Joees 07.04.2008 17:53:03 | |
---|
Takamikki on peltisessä tallassa kiinni -> assosiaatio peltisestä soundista on valmis. Samoin kuin metalliset kartiot kuulostaa kirkkailta ja mustat kitarat tummilta. Just vetelin telellä, aijai kun oli makeata. Kaukana peltisestä. Näin mäkin aattelin. Munkin telet on kaukana peltisestä, onneksi. Hieno kitara on tele. Rölötä nyt ees pikkusen... Baja Teleä on tullut katseltua, mutta just nyt ei ole sellaisen aika. Jussimuksen Tele on aika nätti. En mä jaksa, mä rölöttelen sitten tarpeeksi muualla. Heh. Suosittelen ankarasti myös sitä jussimuksen teleä. Mä hommaan moisen vielä joskus uudestaan itselleni enkä luovu siitä enää. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
2randpo 07.04.2008 17:53:26 | |
---|
Takamikki on peltisessä tallassa kiinni -> assosiaatio peltisestä soundista on valmis. Samoin kuin metalliset kartiot kuulostaa kirkkailta ja mustat kitarat tummilta. Just vetelin telellä, aijai kun oli makeata. Kaukana peltisestä. No hyvä sitten. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Painajaismainen 07.04.2008 17:54:50 | |
---|
Ommuuten oikein kivan näköinen peli tuo Tele josta Methis on luopumassa! "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
Joees 07.04.2008 17:55:33 | |
---|
Ommuuten oikein kivan näköinen peli tuo Tele josta Methis on luopumassa! On, kauniisti relikoitunut. Sääli luopua mutta saahan noita kepakoita aina uusia jos rahaa ilmenee. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
2randpo 07.04.2008 17:56:41 | |
---|
On, kauniisti relikoitunut. Sääli luopua mutta saahan noita kepakoita aina uusia jos rahaa ilmenee. Miksi oot siitä muuten luopumassa? "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Painajaismainen 07.04.2008 17:58:29 | |
---|
On, kauniisti relikoitunut. Sääli luopua mutta saahan noita kepakoita aina uusia jos rahaa ilmenee. Miedosti relikoituneissa kepeissä on fiilistä. Toisaalta, ei se SRV:n Stratokaan niin paha ole, vaikka siinä onkin vähän enemmän sitä taisteluarpea. Onnistuin puhumaan Stratoista Telecaster-ketjussa! "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
Painajaismainen 07.04.2008 17:59:01 | |
---|
Miksi oot siitä muuten luopumassa? Ruokankaaseen uppoaa rahaa, sanon ma. "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
Joees 07.04.2008 18:01:30 | |
---|
Ruokankaaseen uppoaa rahaa, sanon ma. Menisikin! Tällä kertaa joutuu käyttämään ihan muualle kuin kitarakamaan. Miksi oot siitä muuten luopumassa? Emäntä pakotti. Eikäku. Eivaa, häihin uppoaa rahaa vähäsen ja rahottelen vähän itseäni sitten myymällä pari kepakkoa pois. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
2randpo 07.04.2008 18:11:37 (muokattu 07.04.2008 18:12:13) | |
---|
Menisikin! Tällä kertaa joutuu käyttämään ihan muualle kuin kitarakamaan.
Emäntä pakotti. Eikäku. Eivaa, häihin uppoaa rahaa vähäsen ja rahottelen vähän itseäni sitten myymällä pari kepakkoa pois. Ai häät, se on kyllä hyvä diili (tai ainakin voi olla). Meillä se on ollut lisäksi pitkä, reilut 20 vuotta. Myytkö Ruokankaan, joka taitaa vissiin olla P 90-tyyppisillä mikeillä? "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Zed 07.04.2008 18:13:54 | |
---|
Kysyisin että oletko Turbo, mutta en uskalla kun Nahkis suuttuu. http://www.poliisi.fi/ |
rheinone 07.04.2008 18:15:30 | |
---|
Et sit kuiteskaan pystyny vastustamaan kiusausta... :) Tilaisuus tekee varkaan, vai miten se meni... Btw, telet ovat hienoja kitaroita. En vois olla enempää samaa mieltä tästä. ...plus että "Kauppa se on joka kannattaa", sano faijan yhen lapsuudenkaverin mutsi, joka elätti ittensä ja perheensä torikauppiaana Helsingin Kauppatorilla joskus viime vuosisadan alkupuolella. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Joees 07.04.2008 18:19:20 | |
---|
Ai häät, se on kyllä hyvä diili (tai ainakin voi olla). Meillä se on ollut lisäksi pitkä, reilut 20 vuotta. Myytkö Ruokankaan, joka taitaa vissiin olla P 90-tyyppisillä mikeillä? En hemmetissä myy. Siitä pitäs saada sen verran rahaa että saisin pari Ruokangasta tilalle, ja tottakai yhden samanlaisen. ;-D Mikä sitten onkin jo järjetöntä, koska ei tuo niin arvokas ole kuitenkaan. Siinä on kaulamikki se P90-henkinen mikki ja tallassa kaksikelainen. Siisti yhdistelmä. Relikoitumista näkyy jo siinäkin kepakossa, sen verran kovassa käytössä on ollut se. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
McNulty 07.04.2008 18:20:03 | |
---|
Itse aion jossain vaiheessa teettää Finlandia Instrumentsilla Custom Miami Vicecasterin. Siis Tele, jossa on pinkkiä, babyblueta ja sen sellaista. Siis Crockett & Tubbs oujea! Vse prodano! |
Joees 07.04.2008 18:22:16 | |
---|
Itse aion jossain vaiheessa teettää Finlandia Instrumentsilla Custom Miami Vicecasterin. Siis Tele, jossa on pinkkiä, babyblueta ja sen sellaista. Siis Crockett & Tubbs oujea! Aissattana. Aika rankka kepakko tulossa sitten joskus. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
rheinone 07.04.2008 18:22:50 (muokattu 07.04.2008 18:23:42) | |
---|
Itse aion jossain vaiheessa teettää Finlandia Instrumentsilla Custom Miami Vicecasterin. Siis Tele, jossa on pinkkiä, babyblueta ja sen sellaista. Siis Katainen & STubb oujea! Ool-rait, voihan sen noinkin tehdä. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
2randpo 07.04.2008 18:34:44 | |
---|
Itse aion jossain vaiheessa teettää Finlandia Instrumentsilla Custom Miami Vicecasterin. Siis Tele, jossa on pinkkiä, babyblueta ja sen sellaista. Siis Crockett & Tubbs oujea! Toi lieneekin se sama paja, missä esim. E. Pullianen on teettänyt/laitattanut keppejään. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
McNulty 07.04.2008 18:37:09 | |
---|
Toi lieneekin se sama paja, missä esim. E. Pullianen on teettänyt/laitattanut keppejään. Kyllä, samoin kuin Kääriäinen. Ei Seppo vaan Jorma. Itse teetän Teemulla tällä hetkellä custom Les Paulia, mutta kenties jossain vaiheessa joskus kun varallisuus riittää, niin Vicecaster saa alkunsa. Vse prodano! |
2randpo 07.04.2008 20:03:43 | |
---|
Pitipä kaivaa Squju esiin. Myönnetään: edes tämän halpiksen perusteella (jonka ostin vuoden alussa paria tallennusta varten) ei tosiaan ole soundissa "peltisyydestä" tietoakaan. Sen sijaan sointi on parhaimmillaan, tatsista, vahvarin säädöistä jne riippuen pikemminkin hyvällä tavalla "koliseva," ja huomattavasti enemmän rok kuin muistinkaan. Jos tuolle kepille tulee enemmän himasoitto-käyttöä, niin tallan siihen voisi kyllä vielä vaihtaa, satula tulikin vaihdettua samantien. "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Ahokkis 08.04.2008 00:12:29 | |
---|
Kumma kun 4h lukittumattomana.. Hörähdin tuolle aloitusviestille.:) "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
anssopikasso 08.04.2008 09:41:30 | |
---|
Hohoooo. Olipa melkonee. Liittyen keskusteluun; tässäpä terveisiä THV -huoneesta, ja krediitit menee nimenomaan Crimson King:ille. "Halojaa, halojaa Ikehän se täällä Halojaa, halojaa Mitä sul on päällä" "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |