JMzz 25.03.2008 17:45:51 (muokattu 25.03.2008 17:46:33) | |
---|
Syynä on elektroninen juttu ja siinä nimenomaan EI pidä yrittää soittaa silloin kun ääntä ei tule. Se rikkoo putket. Kiinnostais lueskella tarkemminkin tosta, jos joku tietää mistä löytyy sopivaa materiaalia niin jakoon vaan. - |
ReBeat 25.03.2008 19:52:23 | |
---|
Pääteputket rasittuvat kun niitä lyödään kitaran signaalilla silloin kun ne ovat vasta lämpiämässä eivätkä kykene tuottamaan tehoa. Siis se on jo huonoa jos kylmille anodeille lyödään iso jännite, mutta jos sieltä yritetään kitaran signaalilla raastaa tehoa niin putket stressaantuvat henkisesti vielä enemmän. Tää on mun oma kvanttiteoria. |
JMzz 25.03.2008 20:44:26 (muokattu 25.03.2008 22:11:17) | |
---|
Pääteputket rasittuvat kun niitä lyödään kitaran signaalilla silloin kun ne ovat vasta lämpiämässä eivätkä kykene tuottamaan tehoa. Siis se on jo huonoa jos kylmille anodeille lyödään iso jännite, mutta jos sieltä yritetään kitaran signaalilla raastaa tehoa niin putket stressaantuvat henkisesti vielä enemmän. Tää on mun oma kvanttiteoria. Juu jotain tuon tapaista sitä on itsekkin tullut mutuiltua, mutta olen sen verran nolife, että kiinnostas tosissaan lukea enemmänkin noiden sielunelämästä. Jos sitä vaikka vanhoilla päivillä kokois itse vahvarin tai jotain. - |
Othou-4 05.04.2008 12:59:55 (muokattu 05.04.2008 13:02:26) | |
---|
Itellä kävi silleen ValveKingille, että jäi stand-by yöks päälle. Kyllä se vielä pelittää, mutta särön määrä vaan vähentyny jotenkin, nykyään pitää pitää säröt ihan kaakossa. Ja sit volumeakin pitää laittaa vähän enemmän. Hurisee vielä ihan sairaasti. Eipä noita nyt sitten loppujen lopuks ihan hirveesti huomaa, kun päntin kans vetelee, mutta toi nyt saattaapi tarkottaa sitä, että putket pitää uusia.(?) haahaa |
Detox 05.04.2008 13:25:08 | |
---|
Oon vaan jotenki aatellu, et putkille on parempi mitä vähemmän sammuttelee ja laittaa uudestaan päälle. Kyllä tuo munkin käsityksen mukaan pitää paikkansa. Eihän sähkölamputkaan kestä sitä rämppäämistä mutta päälläolo ei niin rasita niitä... Mesa 4 Life! |