Sääh, koitin tehdä uutta kuvaa enemmän mieltymystesi mukaan, mutta alkuperäisen goatse-kuvan rajaus muodostuu ongelmaksi (oikeaa jalkaa näkyy liian vähän). Jolloin jos haluaisi pienemmän goatsen ja tarkemman "kivekset keskellä"-asetelman, pitäisi tehdä jokin custom-goatse. Vapaaehtoisia? Vai onnistuisikohan tämä helpommin johonkin Randy/Alexi-malliseen kitaraan, hmm... Taitaa olla parempi että annat sen pyllyreikäs olla tai et ainakaa kehtais tänne niitä saavutuksias kuvata. Outoa, että kaikki älykkäät ihmiset ovat samaa mieltä kanssani. |
Taitaa olla parempi että annat sen pyllyreikäs olla Juu, omaani en ala rikkomaan. Se on minulle liian arvokas. tai et ainakaa kehtais tänne niitä saavutuksias kuvata. Hö, toisia koettaa vain auttaa, niin jo tulee kakkaa niskaan :----------( Mutta ihan tosipuheella, olet enemmän kuin oikeassa. Pyllykitarat eivät kuulu tähän topicciin, ja tuskin minnekään muuallekaan. Korkeintaan sinne ja syvälle. Aloittajalle on vähän paha sanoa mitään muuta, kuin että mainitut kitarat ovat hyvin pitkälti joka ikisellä osa-alueella erilaisia: eri muoto (daa?), eri skaala, erilainen talla, erilainen kaulaprofiili ja -konstruktio, erilaiset mikit/potikat/kytkennät... Yhteistä taitaakin olla vain bodyn materiaali ja se, että on kaksi humbuckeria. Omiin kouriini eksplooreri sopii paremmin, ja ainakin näillä EMG-passiiveilla se myös saundaa rutosti paremmalta. Alkuperäismikeistä ei ikävä kyllä ole kokemusta, sillä nämä H-4:t olivat tässä kiinni ostettaessa, joten paha sanoa peittoaako se RG:n alkuperäiset. |
täytyy kyllä kompata tätä, itse ostin ennen joulua ja maksoin silloin jotain 599€ ja tosi hyvä oli silloinkin hintasekseen. Ainoa mistä vois jotain mainita on että se on suhteellisen raskas kitara v-malliseksi, ja d-activator humpparit yhdessä mahongin kanssa antaa melko tummat soundit, ainakin omaan korvaan. Eri asia sitten, sopiiko tämä ketjun aloittajan soittotyyliin... (psst. sopii alaviremättöön) :D Itse tilasin tämä myös kun näin tuon 499€ tarjouksen. Kitara tuli alkuviikosta ja todella tyytyväinen olen ollut. Ei taida ainakaan speksien puolesta tuolla hintaa löytyä mitään vastaavaa. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
MYYDÄÄN EPIPHONE LES PAUL HERITAGE |