Aihe: Marshall vai Vox
1 2
Walrus
10.04.2008 21:13:02
No juu mulla oli se voxin ad100vt ja olin ite tosi tyytyväinen siihen, joten tuskin tuo voxin nuppi mikään ihan surkea vehje on.

Joo ei ole toi AC100CPH mikään huono vahvistin mutta noilla kahdella Vox:illa ei ole kyllä oikeastaan mitään yhteistä. Toinen on hyvä mallintava ja toinen on hyvä täysputkinuppi mutta sillä perusteella että tykkäät Valvetronixin soundeista ei voi mennä ostamaan AC-sarjan vahvistinta sokkona.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
jussimus
10.04.2008 21:14:24
Eikö tuossa uudessa versiossa ole lisätty (kallis) efektiluuppi? Taitaa olla kalliit osat siinä :D

No mut kyllähän efektiluupista kantsii maksaa 800 erkkiä lisää!

Btw, ite en oo ikinä käyttäny luuppeja :D
sepisti
10.04.2008 21:14:38
No juu mulla oli se voxin ad100vt ja olin ite tosi tyytyväinen siihen, joten tuskin tuo voxin nuppi mikään ihan surkea vehje on.

No ei ainakaan speksien perusteella... Kokemusta ei ole. Mutta blues/rock vääntöön mun mielesta 100W on aivan liikaa. Etenkin sinne blues-osastolle. Eli miettisin kuitenkin jotain muuta vahvaria. Jotain 20-40W peliä. Tolla rahalla valinnan varaa on perkeleesti jo uuttakin ostettaessa.

Eli ei muuta kun testailemaan mikä miellyttää. Joku taisi jo orangea väläytelläkin. Esim AD30 vois mennä.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Detox
10.04.2008 21:22:55

Eli ei muuta kun testailemaan mikä miellyttää. Joku taisi jo orangea väläytelläkin. Esim AD30 vois mennä.

Tiny terrorilla taipuu muuten tarvittaessa vaikka hevanderi:

http://www.youtube.com/watch?v=9MpZoWsFlJQ
Mesa 4 Life!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)