Aihe: Oisko tää hyvä peli??
1 2
kloppis
03.06.2008 13:06:08
paljolla myisit? ;)

Joku 140e, koska maksoin itte aika paljon enemmän :S
hullu_ukko
03.06.2008 13:28:17 (muokattu 03.06.2008 13:29:18)
Joku 140e, koska maksoin itte aika paljon enemmän :S

Ajattelit siis myydä tuon siitä itse maksamasi hinnan perusteella? Itse en kyllä maksaisi 140 euroa käytetystä kitarasta, jonka saa uutena 160 eurolla, mutta eihän multa kysytä...
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori
s8na
03.06.2008 13:43:39

Mulla oli aikanaan squierin affinity tele ku piti vaihto-opiskeluaikana löytää halpa kitara renkuteltavaksi. Lähetin sen sit Suomeen kuitenkin ja velipoika sillä on soitellut. Ei se mikään toivoton peli ole. ihan mukava soitella, nauhanpäät taisivat tosin törrötellä heti alkuunsa.

Mut elä uutena tuollaista ainakaan osta, satasella joltain käytettynä ja jos tosiaan sulla on 300 laittaa rahaa niin osta parempi heti alkuun. Kohtuullisen kitaran osto on hyvä sijoitus hienoon harrastukseen. Käytetystä saa vielä todennäköisesti samat rahat takaisin tarvittaessa, kun siistinä kitaran pitää.
kloppis
03.06.2008 15:26:41
Ajattelit siis myydä tuon siitä itse maksamasi hinnan perusteella? Itse en kyllä maksaisi 140 euroa käytetystä kitarasta, jonka saa uutena 160 eurolla, mutta eihän multa kysytä...

Niin ajattelin asiaa, niin tuo on tosiaan aivan toivoton hinta. Mun ei ole ollenkaan taloudellista myydä sitä, koska itse maksoin siitä aivan liikaa....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)