Aihe: Jack & Danny onkos hyvä merkki?
1 2
Don Make
13.03.2008 18:46:30
J&D ainakin omien kokemuksien mukaan on ihan eri luokkaa kuin Benttonit. Omistan LS5:n ja täytyy sanoa että kyllä on aikas noin niinkuin hyvä peli. Suosittelen varauksetta!
''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards
magnetman 004
13.03.2008 20:18:12

tietääkö kukaan kuuluukos noista f aukko teleistä hyvin ilman vahvariakin?

Eipä juuri soi sen enempää, kosmeettisia ovat lähinnä. Ostin halvalla J&D:n telen vaihtaakseni siihen nurkissa lojuneen Fenderin tarvikekaulan, myös virittimet meni uusiksi. Alkuperäinen J&D:n kaula oli tosi vaarallinen (nauhat törrötti terävinä) ja virittimet pyöri puoli kierrosta tyhjää. Halpa mikä halpa.
"Muusikon lyöminen pitää aina jättää rankaisematta" (Lakipykälä 1200-luvulta)
lepostara
15.03.2008 00:48:49
Itselläni taas J&D:ssä ei ole ollut mitään ongelmia..... (malli LC3). itse varauduin siihen että tuolla rahalla mitä siihen laitoin heräte ostoksena, vaihtoon menisi virityskoneisto, nauhat hiontaan ym ym mutta ei sittenkään. Soittimessaei ole ollut mitään vikaa, Kokeilin kaupassa myös ohimennen toista merkin kyseistä mallia johon en olisi rahojani laittanut, sillä hintaa oli alle 200€ jos en väärin muista. Mutta noissa ilmeisesti aika yksikökohtaista joten liikkeeseen kokeilemaan ja etsimään hyvää yksilöä!
dynaslow
12.05.2009 21:32:08
j&d tele natural tuli heräteostoksena tilattua musicstoresta. eipä löydy moitteen sijaa, vois luulla satasia kalliimmaks
jra
13.05.2009 01:59:07 (muokattu 13.05.2009 02:01:39)
dynaslow: j&d tele natural tuli heräteostoksena tilattua musicstoresta. eipä löydy moitteen sijaa, vois luulla satasia kalliimmaks

Mulla on ollut varmaan 3-4 vuotta tuommoinen samanlainen. Kun soittokelpoiseksi totesin, niin olen siitä lakannut (ainakin omassa käsittelemättömän vaahtera-) otelaudan, vaihtanut tusq-satulan, sekä P90 kaulaan ja paremman tallamikin + kompensoidut messinkitallapalat.

Satulan vaihdon ja viimeistelyn jälkeen pitää viree siinä missä mikä tahansa kitara. Ämpärimuovinen satula oli tuossa ainoa todella halpisviritys, katkesi itsekseen, onneksi. Muutoksille taisi tulla hintaa noin 50€, josta tietty mikit suurimman osan.

Huvittaa välillä, että tulee tuota "teleä" soiteltua paljon varsinkin kotona, vaikka on hyväksi todettu Classic Vibe Tele ja Gibsonin Firebird + pari muuta kitaraa. Samoin J&D:n 335 -kopsu on ollut jatkuvassa soitossa sekin. Mutta varsinkin J&D:n tele on hintaansa nähden naurettavan käyttökelpoinen kepukka. 335:ssäkään ei ole muuta vikaa, kuin että kaularauta voisi olla hieman paremmin toimiva. Kyllä sillä pientä säätöä tekee, mutta alle 11-setin kieliä on turha yrittää saada toimimaan. Onneksi 11. tai 12. -setti on tuohon aivan sopiva.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Tjero
13.05.2009 07:01:16
Missäs päin suomea musakaupat noita myy?
Itselläni etsinnässä J&D LS5 Cherry Sunburst värityksellä :)
O_o
tonhat
13.05.2009 07:29:03
weelie: jerrysmusic.fi

Tuollahan noita.
Näillä Mennään!
Tjero
13.05.2009 16:19:40
tonhat: Tuollahan noita.

Sen näinkin jo, mutta onko muualla?
O_o
Ukko
13.05.2009 16:50:08

Tjero: Sen näinkin jo, mutta onko muualla?

Bändikeskus Hgi:ssä.
COVS jäsen nro 6
habakoski
14.05.2009 02:52:35
Itse hommasin tuollaisen Jack & Danny sunburst-straton kakkoskitaraksi (kyseistä mallia ei neämmä enää music-store.de:ssä myydäkään.) Sen muutaman kuukauden kitara olikin oikein mieleinen peli. kunnes Suomen ilmasto veti kaulan propelliksi. Se siitä sitten.

Suosittelen unohtamaan sähköpostin käytön music-store.de:n kanssa takuuasioiden hoidossa, suoraan vaan soittoa sinne. Nyt jännätään mitä sieltä tulee tilalle, vai saanko lahjakortin puljuun.
jra
14.05.2009 03:08:42
habakoski: Itse hommasin tuollaisen Jack & Danny sunburst-straton kakkoskitaraksi (kyseistä mallia ei neämmä enää music-store.de:ssä myydäkään.) Sen muutaman kuukauden kitara olikin oikein mieleinen peli. kunnes Suomen ilmasto veti kaulan propelliksi. Se siitä sitten.

Suosittelen unohtamaan sähköpostin käytön music-store.de:n kanssa takuuasioiden hoidossa, suoraan vaan soittoa sinne. Nyt jännätään mitä sieltä tulee tilalle, vai saanko lahjakortin puljuun.

Muistin että minulla oli pientä ongelmaa aluksi tuon nelisen vuotta sitten Musicstoresta tilaamani J&D "telen" kanssa. Ensimäisessä kappaleessa oli kielten läpiviennit porattu viinoon tallalevyyn verrattuna (ei mikään iso vika). Olin yhteydessä sähköpostilla Riccardo Cammarata -nimiseen henkilöön (näytti olevan vielä uusimmankin luettelon mukaan töissä), ja homma hoitui asiallisesti. Hakivat ja vaihtoivat omalla kustannuksellaan (kuten kuuluukin) kitaran uuteen, joka olikin kaikin puolin kunnossa. Kaula tuossa ei ole vääntynyt neljässä talvessa, vaikka syyt kulkevat sen näköisesti että olisi kyllä sen voinut tehdä.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)