Aihe: Kitaran mikki: Toimii ja ei toimi
1 2
Ziggy Bubba
07.04.2008 14:53:15

Nyt toimii loistavasti! Mut hei.. ku sanoit näin:
..

Niin, itellä tuo pätkiminen on joskus palannut, vaikka olen putsannut sitä kytkintä. Tälläkin hetkellä oman Lespan kytkin hiukan reistaa välillä, mutta en ole vielä jaksannut tuota putsata - rämppään vaan hetken niin johan taas pelittää :)
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Geffen
07.04.2008 14:57:49

Niin, itellä tuo pätkiminen on joskus palannut, vaikka olen putsannut sitä kytkintä. Tälläkin hetkellä oman Lespan kytkin hiukan reistaa välillä, mutta en ole vielä jaksannut tuota putsata - rämppään vaan hetken niin johan taas pelittää :)

No antaa sen olla tollai siihen asti, ku putsaaminen/rämppääminen alkaa ylivoimasesti vituttaa. Kiitti kumminkin neuvoista^^
Nice boys don't play rock n' roll
Epävirtuoosi
10.04.2008 15:27:54
Mulla oli itseasiassa ihan sama ongelma saman kitaran kanssa, mut vaan niin et kytkin on treble asennossa. Ja oli kanssa vaihettu potikat ja mikit kun ostin käytettynä.

Ainoo et se tallamikki kyllä toimi mut ei ottanu kokonaist signaalii ( ääni heikko) ja kyl siel musaliikkees aika halpaa on ku rakennettii elektroniikat kokonaa uusiks va maksoki vaa 30e : )
"saatanan tonttu mä upotan sut suohon"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)