Aihe: uutta keppiä
1 2
pro14
28.06.2008 18:58:23
Okei. Kiitos tästä. Entä miten tää Alexi 200:sen yks mikkisyys vaikuttaa asiaan?
Noll_a
28.06.2008 21:41:43 (muokattu 28.06.2008 21:43:27)
Kaks humpparia = monipuolisemmin saundeja (tais tulla jo ilmi)

Kuten Laihosta ja soundeista voi päätellä, kaveri ei monipuolisuutta kauheasti ole nähnykkään. Yks (hemmetin)hyvä soundi ja se siitä, turha sitä kauheasti muuttelemaan, jotenka setuppi pidetään tarkoituksella yksinkertaisena. Ja nyt se ollaan kopioitu jo nimikkomalliin. Typerää mielestäni. Käytännössä siis kahdesta mikistä on kotisoittelijalle hyötyä. Jos vaikka joskus innostuukin soittamaan puhtaita säveliä, se kaulamikki on kiva.

Jos itse täytyisi elää yhden kitaran kanssa, niin en pärjäisi todellakaan yksimikkisellä kitaralla, oli sinkku, peeysikyt tai humppari.. Paitsi.. Ehkä puolitettavalla humpparilla. Joo, offtopic jäi sitten meikäläisen osalta siihen, pysytäänhän aiheessa.
Rock the hell and kill 'em all..
Mr. Speed
30.06.2008 08:12:10
Kaks humpparia = monipuolisemmin saundeja (tais tulla jo ilmi)

Kuten Laihosta ja soundeista voi päätellä, kaveri ei monipuolisuutta kauheasti ole nähnykkään. Yks (hemmetin)hyvä soundi ja se siitä, turha sitä kauheasti muuttelemaan, jotenka setuppi pidetään tarkoituksella yksinkertaisena. Ja nyt se ollaan kopioitu jo nimikkomalliin. Typerää mielestäni. Käytännössä siis kahdesta mikistä on kotisoittelijalle hyötyä. Jos vaikka joskus innostuukin soittamaan puhtaita säveliä, se kaulamikki on kiva.

Jos itse täytyisi elää yhden kitaran kanssa, niin en pärjäisi todellakaan yksimikkisellä kitaralla, oli sinkku, peeysikyt tai humppari.. Paitsi.. Ehkä puolitettavalla humpparilla. Joo, offtopic jäi sitten meikäläisen osalta siihen, pysytäänhän aiheessa.

Kaulamikki on myös kätevä siinä, jos on löytänyt mieleisensä riffittelysoundin, mutta yläpää on hieman liian terävän tuntuinen. Kaulamikillä saa vähän muhjua soundiin, ja niin vähän pehmitettyä yläpäätä.
F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein
Sam Hotman
30.06.2008 15:20:01
Kaulamikki on myös kätevä siinä, jos on löytänyt mieleisensä riffittelysoundin, mutta yläpää on hieman liian terävän tuntuinen. Kaulamikillä saa vähän muhjua soundiin, ja niin vähän pehmitettyä yläpäätä.

Itse en kyllä ikinä soita metalli riffejä kaulamikillä. Ei pysy soundi enää tiukkana. Muissa musiikkityyleissä kylläkin toimii. Itselläni on aina vaatimuksena olla kaksi mikkiä kitarassa.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Mr. Speed
30.06.2008 15:29:30
Itse en kyllä ikinä soita metalli riffejä kaulamikillä. Ei pysy soundi enää tiukkana. Muissa musiikkityyleissä kylläkin toimii. Itselläni on aina vaatimuksena olla kaksi mikkiä kitarassa.

Sorry.. Siis tarkoitin soolosundia. Ajatuskatkos. Esimerkiksi omalla Fireboltsikalla kun ei voi pitää kuin yhtä säröä kerrallaan, niin kaulamikillä saa vähän sitä yläpäätä pehmeämmäksi sooloon.
F@F - Thrash/death-mättöä progevivahtein
kitaristijeesus
02.07.2008 02:05:54

Joo ei oo mun ketju mut kysyisin nyt vaa tässä kans et kumpi kannattais ostaa Esp Ltd Alexi 200 vai Esp Ltd mmv 07f? oon yrittäny googletella ja semmosta mut en oo löytäny mitää et kumpi ois parempi. Jossain palstalla oli että Alexi 200 on parempi ja että siinä on parempi floikka. Onko näin?

osta mielummin joku vanhempi mmv, niissä on tasokkaampi floikka, wanhat ' mielestäni paremmat ' EMG HZ ja se on pirusti makeempi ku noi molemmat yhteensä.
Torilla nuita liikkuu välillä siihen 300e hintaluokkaan.
asdfsaasdasd
pro14
02.07.2008 13:58:46
osta mielummin joku vanhempi mmv, niissä on tasokkaampi floikka, wanhat ' mielestäni paremmat ' EMG HZ ja se on pirusti makeempi ku noi molemmat yhteensä.
Torilla nuita liikkuu välillä siihen 300e hintaluokkaan.

Niin kuinka paljon vanhemmissa on parempi floikka ja noi mikit?
Sam Hotman
02.07.2008 14:21:48
Niin kuinka paljon vanhemmissa on parempi floikka ja noi mikit?

Ei osille voi määritellä mitään tasoa, mutta paremmat ne silti ovat.
''Ennen vanhaa raotettiin kalsareita, et nähtiin pakarat. Nykyään raotetaan pakaroita et nähdään kalsarit.'' - RR4E
Boldari
02.07.2008 14:57:30
Sitä vahvaria pikkuputjetilla:

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=246334
Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist!
da_reapah
05.07.2008 00:48:05
juu vahvari löytyi jo, voxiin päädyin ja nyt ei muuten oo soundissa valittamista :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)