Aihe: Apua mikrofonin ostoon Epiphone Les Paul
1 2
Simo78
30.04.2008 21:23:23
Juu, näinhän se on. Jos mikkejä tahtoo kaveri mennä testaamaan, niin kaikin mokomin minun puoleen.
Jazz + JB yhdistelmää löytyy, mahonkibodyllä hyvin useasta soitinliikkeestä.
Muttakun eihän näillä ollut väliä, paska kitara.
Sama säästää tuo satanen, myydä tuo kitara 300 eurolla ja ostaa vaikka rummut, vittu miesten soitin. Mitä näillä epiphoneilla tekee.

Eiku kannattaa ostaa basso. Tai moottorisaha--> se on tosi miehen soitin=)
Icy-Sun
30.04.2008 21:51:04 (muokattu 30.04.2008 21:53:36)
Mainostan taas Dimarzion Super Distortionia ;) se on kasariheviin aivan loistomikki ja melko monipuolisesti menee muuhunkin. Ace Frehley mm. käyttää. Omassa kitarassani on SD ja listasit aika samat bändit millaista itse soittelen. Kannattaa jostain ottaa selvää.
There ain't noway out tonight
pekurides
30.04.2008 23:40:18

Kymmeniä mikkejä myös epin lespaani vaihdellessa olen tullut siihen tulokseen että laatuvalmistajilta (duncan/dimarzio/bkp/emg näin aluksi)
melkein kaikki on hyviä mikkejä mutta kun makuja käyttötarkoituksia on yhtä monta kuin soittajaa niin paha mennä mitään suosittelemaan suoralta kädeltä:)

Kyllä se taitaa vaan kantapään kautta menevän, mutta hygviä vinkkejä täältä löytääpä se on totta!

...ja sitten vielä eri vaffarit ja kitarat kuulostavt samalla mikillä hiukan erilaiselta vielä niin... matka on pitkä eikä koskaan lopu... hmm. onneksi meidän kamanysvääjien kannalta:=)
Tunteella päin vittua.
washburn
01.05.2008 13:19:23

Onko kellään muuten kokemusta DiMarzion Tone Zone pickupista? Rupesi kiinnostamaan ääninäytteiden perusteella, jos PAF pron kaveriksi tyrkkäisi.. Jos jollain käytännön kokemusta, niin.. antaa kuulua..
lahjattomat harjoittelee
discominister
01.05.2008 14:49:51
Meinaisn sanoa jotain, mutta unohdin että kaikki kitarat tottakai soundaa samalle kunhan on vaan samat mikit. Hyvää vappua vaan kaikille.

Mikähän setä Koposta vaivaa?
koponen
01.05.2008 19:04:51 (muokattu 01.05.2008 19:05:20)
Mikähän setä Koposta vaivaa?

En tiedä. Ressiä varmaan pukkaa. Pahoitteluni.
If it says Marshall on the front, you're good to go
discominister
03.05.2008 19:00:36
Suuntasin Kuopion kalakukkokaupunkiin Dimarzion Super Distortion ja Seymour Duncanin JB:n testaaminen mielessäni. Kaikkien musiikkiliikkeiden läpikäynnin ainoa saldo oli, että Kuopion musiikista löytyi yksi Yamaha, jossa oli tallassa JB.
Vaikutti ihan hyvältä. Dempatessakin löytyi sitä soundia ja muutenkin ihan päheeltä peliltä vaikutti. Samassa liikkeessä myyjä vielä haukkui Super Distortionin huonoksi.

Ideoita, mistä saisin SD:n JB:n valkoisella, hopeisella tai kultaisella kuorella? Muu kuin Thomann?
pekurides
03.05.2008 20:34:01

Music store :) jos halvalla haluat saada niin torilta kattelisin.

Niin ja tuo on niin yleinen mikki että löytyy melkein joka puljusta, tosin sitten keppisikin kuulostaa samalta kuin melkein kaikilla muillakin.....
Tunteella päin vittua.
mvirta
03.05.2008 21:27:17
Onko kellään muuten kokemusta DiMarzion Tone Zone pickupista? Rupesi kiinnostamaan ääninäytteiden perusteella, jos PAF pron kaveriksi tyrkkäisi.. Jos jollain käytännön kokemusta, niin.. antaa kuulua..

Mulla on LP:n tallassa ToneZone, ja täydestä menee. Ei vingu sitä ärsyttävää mikkifeedbäkiä kovassakaan metelissä ja kitara kuulostaa ihan itseltään. Oli aikaisemmin SG:ssä Paf Pron kaverina, ja toimi siinäkin hienosti mutta otin pois kun halusin kokeilla X2N.ää. Kelpo rokkimikki muuten tämäkin.

Saahan tallamikissä potkua olla ettei se jää kaulamikin jalkoihin, ainakin mulla tuppaa noi miedotkin kaulamikit tuottamaan aika reilua outputtia.
Shut Up 'n Play Yer Guitar
pekurides
03.05.2008 22:18:14

tz on kova peli mutta tuntuu jakavan paljon mielipiteitä.

Se on tuhti ja lämminsoundinen mutta siinä piilee myös semmonen vaara että alapäät voi mennä helposti muussiksi mutta mitään yläpäänkihinöitä ei sitten tarvitse pelätäkkään!

Mun ykkösmikkinä oli melkein kymmenen vuotta. nyt kaipaa jo vaihtelua...:=)
Tunteella päin vittua.
discominister
09.05.2008 21:41:21
Loppujen lopuksi: Nyt on ebaysta tilattu uusi SD JB & Jazz setti zebra-värityksellä. Hintaa kuluineen tuli 110€, eli 55€/mikki. Ei paha hinta.
Samaan syssyyn tuli vielä tilattua kunnolla kieliä. Jenkeissä nyt kun on tosi halpaa Eurooppaan verrattuna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)