikeaan aikaan jonkun tarvikkeen. Jos olet ostanut esim. Les Paulin "ylihintaan" 2 vuotta sitten, olet ehtinyt soittaa sillä jo 2 vuotta, niin sillekin voi oman arvon laskea. Ei näillä henk. koht. soittimilla mitään miljardibusinesta vielä pyörittele vaikka kuinka hinnat heilahtelisi. Mut eipä siinä mitä jos vituttaa, niin se on voi voi. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
speech 04.07.2008 13:38:54 | |
---|
Njooh. Näköjään sotkin kaksi urlia, eihän kyse ollutkaan wyldemäisestä lankusta. |
koponen 04.07.2008 14:39:52 | |
---|
Henk. koht. en saa hirveitä kiksejä siitä, että on osannut ostaa juuri oikeaan aikaan jonkun tarvikkeen. Jos olet ostanut esim. Les Paulin "ylihintaan" 2 vuotta sitten, olet ehtinyt soittaa sillä jo 2 vuotta, niin sillekin voi oman arvon laskea. Aivan näin. Sitäpaitsi Gibsoneissa ja Gibsoneissa on eroja. Jos on onnistunut löytämään itselleen juuri sen yksilön joka sytyttää soittamaan, on hinta aikalailla toisarvoinen tekijä. Näin itse koen asian. If it says Marshall on the front, you're good to go |
Jonte 04.07.2008 15:16:46 | |
---|
Les Paul Custom 2520e: http://www.dv247.com/invt/42077/ Suomen ovh 3995e. Myypihän T-Kauppakin nyt Gibsonia noin 40 % alennuksella. Kaipa niissä lukee Gibson ja USA? Jonte: "Soittu on parhain askare minkä mä oon tehny housut jalas". |
hapan 04.07.2008 16:25:03 | |
---|
Sitten varmaan vituttaa kokoajan, koska pääsääntöisesti kaikki hinnat nousee, elintarvikkeet, bensa, sähkö, asuminen etc. Henk. koht. en saa hirveitä kiksejä siitä, että on osannut ostaa juuri oikeaan aikaan jonkun tarvikkeen. Jos olet ostanut esim. Les Paulin "ylihintaan" 2 vuotta sitten, olet ehtinyt soittaa sillä jo 2 vuotta, niin sillekin voi oman arvon laskea. Ei näillä henk. koht. soittimilla mitään miljardibusinesta vielä pyörittele vaikka kuinka hinnat heilahtelisi. Mut eipä siinä mitä jos vituttaa, niin se on voi voi. Näinkö lentävää hilsettä? Tuuleeko siellä? Pointtini oli siinä, että mun mielestä on vitun jees, että hinnat on nyt alhaalla. Se, mikä mua ihmetyttää, on tuollainen "ai että oli ihanata maksaa sillon keisarin vallan aikaan OIKEA hinta kitarasta"- setti. Toki kukin tyylillään jne. Siitä huolimatta, se että maksoi uudesta tavan Lepsaulista 2500 €, jonkalaista saa nykyään alta kahden tonnin uutena, on aivotonta pyytää siitä vanhemmasta käytetystä se kaks tonnia. Ei mulla tämän ihmeempiä. Voivotelkaa. |
J.Hollström 04.07.2008 16:39:50 | |
---|
Se, mikä mua ihmetyttää, on tuollainen "ai että oli ihanata maksaa sillon keisarin vallan aikaan OIKEA hinta kitarasta"- setti. Ja minua ihmetyttää se että mikään vitsi ei mene läpi ilman hymiöitä. Luulis että tommonen noin camp juttu, "paremmat maksaa enemmän" jo kertos jollekin jotain, mutta ei näemmä kaikille. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |
hapan 04.07.2008 16:41:30 | |
---|
Ja minua ihmetyttää se että mikään vitsi ei mene läpi ilman hymiöitä. Luulis että tommonen noin camp juttu, "paremmat maksaa enemmän" jo kertos jollekin jotain, mutta ei näemmä kaikille. Ei teistä koskaan tiedä, te ootte niin vanhoja. Saatanan kierot persreiät. |
J.Hollström 04.07.2008 17:08:25 | |
---|
Ei teistä koskaan tiedä, te ootte niin vanhoja. Saatanan kierot persreiät. Niin, tähän ikään mennessä on tehnyt jo niin monta surkeeta kauppaa, että tommonen kipsanin hinnan hieluminen ei hirveesti hetkauttele. Kun konkkarokki soi, ei konkkaamatta olla voi. |